ONKO 180CM NAINEN LIIAN PITKÄ?
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Mulle olisi kun tykkään muodokkaista naisista eniten. Pitkillä naisilla ei oikein ole muotoja yleensä.
Hei haloo! 195-senttisellä naisella pitäisi olla rantapallon kokoiset rinnat että se näyttäisi suhtessa yhtä muodokkaalta kuin 155-senttinen jolla on vaikka C-kupin tisut ja vähänkään hoikka vyötärö.
Olet tainnut katsella liikaa ammattiurheilijoita kuten koripalloilijoita jotka ovat treenanneet viisi kertaa viikossa ala-asteelta lähtien.
Yhdelläkään urheilua lapsesta asti harrastaneella ei ole "muotoja" siinä mielessä kuin ajattelet ihan pituudesta riippumatta.
Joskus luin jostain älyttömän tärkeästä tutkimuksesta, että heteronaiset pitäisivät keskimäärin 21 cm itseään pidempiä miehiä "ihannepituisina", miehet taas itseään keskimäärin 9 cm lyhyempiä naisia "ihannepituisina"... Oma mieheni on 19 cm itseäni pidempi, että aika ideaali, mutta hän kyllä useinkin vitsailee pituudestani (161) :D... no mitäs meni kosimaan :D <3 anyways jos kysymys liittyi jotenkin viehättävyyteen miesten silmissä niin sinulla on sen perusteella paras sauma pisimpiin miehiin ;) Muuten kai sillä ei ole väliä, farkun lahkeet liian lyhyet, harvalle ne on just sopivat, ei venettä kaada. :)
Vierailija kirjoitti:
?
Ikävä kyllä on. Naisen pitää olla sen verran lyhyt että korkkarit jalassakin on selvästi miestään lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle olisi kun tykkään muodokkaista naisista eniten. Pitkillä naisilla ei oikein ole muotoja yleensä.
Hei haloo! 195-senttisellä naisella pitäisi olla rantapallon kokoiset rinnat että se näyttäisi suhtessa yhtä muodokkaalta kuin 155-senttinen jolla on vaikka C-kupin tisut ja vähänkään hoikka vyötärö.
Olet tainnut katsella liikaa ammattiurheilijoita kuten koripalloilijoita jotka ovat treenanneet viisi kertaa viikossa ala-asteelta lähtien.
Yhdelläkään urheilua lapsesta asti harrastaneella ei ole "muotoja" siinä mielessä kuin ajattelet ihan pituudesta riippumatta.
195 senttinen nainen nyt on muutenkin sitä pituutta että en edes halua tuntea sen pituisia naisia.
Hopeakettu kirjoitti:
Pöhköjä kysymyksiä? Ei ole liian pitkä.
Kyllä on. Jos nainen on pidempi kuin suurin osa miehistä niin hän on liian pitkä.
Voitteko te pitkät naiset ylepäätään seurustella lyhyemmän miehen kanssa? Voiko esimerkiksi 180 senttiset seurustella kaltaiseni 175cm tontun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ballerinaksi joo. Ihmiseksi ei.[/quote
Tyttäreni on 179 cm ballerina, upea ja näkisitte miten kantaa itsensä!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 180 senttiä ja vartalo on naisellinen, ei poikamainen. Olen seurustellut kahden pitemmän miehen kanssa ja kahden lyhyemmän miehen kanssa (tosin en yhtäaikaa..). Kymmenen senttiä sinne tänne. Ei se rakkaus katso pituutta kun kolahtaa, ihastun niin hitaasti ja miehet ovat olleet kovin karismaattisia, kaikki eri tyyppisiä. Pituus ei ollut koskaan mikään puheenaihe tai huomioitu asia suhteissa ja pidin korkokenkiä silloin kuin huvitti, ei ne miehet pahastuneet. Tosin olen eloisa ja kaunis ja mieheni ovat olleet poikamaisen komeita, persoonallisella tavalla, ei vain pintakiiltoa.
Ei millään pahalla mutta jos mies on kymmenen senttiä naista lyhyempi niin se ei ole kaunista. En vaan voi kunnioittaa miestä. Jos nainen vielä pitää korkokenkiä niin tulee mieleen että se mies on lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ballerinaksi joo. Ihmiseksi ei.[/quote
Tyttäreni on 179 cm ballerina, upea ja näkisitte miten kantaa itsensä!
Ballerinat ei ole kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Voitteko te pitkät naiset ylepäätään seurustella lyhyemmän miehen kanssa? Voiko esimerkiksi 180 senttiset seurustella kaltaiseni 175cm tontun kanssa?
