ONKO 180CM NAINEN LIIAN PITKÄ?
Kommentit (183)
Älä mittaa senttejä äläkä kiloja. Saatat löytää elämäsi rakkauden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten must tuntu, että täällä pitkiä naisia mollaavat "miehet" ovat lyhyitä naisia. Siis tosi vahva intuitio siitä.
Sinusta tuntuu siltä, koska haluaisit kovasti asian olevan niin. Tosiasia on, että miehet pitävät lyhyemmistä naisista.
Miehen veli tykkää halailla mua mieluummin kuin omaa naistaan, koska olen lähempänä hänen pituuttaan. Kummasti tulee miehiltä muutenkin kehuja, kun olen pitkä ja komia nainen. (Komia = Upea, näyttävä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitteko te pitkät naiset ylepäätään seurustella lyhyemmän miehen kanssa? Voiko esimerkiksi 180 senttiset seurustella kaltaiseni 175cm tontun kanssa?
Olen seurustellut parinkin kaltaisesi tontun kanssa ja tunnen useita todella kuumia miehiä, jotka eivät varmaan ole edes 170 cm pitkiä. Omissa suhteissani miehillä on kuitenkin muodostunut ongelmaksi se, että miehillä on ilmeisesti loppujen lopuksi tullut jonkinlainen alemmuuskompleksi ja he ovat alkaneet hävetä pituuseroa. Yksikin alkoi vihamieliseksi, kun haaveilin hillityllä korolla varustetuista kengistä ja joskus jopa toivoi, että kävelisin vähän kumarassa. En tiedä oliko tuo viimeinen vitsi vai ei, mutta ei se siltä näin jälkikäteen ajatellen kyllä vaikuttanut. Minua miesten pituus tai sen puute ei ole häirinnyt.
Mistä te aina löydätte pituusongelmaisia miehiä? Tai siis kun kaikki mun tuntemat keskimääräistä lyhyemmät miehet eivät välitä pituusjutuista tuon taivaallista. Tuntuu hyvin kummalliselta
ohis
Itsellänikin pari senttiä minua lyhyempi ex suuttui, kun olin ostanut vähän paksumpipohjaiset kengät. Ei edes siis mitkään korkkarit, vaan vähän paksummat pohjat.
Olin kuulemma ostanut nuo kengät vain nolatakseni hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten must tuntu, että täällä pitkiä naisia mollaavat "miehet" ovat lyhyitä naisia. Siis tosi vahva intuitio siitä.
Sinusta tuntuu siltä, koska haluaisit kovasti asian olevan niin. Tosiasia on, että miehet pitävät lyhyemmistä naisista.
Miehen veli tykkää halailla mua mieluummin kuin omaa naistaan, koska olen lähempänä hänen pituuttaan. Kummasti tulee miehiltä muutenkin kehuja, kun olen pitkä ja komia nainen. (Komia = Upea, näyttävä)
Tuo nyt menee vaan jo oudoksi, jos halailee mieluummin kälyään kuin omaa vaimoaan/tyttöystäväänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nyt menee vaan jo oudoksi, jos halailee mieluummin kälyään kuin omaa vaimoaan/tyttöystäväänsä.
No outo on koko mies :D
Mihin liian pitkä? Perheellinen nainen, miehensä on pikkuisen pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei ole itsetunto kohdillaan jos ei voi sietää pitempiä ihmisiä. Yleensä lyhyet miehet haastavat riitaa juuri sen takia kun ovat lyhyitä. Mutta mitä väliä.
Omasta mielestä on upeaa jos miehellä on pitkä vaimo yms. Sellainen lyhyt mies sopii hyvin tuohon kainaloon...
Ja älkää te lyhyet miehet haukkuko pitkiä naisia. Eikä pitkät naiset ole rumia...Anna Nicole oli pitkä. Enkä usko, että häntä kovin moni rumaksi haukkuisi (vaikka tyyli oli liian blondi)
Täytyy sanoa, että olet joissain asioissa väärässä ja joissain oikeassa. Itse olen lyhyt mies 172cm ja itselläni on ollut samanpituisia tai pidempiä naisia ja ongelma on ollut yleensä heillä pituuden kanssa...
Riidan haastamisessa olet väärässä... Yleensä lyhyttä miestä pidemmät miehet yrittävät pönkittää heikkoa itsetuntoaan ja alkavat haastamaan riitaa lyhyen miehen kanssa (olettamuksella, että pieni mies olisi heikko ja nössö). Omalla kohdallani ainakin näin on ollut ja yleensä pidemmät miehet ovat jälkikäteen joutuneet katumaan ylimielisyyttään:D
Johtunee siitä kuinka lyhyitä miehiä haukutaan yleisellä tasolla. Naiset usein kritisoivat miehiä siitä, jos miehillä on jotain ulkonäkökriteereitä naisen suhteen - samaan aikaan kuitenkin naisilla yksi isoimmista kriteereistä miehen kohdalla on miehen pituus. Useimmat naiset eivät voi edes harkita itsensä pituista miestä itselleen kumppaniksi, vaikka mies muuten olisi naiselle unelmakumppani.
Varmasti turhauttavaa lyhyille miehille, että heidät karsitaan monesta asiasta pois vain ja ainoastaan sellaisen fyysisen ominaisuuden vuoksi jolle kukaan ei voi mitään. Parinmuodostus on kuitenkin edelleen Suomessa naisen valinta, mies ottaa jos saa...
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Ei ole liian pitkä.
Kuitenkin jos haluaa miehen edes yhdeksi yöksi, kannattaa olla aloitteellinen, koska monilla miehillä on negatiivisia uskomuksia oman kelpaamisensa suhteen jos nainen on itseä pitempi.
Osin ne ovat perusteltuja osin eivät; sitä ei voi tietää ennen kuin rupeaa juttusille toisen kanssa.
Naisten kohdalla tuo ei ole niin itsestäänselvää kuin miehillä; osa naisista häpeää pituuttaan ja osa tulee röyhkeämmäksi sen takia.
Mies voi ainoastaan tulla röyhkeämmäksi noin keskimäärin ja tutkimusten mukaan pitemmät ovat useammin koulukiusaajia. Joillain lyhyillä jää koulukiusaamisesta traumat ja patotunutta vihaa pitkälle aikuisuuteen asti ja joillakin pitkillä taas ansaitsemattomasta takapuolen nuolennasta (kosmeettinen syntymäominaisuus, joka on työelämässä hyödytön) ja vallankäyttökokemuksista vääristynyttä ylpeyttä pitkälle aikuisuuteen.
Sinä nyt et ole paras neuvomaan parisuhteista.
t. nettikiusaaja
Ex-mieheni seurustelee nyt kauniin ja hoikan 180 cm:n mallin kanssa. Ex on lyhyempi häntä, eikä näytä yhtään haittaavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitteko te pitkät naiset ylepäätään seurustella lyhyemmän miehen kanssa? Voiko esimerkiksi 180 senttiset seurustella kaltaiseni 175cm tontun kanssa?
Olen seurustellut parinkin kaltaisesi tontun kanssa ja tunnen useita todella kuumia miehiä, jotka eivät varmaan ole edes 170 cm pitkiä. Omissa suhteissani miehillä on kuitenkin muodostunut ongelmaksi se, että miehillä on ilmeisesti loppujen lopuksi tullut jonkinlainen alemmuuskompleksi ja he ovat alkaneet hävetä pituuseroa. Yksikin alkoi vihamieliseksi, kun haaveilin hillityllä korolla varustetuista kengistä ja joskus jopa toivoi, että kävelisin vähän kumarassa. En tiedä oliko tuo viimeinen vitsi vai ei, mutta ei se siltä näin jälkikäteen ajatellen kyllä vaikuttanut. Minua miesten pituus tai sen puute ei ole häirinnyt.
Naisten itsereflektiokyky on kyllä jotain ihan käsittämätöntä. Mitäpä jos sinua kutsuttaisiin vaikkapa pottunokaksi ja loukkaantuessasi ihmeteltäisiin perään, että mistä moinen alemmuskompleksi?
Ei ole. Naiseni on 190cm itse olen 180 mies. Rakkautta on ja parasta seksiä mitä kumpikin on koskaan kokenut. Pitkillä ja hoikilla naisilla on oikeesti tosi tiukka "%¤#=.
Patrick ja Tanja! <3 Anku on tapetti Tanjaan verrattuna.
Ei ole liian pitkä. Voi olla vaikka 220. Toki 170cm mies voi valittaa.
Itseasiassa ballerina voi hyvin olla 180 cm jos on siis treenannut siitä kolmevuotiaasta. Ymmärtääkseni taitoluistelija ei menesty tuolla pituudella.
Mun mielestä oikein mukiinmenevä pituus.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 17:58"]Oothan sä aika jättiläinen naiseksi. Ei pahalla ja pitkät naiset kaikki on niin rumia.
M175cm
Sua vaan vituttaa ku ite oot lyhyt :)
Varmaan myös paksu ja pienimunainen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 17:58"]Oothan sä aika jättiläinen naiseksi. Ei pahalla ja pitkät naiset kaikki on niin rumia.
M175cmSua vaan vituttaa ku ite oot lyhyt :)
Varmaan myös paksu ja pienimunainen :D
Kaiken lisäks varmaan kalju ja vanha :D
Olen 180 cm, nuorena haittasi vähän, kun kaikki kaverit olivat lyhyempiä, tuli huono ryhti,
Mutta aikuisena pituudesta on ollut hyötyä. Olen ollut työssä alalla, jossa voi tulla väkivaltaisiakin vastaan ja vaikka en ole erityisen vahva niin pituuden takia vaikutan siltä, pitkää naista myös kuunnellaan helpommin kuin lyhyttä. Auktoriteetin saavuttaa ja pitää helpommin pitkänä kuin lyhyenä. Koen siis, että pituudesta on ollut hyötyä. Kaksi pitkää parisuhdetta ollut ja molemmat miehet 182 cm eli käytännössä saman mittaisia. Tyttärestäni tulee valitettavasti lyhyempi, ennustuspituus on 167 cm.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 180cm ja poikaystävä 193cm. Tunnen itseni kääpiöksi.
Miehen ja naisen pituusero pitäisikin olla vähintään se 15 senttiä. Miehen pitäisi olla pitempi kuin nainen vaikka naisella olisi kunnon korkkarit jalassa.
Olen itse 177cm pitkä ja mieheni noin 170cm. Ei kumpaakaan haittaa. Nuorempana ajattelin että pitää olla miehen pidempi, mutta mieheni on niin ihana ihminen ettei paljon sentit enää kiinnosta :)