Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ONKO 180CM NAINEN LIIAN PITKÄ?

Vierailija
28.08.2015 |

?

Kommentit (183)

Vierailija
121/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät naiset eivät saa koskaan kokea sitä alkukantaista eläimellistä kiimaa, kun saa seksissä tuntea itsensä pieneksi miehen rinnalla. 

t. exäni oli itseäni 2cm pidempi. Nykyinen on 18cm pidempi. Herranjestas mikä ero. Nimenomaan romanttisessa mielessä ja seksissä. En ollut edes ajatellut tätä asiaa ennen. 

Vierailija
122/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 17:58"]Oothan sä aika jättiläinen naiseksi. Ei pahalla ja pitkät naiset kaikki on niin rumia.

M175cm

Sua vaan vituttaa ku ite oot lyhyt :)

Niin sitä vamaan vituttaa tuplasti, kun on lyhyyden lisäks viel tyhm*kin :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät naiset eivät saa koskaan kokea sitä alkukantaista eläimellistä kiimaa, kun saa seksissä tuntea itsensä pieneksi miehen rinnalla. 

t. exäni oli itseäni 2cm pidempi. Nykyinen on 18cm pidempi. Herranjestas mikä ero. Nimenomaan romanttisessa mielessä ja seksissä. En ollut edes ajatellut tätä asiaa ennen. 

No mitä vittua nyt taas 😂 oon 180cm ja mies on 15cm pidempi. Kyllä mä olen pieni hänen vierellään ja saan kuulla usein olevani pätkä.

Vierailija
124/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 37v kirjoitti:

Kyllä, naisen kuuluu olla korkeintaan 150cm pitkä ja painaa korkeintaan 45 kiloa. Sitä isommat naiset ovat jättiläisiä ja friikkejä kummajaisia. Esim. 180 cm pitkä nainen olisi minulle liian pitkä, koska se olisi liian iso pidettäväksi herran eli minun kurissa ja nuhteessa. Se olisi liian pitkä, että pystyisin lyömään sitä kunnolla turpiin.

Siis nimimerkki "Mies" 37v 

Vierailija
125/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kromosomihirviö/jättiläinen.

Vierailija
126/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?

Ei todellakaan! :) kelpaisi myös tälläselle lyhyelle pienelle miehelle. Harmi että todella harvalla pitkällä naisella on ns. "hobitti-fetissi".

Vierailija
127/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten must tuntu, että täällä pitkiä naisia mollaavat "miehet" ovat lyhyitä naisia. Siis tosi vahva intuitio siitä.

Vierailija
128/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten must tuntu, että täällä pitkiä naisia mollaavat "miehet" ovat lyhyitä naisia. Siis tosi vahva intuitio siitä.

Sinusta tuntuu siltä, koska haluaisit kovasti asian olevan niin. Tosiasia on, että miehet pitävät lyhyemmistä naisista.

Vierailija
129/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 170cm 51v nainen ja työpaikalla keskimittainen. Nuoret naiset ovat pitkiä, hoikkia ja kauniita.

180 on hyvä mitta.

Minä olen 178 ja vielä kouluaikoina tunsin itseni pitkäksi tytöksi. Nyt tosiaan itsellänikin on työpaikalla suorastaan pätkä olo, kun etenkin nuoremmat naiset näyttävät olevan vähintään saman pituisia ja osa vielä hyvinkin pitempiä. Sitä vain ihmettelen, että miehet eivät näytä kasvaneen samassa suhteessa.

Vierailija
130/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta tuntuu siltä, koska haluaisit kovasti asian olevan niin. Tosiasia on, että miehet pitävät lyhyemmistä naisista.

Ja lyhyenä naisena Sinä toivoisit tosiasian olevan näin. :) Oma kokemukseni miehistä on, että tämä pituusasia ei ainakaan todellisille miehille ole mikään kynnyskysymys, heikkoitsetuntoisille saattaisi olla.

Vierailija
131/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lyhyenä naisena Sinä toivoisit tosiasian olevan näin. :) Oma kokemukseni miehistä on, että tämä pituusasia ei ainakaan todellisille miehille ole mikään kynnyskysymys, heikkoitsetuntoisille saattaisi olla.

Kynnyskysymys ja preferenssi ovat eri asioita. Ei se välttämättä olekaan kynnyskysymys, mutta miehet valitsevat MIELUUMMIN lyhyemmän naisen.

Vierailija
132/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista tätä ongelmaa. Olen 185cm N ja tinder-aikoina se ei ollu kyllä mikään este parinvalinnalle. Jos näyttää vartalolta ja kasvoilta mallilta niin kukaan muu ei ole narisemassa kuin 160cm "aidot oikeat naisenkokoiset" naiset lauantaimakkaran näköisine säärineen. Kehuja olen saanut kaikilta sukupuolilta ja miehiä myös mutta makunsa kaikilla. Ihan naurettava väite että olisi liian pitkä johonkin, jos ei istu jonkun ihmisen muottiin pituussuunnassa ni sit ois vikaa löytynyt kyllä jostain muualtakin.

Vierailija
133/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pitkänä naisena voin todeta että suurin ongelma mun pituudesta on ollut kahdella erittäin lyhyellä naiselle tuttavapiireistäni. Toinen jaksoi joka kerta jauhaa "kun sä oot noin pitkä" ja toinen taas mainitsee jatkuvasti oman lyhyytensä ja joka välissä jaksaa mainita ettei kuitenkaan haluaisi olla kuin max 170cm. Keneltäkään muulta en ole sen kummempia mielipiteitä kuullut. Tottakai uudet tuttavuudet saattaa mainita jotain pituudesta, mutta sitten asia on taputeltu ja voidaan keskittyä muihin aiheisiin. Itseäni ei kiinnosta ikinä kenenkään pituus, enkä todellakaan mene kellekkään 150 senttiselle inisemään, et ku sä oot noin lyhyt/pieni.

