ONKO 180CM NAINEN LIIAN PITKÄ?
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan ole liian pitkä näin 180-senttisenä. Minulla oli pitkä suhde itseni pituisen miehen kanssa, joka oli vain ylpeä minusta silloin, kun laitoin korkkarit jalkaan.
Silloin miehesi oli yhtä pitkä ei lyhyempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 180cm pitkä ja oikein tyytyväinen pituuteeni. Miehini on 178cm ja ollaan superonnellisia yhdessä <3 Missään vaiheessa suhdetta kumpaakaan ei ole kummankaan pituus häirinnyt (vaikka en nyt noin yleensäkään pidä pituutta kovin isona osana elämää). Toki olen sellaisiakin miehiä tavannut joiden mielestä olen liian pitkä. Mutta eihän sellaista pituutta varmaan naiselle tai miehelle löydy joka olisi jokaisen mielestä optimi.
Säälin miestäsi.
Pitääkö miehesi myös hametta?
Hame on mielestäsi jotenkin huonompi vaate kuin housut?
Miehellä kyllä on
Joidenkin ei tarvitse korostaa miehuuttaan, kun se on itsestäänselvyys.
Olen itse 120 cm ja 38 kg. Poikaystäväni on 186 cm ja 145 kg. Olemme nyt salakihloissa ja se ottaa eron ja menemme naimisiin kun pääsen yläasteelle.
Jostakin syystä kaikkein sinnikkäimpiä lähestyjiä ovat olleet itseäni huomattavasti lyhyemmät miehet! Tietysti joku voi tähän tulla sanomaan, että ehkä he ovat niin lyhyitä etteivät kelpaa kenellekään ja yrittävät siksi sinnikkäästi kaikkia, mutta tiedäpä häntä. Ehkä joillakuilla on niin hyvä itsetunto, ettei omaa miehisyyttä tarvitse todistella puoli metriä lyhyemmällä naisella.
on liian pitkä, ja varsinkin jos vielä pitää korkkareita korostaakseen pituuttaan. yleensä pitkillä naisilla ei ole oikein tissejäkään ja muodot eikä pyllykään oli sellainen leveää ja kiinteä vaan vähän lerpsu
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten joku voisi olla liian pitkä tai liian lyhyt. Liian pitkä joihinkin Lintsin laitteisiin kyllä olet.
Parisuhteeseen. Älä nyt viitsi trollata
Vierailija kirjoitti:
Jostakin syystä kaikkein sinnikkäimpiä lähestyjiä ovat olleet itseäni huomattavasti lyhyemmät miehet! Tietysti joku voi tähän tulla sanomaan, että ehkä he ovat niin lyhyitä etteivät kelpaa kenellekään ja yrittävät siksi sinnikkäästi kaikkia, mutta tiedäpä häntä. Ehkä joillakuilla on niin hyvä itsetunto, ettei omaa miehisyyttä tarvitse todistella puoli metriä lyhyemmällä naisella.
Ne on miehiä jotka ei saa ketään muuta.
Sama on miehet jotka menevät naisten kanssa yhteen jotka painaa miestä selvästi enemmän. Miehet menevät yhteen niiden kanssa koska ketään muuta ne ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 180cm pitkä ja oikein tyytyväinen pituuteeni. Miehini on 178cm ja ollaan superonnellisia yhdessä <3 Missään vaiheessa suhdetta kumpaakaan ei ole kummankaan pituus häirinnyt (vaikka en nyt noin yleensäkään pidä pituutta kovin isona osana elämää). Toki olen sellaisiakin miehiä tavannut joiden mielestä olen liian pitkä. Mutta eihän sellaista pituutta varmaan naiselle tai miehelle löydy joka olisi jokaisen mielestä optimi.
Säälin miestäsi.
Pitääkö miehesi myös hametta?
Hame on mielestäsi jotenkin huonompi vaate kuin housut?
Miehellä kyllä on
Joidenkin ei tarvitse korostaa miehuuttaan, kun se on itsestäänselvyys.
Kysymys ei ole mistään korostamisesta vaans iitä että mies ei käytä mekkoa.
Ei ole liian pitkä.
Kuitenkin jos haluaa miehen edes yhdeksi yöksi, kannattaa olla aloitteellinen, koska monilla miehillä on negatiivisia uskomuksia oman kelpaamisensa suhteen jos nainen on itseä pitempi.
Osin ne ovat perusteltuja osin eivät; sitä ei voi tietää ennen kuin rupeaa juttusille toisen kanssa.
Naisten kohdalla tuo ei ole niin itsestäänselvää kuin miehillä; osa naisista häpeää pituuttaan ja osa tulee röyhkeämmäksi sen takia.
Mies voi ainoastaan tulla röyhkeämmäksi noin keskimäärin ja tutkimusten mukaan pitemmät ovat useammin koulukiusaajia. Joillain lyhyillä jää koulukiusaamisesta traumat ja patotunutta vihaa pitkälle aikuisuuteen asti ja joillakin pitkillä taas ansaitsemattomasta takapuolen nuolennasta (kosmeettinen syntymäominaisuus, joka on työelämässä hyödytön) ja vallankäyttökokemuksista vääristynyttä ylpeyttä pitkälle aikuisuuteen.
