ONKO 180CM NAINEN LIIAN PITKÄ?
Kommentit (183)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:04"]Mulle olisi kun tykkään muodokkaista naisista eniten. Pitkillä naisilla ei oikein ole muotoja yleensä. [/quote] Muahaha :D hyvä vitsi. :D
[/quote]
Näytä yksikin pitkä nainen, joka näyttää yhtä muodokkaalta ja kiihottavalta kuin lyhyt.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 17:58"]
Oothan sä aika jättiläinen naiseksi. Ei pahalla ja pitkät naiset kaikki on niin rumia. M175cm
[/quote]
Sanoo 175-senttinen mies.. :D Nojoo, kyllä muakin vituttais.
[/quote]
Miesten globaalikeskipituus on 166cm. En ole lyhyttä nähnytkään.
[/quote]
No oot sä keskivertosuomalaismiestä lyhempi. ;) miksi te tapit muuten olette aina niin vihaisia meille pidemmille naisille?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:04"]Mulle olisi kun tykkään muodokkaista naisista eniten. Pitkillä naisilla ei oikein ole muotoja yleensä. [/quote] Muahaha :D hyvä vitsi. :D
[/quote]
Näytä yksikin pitkä nainen, joka näyttää yhtä muodokkaalta ja kiihottavalta kuin lyhyt.
[/quote]
Onhan niitä. Esimerkiksi minä. :)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 17:58"]Oothan sä aika jättiläinen naiseksi. Ei pahalla ja pitkät naiset kaikki on niin rumia.
M175cm
[/quote]
Ite oot kääpiö hyi vittu oksettaa noin lyhyet miehet.
N167
[/quote]
Oot mua 8cm lyhyempiä. Sinä se tässä kääpiö olet.
M175cm
[/quote]
Oonki nainen jos oisin pitempi olisin ruma logiikka?
Kaikki alle 185cm miehet vastaavat että on liian pitkä, ja väh 185cm miehet vastaavat että ei ole liian pitkä. Taitaa miehisyys joutua koetukselle, jos ei ole rutkasti naista pidempi ;) Tosiasiassahan 180cm on mallin mitoissa ja se on näyttävä pituus. 180cm ja hoikka/normaali näyttää mielestäni oikein hyvälle. Itse en silti ehkä haluaisi olla noin pitkä, max. tämän pituinen kuin nyt, eli 170cm naisena.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:26"]
Kaikki alle 185cm miehet vastaavat että on liian pitkä, ja väh 185cm miehet vastaavat että ei ole liian pitkä. Taitaa miehisyys joutua koetukselle, jos ei ole rutkasti naista pidempi ;) Tosiasiassahan 180cm on mallin mitoissa ja se on näyttävä pituus. 180cm ja hoikka/normaali näyttää mielestäni oikein hyvälle. Itse en silti ehkä haluaisi olla noin pitkä, max. tämän pituinen kuin nyt, eli 170cm naisena.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa.
Miehet pituuteen katsomatta pääsääntöisesti suosivat lyhyitä naisia. Osin varmasti tuon muodokkuusjutun takia.
Upeat sääret näillä pitkillä naisilla on miltei poikkeuksetta.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:26"]
[/quote]
Ei pidä paikkaansa.
Miehet pituuteen katsomatta pääsääntöisesti suosivat lyhyitä naisia. Osin varmasti tuon muodokkuusjutun takia.
[/quote]
Edelleen pituus ei vaikuta muodokkuuteen. Muutenhan ei olisi ensimmäistäkään lyhyttä tikkua.
Ei ole kaunis. Sellainen hevosmainen olemus. Teipillä kasassa pysyvä torni luuta ja lisää luuta.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:34"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:26"]
[/quote]
Ei pidä paikkaansa.
[/quote]
Enpä ole vielä tavannut miestä, jolle lyhyt nainen olisi jokin vaatimus. Tai ehkä niitä miehiä, jotka ovat itsekin lyhyitä, ja näyttäisivät typeriltä pitkän naisen rinnalla. Ja muuten, mallinaisia ''palvotaan'' ja heillä riittää vientiä, koska...? Tuskin on ainakaan pituus esteenä ;)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:07"]Miehellä ei ole itsetunto kohdillaan jos ei voi sietää pitempiä ihmisiä. Yleensä lyhyet miehet haastavat riitaa juuri sen takia kun ovat lyhyitä. Mutta mitä väliä.
Omasta mielestä on upeaa jos miehellä on pitkä vaimo yms. Sellainen lyhyt mies sopii hyvin tuohon kainaloon...
Ja älkää te lyhyet miehet haukkuko pitkiä naisia. Eikä pitkät naiset ole rumia...Anna Nicole oli pitkä. Enkä usko, että häntä kovin moni rumaksi haukkuisi (vaikka tyyli oli liian blondi)
[/quote]
Mua vaan kuvottaa pitkät naiset. Miksi en saisi sanoa omaa mielipidettäni pitkistä naisista ilman että vihaiset pitkät naiset tulee mua haukkuu. Fakta on se että me miehet suositaan lyhyitä naisia koska lyhyt nainen on naisellinen.
M175cm
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:07"]Miehellä ei ole itsetunto kohdillaan jos ei voi sietää pitempiä ihmisiä. Yleensä lyhyet miehet haastavat riitaa juuri sen takia kun ovat lyhyitä. Mutta mitä väliä.
Omasta mielestä on upeaa jos miehellä on pitkä vaimo yms. Sellainen lyhyt mies sopii hyvin tuohon kainaloon...
Ja älkää te lyhyet miehet haukkuko pitkiä naisia. Eikä pitkät naiset ole rumia...Anna Nicole oli pitkä. Enkä usko, että häntä kovin moni rumaksi haukkuisi (vaikka tyyli oli liian blondi)
[/quote]
Mua vaan kuvottaa pitkät naiset. Miksi en saisi sanoa omaa mielipidettäni pitkistä naisista ilman että vihaiset pitkät naiset tulee mua haukkuu. Fakta on se että me miehet suositaan lyhyitä naisia koska lyhyt nainen on naisellinen.
M175cm
[/quote]
Joo joo ja pitkä mies miehekäs. Olet siis naisellinen. :)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:38"]
Enpä ole vielä tavannut miestä, jolle lyhyt nainen olisi jokin vaatimus. Tai ehkä niitä miehiä, jotka ovat itsekin lyhyitä, ja näyttäisivät typeriltä pitkän naisen rinnalla. Ja muuten, mallinaisia ''palvotaan'' ja heillä riittää vientiä, koska...? Tuskin on ainakaan pituus esteenä ;)
[/quote]
Vähän huono vetää aina nuo mallit tähän.
Himoitaan niitä lyhyitä miehiäkin jos ne on Tom Cruise tai Putin
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:39"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:07"]Miehellä ei ole itsetunto kohdillaan jos ei voi sietää pitempiä ihmisiä. Yleensä lyhyet miehet haastavat riitaa juuri sen takia kun ovat lyhyitä. Mutta mitä väliä. Omasta mielestä on upeaa jos miehellä on pitkä vaimo yms. Sellainen lyhyt mies sopii hyvin tuohon kainaloon... Ja älkää te lyhyet miehet haukkuko pitkiä naisia. Eikä pitkät naiset ole rumia...Anna Nicole oli pitkä. Enkä usko, että häntä kovin moni rumaksi haukkuisi (vaikka tyyli oli liian blondi) [/quote] Mua vaan kuvottaa pitkät naiset. Miksi en saisi sanoa omaa mielipidettäni pitkistä naisista ilman että vihaiset pitkät naiset tulee mua haukkuu. Fakta on se että me miehet suositaan lyhyitä naisia koska lyhyt nainen on naisellinen. M175cm
[/quote]
Miksi vihaiset pitkät naiset eivät saisi sanoa mielipidettään sinusta, kun sinä haukut pitkiä naisia? Ja fakta on se, että sinä suosit lyhyitä naisia, koska et näyttäisi hyvältä esim. sen 180cm upean mallinmitoissa olevan naisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:07"]Miehellä ei ole itsetunto kohdillaan jos ei voi sietää pitempiä ihmisiä. Yleensä lyhyet miehet haastavat riitaa juuri sen takia kun ovat lyhyitä. Mutta mitä väliä.
[/quote]
M175cm
[/quote]
Eikö lyhyt nainen olekaan persjalkainen? Siis sellaiset 160-senttiset. Itse en ole, mutta olenkin 171 cm eli keskimittainen.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:07"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 17:58"]Oothan sä aika jättiläinen naiseksi. Ei pahalla ja pitkät naiset kaikki on niin rumia. M175cm [/quote] Ite oot kääpiö hyi vittu oksettaa noin lyhyet miehet. N167 [/quote] Oot mua 8cm lyhyempiä. Sinä se tässä kääpiö olet. M175cm
[/quote]
Itseasissa tuo 167 senttinen nainen on naisten joukossa keskipituinen, eli suhteellisesti pidempi kuin sinä miesten joukossa. Miesten ja naisten pituuden ero on keskimäärin 13,5cm, eli sinä olisit itse naisena 161,5cm.
Vähän pitkä alkaa olla. Muita naisia päätä pidempi...
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:51"]Vähän pitkä alkaa olla. Muita naisia päätä pidempi...
[/quote]
Ainakin saa ensimmäisenä huomion. ;)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 17:58"]
Oothan sä aika jättiläinen naiseksi. Ei pahalla ja pitkät naiset kaikki on niin rumia. M175cm
[/quote]
Sanoo 175-senttinen mies.. :D Nojoo, kyllä muakin vituttais.
[/quote]
Miesten globaalikeskipituus on 166cm. En ole lyhyttä nähnytkään.