Olen seurustellut parinkin kaltaisesi tontun kanssa ja tunnen useita todella kuumia miehiä, jotka eivät varmaan ole edes 170 cm pitkiä. Omissa suhteissani miehillä on kuitenkin muodostunut ongelmaksi se, että miehillä on ilmeisesti loppujen lopuksi tullut jonkinlainen alemmuuskompleksi ja he ovat alkaneet hävetä pituuseroa. Yksikin alkoi vihamieliseksi, kun haaveilin hillityllä korolla varustetuista kengistä ja joskus jopa toivoi, että kävelisin vähän kumarassa. En tiedä oliko tuo viimeinen vitsi vai ei, mutta ei se siltä näin jälkikäteen ajatellen kyllä vaikuttanut. Minua miesten pituus tai sen puute ei ole häirinnyt.
Olen 180cm pitkä ja oikein tyytyväinen pituuteeni. Miehini on 178cm ja ollaan superonnellisia yhdessä <3 Missään vaiheessa suhdetta kumpaakaan ei ole kummankaan pituus häirinnyt (vaikka en nyt noin yleensäkään pidä pituutta kovin isona osana elämää). Toki olen sellaisiakin miehiä tavannut joiden mielestä olen liian pitkä. Mutta eihän sellaista pituutta varmaan naiselle tai miehelle löydy joka olisi jokaisen mielestä optimi.
Olisi turn off. Vaikka olenkin itse pitempi mutta nainen 180cm ei kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut parinkin kaltaisesi tontun kanssa ja tunnen useita todella kuumia miehiä, jotka eivät varmaan ole edes 170 cm pitkiä. Omissa suhteissani miehillä on kuitenkin muodostunut ongelmaksi se, että miehillä on ilmeisesti loppujen lopuksi tullut jonkinlainen alemmuuskompleksi ja he ovat alkaneet hävetä pituuseroa. Yksikin alkoi vihamieliseksi, kun haaveilin hillityllä korolla varustetuista kengistä ja joskus jopa toivoi, että kävelisin vähän kumarassa. En tiedä oliko tuo viimeinen vitsi vai ei, mutta ei se siltä näin jälkikäteen ajatellen kyllä vaikuttanut. Minua miesten pituus tai sen puute ei ole häirinnyt.
En ihmettele yhtään. Jos mies ei voi olla mies edes omassa parisuhteessa niin mitä järkeä edes elää.
Itseään pidemmän naisen kanssa seurustelu on melkein yhtä paha kuin se että tulisi ikuiseksi impotentiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen 180cm pitkä ja oikein tyytyväinen pituuteeni. Miehini on 178cm ja ollaan superonnellisia yhdessä <3 Missään vaiheessa suhdetta kumpaakaan ei ole kummankaan pituus häirinnyt (vaikka en nyt noin yleensäkään pidä pituutta kovin isona osana elämää). Toki olen sellaisiakin miehiä tavannut joiden mielestä olen liian pitkä. Mutta eihän sellaista pituutta varmaan naiselle tai miehelle löydy joka olisi jokaisen mielestä optimi.
Säälin miestäsi.
Pitääkö miehesi myös hametta?
En minä ainakaan ole liian pitkä näin 180-senttisenä. Minulla oli pitkä suhde itseni pituisen miehen kanssa, joka oli vain ylpeä minusta silloin, kun laitoin korkkarit jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälin miestäsi.
Hame on mielestäsi jotenkin huonompi vaate kuin housut?
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:34"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:26"]
Kaikki alle 185cm miehet vastaavat että on liian pitkä, ja väh 185cm miehet vastaavat että ei ole liian pitkä. Taitaa miehisyys joutua koetukselle, jos ei ole rutkasti naista pidempi ;) Tosiasiassahan 180cm on mallin mitoissa ja se on näyttävä pituus. 180cm ja hoikka/normaali näyttää mielestäni oikein hyvälle. Itse en silti ehkä haluaisi olla noin pitkä, max. tämän pituinen kuin nyt, eli 170cm naisena.
Ei pidä paikkaansa.
Miehet pituuteen katsomatta pääsääntöisesti suosivat lyhyitä naisia. Osin varmasti tuon muodokkuusjutun takia.
Enpä ole vielä tavannut miestä, jolle lyhyt nainen olisi jokin vaatimus. Tai ehkä niitä miehiä, jotka ovat itsekin lyhyitä, ja näyttäisivät typeriltä pitkän naisen rinnalla. Ja muuten, mallinaisia ''palvotaan'' ja heillä riittää vientiä, koska...? Tuskin on ainakaan pituus esteenä ;)
Niitä mallinaisia katsoo vaan miehet jotka on itsekkin todella pitkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälin miestäsi.
Hame on mielestäsi jotenkin huonompi vaate kuin housut?
Miehellä kyllä on
Pöhköjä kysymyksiä? Ei ole liian pitkä.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-