Olen 168cm mies. Mulla on ollut deittikumppaneina 180cm naisia, ei mitään ongelmaa. Ihan muista seikoista kiinni.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Ei ole liian pitkä.
Kuitenkin jos haluaa miehen edes yhdeksi yöksi, kannattaa olla aloitteellinen, koska monilla miehillä on negatiivisia uskomuksia oman kelpaamisensa suhteen jos nainen on itseä pitempi.
Osin ne ovat perusteltuja osin eivät; sitä ei voi tietää ennen kuin rupeaa juttusille toisen kanssa.
Naisten kohdalla tuo ei ole niin itsestäänselvää kuin miehillä; osa naisista häpeää pituuttaan ja osa tulee röyhkeämmäksi sen takia.
Mies voi ainoastaan tulla röyhkeämmäksi noin keskimäärin ja tutkimusten mukaan pitemmät ovat useammin koulukiusaajia. Joillain lyhyillä jää koulukiusaamisesta traumat ja patotunutta vihaa pitkälle aikuisuuteen asti ja joillakin pitkillä taas ansaitsemattomasta takapuolen nuolennasta (kosmeettinen syntymäominaisuus, joka on työelämässä hyödytön) ja vallankäyttökokemuksista vääristynyttä ylpeyttä pitkälle aikuisuuteen.
Sinä nyt et ole paras neuvomaan parisuhteista.
Vierailija kirjoitti:
?
Ei ole :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Kaikki alle 185cm miehet vastaavat että on liian pitkä, ja väh 185cm miehet vastaavat että ei ole liian pitkä. Taitaa miehisyys joutua koetukselle, jos ei ole rutkasti naista pidempi ;) Tosiasiassahan 180cm on mallin mitoissa ja se on näyttävä pituus. 180cm ja hoikka/normaali näyttää mielestäni oikein hyvälle. Itse en silti ehkä haluaisi olla noin pitkä, max. tämän pituinen kuin nyt, eli 170cm naisena.
Olen itse 186cm ja pakko myöntää, että en ole ikinä katsellut pitkiä naisia sillä silmällä. Ei minulla ole tietenkään mitään heitä vastaan, mutta yli 180cm naiset eivät yksinkertaisesti herätä mielenkiintoani millään tavoin. Voisin kuvitella, että suuri osa naisista kokee samoin esimerkiksi hintelien ja lyhyiden miesten kanssa. Rehellisesti sanoen en ole ikinä myöskään kuullut kenenkään miehen ihailevan yhdenkään naisen pituutta. Päinvastoin.
Pinnallista kyllä, mutta on erittäin vaikeaa ellei jopa mahdotonta muuttaa omia mieltymyksiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama on miehet jotka menevät naisten kanssa yhteen jotka painaa miestä selvästi enemmän. Miehet menevät yhteen niiden kanssa koska ketään muuta ne ei saa.
Monesti pitkät naiset pitävät lyhyistä miehistä enemmän kuin lyhyet naiset.
Olen 178 cm ja aina on vientiä riittänyt. Monet pitkät miehet pitävät pitkistä naisista. Ja minä heistä. Great deal.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät naiset ei juuri pidä lyhyistä miehistä. Suurin osa naisista laittaa kynnyskysymykseksi sen että mies on naista pidempi.
Et todellakaan tunne naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harva nainen kelpuuttaa itseään lyhyemmän miehen. Tästä on ihan suomalaisia tutkimuksiakin.
Olen tuon pituinen ja kun Tinderissä sanon pituuteni, niin en muista kenenkään pitäneen sitä ongelmana (paitsi yhden, 170cm miehen). Ja olen puhunut satojen kanssa vuosien mittaan.
No nyt kun sanoin että satojen kanssa ja silti en ole löytänyt ketään niin luulette tietenkin että se pituus oli sittenkin ongelma, niin teen vielä selväksi että olen siis löytänyt jossain välissä ja sitten palannut sinne. Ja ehkä se pituus olikin joillekin ongelma, mutta he eivät vain sanoneet sitä suoraan tai jättäneet keskustelua siihen.
Baarissa tosin jään vähemmälle huomiolle kuin 170-senttinen ystäväni, paitsi silloin kun hymyilen ja on oikeasti hauskaa (olen silloin luultavasti helpommin lähestyttävämpi). Useimmiten ne on muuten tasan samanpituiset miehet ketkä lähestyy. Eli n. 180cm.
Oon 180cm ja se on kyllä jännä että miehiä on riittäny ihan kaiken pituisista. Eli voisin sanoa että hyvin kyllä flaksi käy, vaikka joku täällä vauvassa ns liian pitkäksi väittäisi. Olkaa tyytyväisinä vaan sen pitusia kuin ootte, ei se oo keneltäkään pois.
En ymmärrä miten joku voisi olla liian pitkä tai liian lyhyt. Liian pitkä joihinkin Lintsin laitteisiin kyllä olet.