Vierailija
134/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kynnyskysymys ja preferenssi ovat eri asioita. Ei se välttämättä olekaan kynnyskysymys, mutta miehet valitsevat MIELUUMMIN lyhyemmän naisen.

Mielestäni preferenssit kannattaa todellakin ottaa huomioon kumppania valitessa ja niistä saa tehdä kynnyskysymyksen, kuulostipa se miten pinnalliselta hyvänsä. Olen pitkä nainen, enkä tahtoisi olla kenenkään kanssa, joka häiriintyy pituudestani edes hiukkasen. Enhän minäkään olisi miehen kanssa, josta puuttuisi joku minun silmääni todella tärkeä ominaisuus. Tämä on sama juttu kuin rinnoista puhuttaessa: ei kannata alkaa suhteeseen pienirintaisen kanssa, jos suuret rinnat ovat se merkittävin asia, joka itseä kiihottaa. Mutta kaikki eivät viehäty ja kiihotu samoista asioista, joten jokainen voi onneksi valita vain omasta puolestaan.

Vierailija
135/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitteko te pitkät naiset ylepäätään seurustella lyhyemmän miehen kanssa? Voiko esimerkiksi 180 senttiset seurustella kaltaiseni 175cm tontun kanssa?

Olen seurustellut parinkin kaltaisesi tontun kanssa ja tunnen useita todella kuumia miehiä, jotka eivät varmaan ole edes 170 cm pitkiä. Omissa suhteissani miehillä on kuitenkin muodostunut ongelmaksi se, että miehillä on ilmeisesti loppujen lopuksi tullut jonkinlainen alemmuuskompleksi ja he ovat alkaneet hävetä pituuseroa. Yksikin alkoi vihamieliseksi, kun haaveilin hillityllä korolla varustetuista kengistä ja joskus jopa toivoi, että kävelisin vähän kumarassa. En tiedä oliko tuo viimeinen vitsi vai ei, mutta ei se siltä näin jälkikäteen ajatellen kyllä vaikuttanut. Minua miesten pituus tai sen puute ei ole häirinnyt.

Mistä te aina löydätte pituusongelmaisia miehiä? Tai siis kun kaikki mun tuntemat keskimääräistä lyhyemmät miehet eivät välitä pituusjutuista tuon taivaallista. Tuntuu hyvin kummalliselta

ohis

Vierailija
136/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitteko te pitkät naiset ylepäätään seurustella lyhyemmän miehen kanssa? Voiko esimerkiksi 180 senttiset seurustella kaltaiseni 175cm tontun kanssa?

Olen seurustellut parinkin kaltaisesi tontun kanssa ja tunnen useita todella kuumia miehiä, jotka eivät varmaan ole edes 170 cm pitkiä. Omissa suhteissani miehillä on kuitenkin muodostunut ongelmaksi se, että miehillä on ilmeisesti loppujen lopuksi tullut jonkinlainen alemmuuskompleksi ja he ovat alkaneet hävetä pituuseroa. Yksikin alkoi vihamieliseksi, kun haaveilin hillityllä korolla varustetuista kengistä ja joskus jopa toivoi, että kävelisin vähän kumarassa. En tiedä oliko tuo viimeinen vitsi vai ei, mutta ei se siltä näin jälkikäteen ajatellen kyllä vaikuttanut. Minua miesten pituus tai sen puute ei ole häirinnyt.

Mistä te aina löydätte pituusongelmaisia miehiä? Tai siis kun kaikki mun tuntemat keskimääräistä lyhyemmät miehet eivät välitä pituusjutuista tuon taivaallista. Tuntuu hyvin kummalliselta

ohis

Eivät nuo minunkaan kumppanini alkuun ole välittäneet, ovat muka pitäneet pituuttani jopa positiivisena asiana. Myöhemmin ovat sitten yhtäkkiä alkaneet "oirehtia". Mutta ehkä asia on todellisuudessa vaivannut heitä jonkin verran alusta asti, mutta vasta ihastumishuuman ja vaaleanpunaisten lasien tipahtamisen jälkeen se on tullut niin voimakkaaksi häiriötekijäksi, että siitä on pitänyt alkaa huomautella.

Vierailija
137/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raamikas alle 180 cm mies, mieluiten otan naisen joka on 162 - 166cm. En hyvää naista joka on minun pituinen pituuden takia kuitenkaan kiertoon laittaisi.  

Vierailija
138/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle 180cm pitkälle miehelle olisi liian pitkä nainen.

Vierailija
139/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle 180cm pitkälle miehelle olisi liian pitkä nainen.

Mutta minulle 170cm miehelle taas ihan sopiva

Vierailija
140/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä mä 160-senttisenä myönnän, että 155-senttinen vaimoni tuntuu tavallaan kivemmalta kuin jos hän olisi 180 cm. Mutta ei se mikään ongelma olisi ja olen ollut senpituisiin ihastunutkin. En vaan usko, että niin pitkä nainen kiinnostuisi minusta, kun heillä kuitenkin ottajia riittää. Tietty olihan Auer 180 cm ja Lahti 160 cm, mutta johtaja töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi