ONKO 180CM NAINEN LIIAN PITKÄ?
Kommentit (183)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:07"]Miehellä ei ole itsetunto kohdillaan jos ei voi sietää pitempiä ihmisiä. Yleensä lyhyet miehet haastavat riitaa juuri sen takia kun ovat lyhyitä. Mutta mitä väliä.
Omasta mielestä on upeaa jos miehellä on pitkä vaimo yms. Sellainen lyhyt mies sopii hyvin tuohon kainaloon...
Ja älkää te lyhyet miehet haukkuko pitkiä naisia. Eikä pitkät naiset ole rumia...Anna Nicole oli pitkä. Enkä usko, että häntä kovin moni rumaksi haukkuisi (vaikka tyyli oli liian blondi)
[/quote]
Mua vaan kuvottaa pitkät naiset. Miksi en saisi sanoa omaa mielipidettäni pitkistä naisista ilman että vihaiset pitkät naiset tulee mua haukkuu. Fakta on se että me miehet suositaan lyhyitä naisia koska lyhyt nainen on naisellinen.
M175cm
[/quote]
Joo joo ja pitkä mies miehekäs. Olet siis naisellinen. :)
[/quote]
En. Käyn salilla ja aika lihaksikas vaikka itse sanonkin. Miehisyys ei ole pituudesta kiinni koska sitä voi kompensoida lihaksilla
[/quote]
Eli naisellisuuskaan ei ole kiinni pituudesta, koska jos olis, olis lyhyt mies, kuten sinä, naisellinen. :)
RIIPPUU MIHIN. MUN MIELESTÄ PITUUDRLLA EI OLE MITÄÄN VÄLIÄ KUN EI SILLE VOI MITÄÄN. JOS SIIS KYSYT MIELIPIDETTÄ, VASTAUS ON EI.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei ole itsetunto kohdillaan jos ei voi sietää pitempiä ihmisiä. Yleensä lyhyet miehet haastavat riitaa juuri sen takia kun ovat lyhyitä. Mutta mitä väliä.
Omasta mielestä on upeaa jos miehellä on pitkä vaimo yms. Sellainen lyhyt mies sopii hyvin tuohon kainaloon...
Ja älkää te lyhyet miehet haukkuko pitkiä naisia. Eikä pitkät naiset ole rumia...Anna Nicole oli pitkä. Enkä usko, että häntä kovin moni rumaksi haukkuisi (vaikka tyyli oli liian blondi)
99% naisista ei ikinä suostuisi seurustelemaan miehen kanssa joka on naista lyhyempi.
Joten naisten on aivan turha lässyttää yhtään mitään
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:39"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:07"]Miehellä ei ole itsetunto kohdillaan jos ei voi sietää pitempiä ihmisiä. Yleensä lyhyet miehet haastavat riitaa juuri sen takia kun ovat lyhyitä. Mutta mitä väliä. Omasta mielestä on upeaa jos miehellä on pitkä vaimo yms. Sellainen lyhyt mies sopii hyvin tuohon kainaloon... Ja älkää te lyhyet miehet haukkuko pitkiä naisia. Eikä pitkät naiset ole rumia...Anna Nicole oli pitkä. Enkä usko, että häntä kovin moni rumaksi haukkuisi (vaikka tyyli oli liian blondi)
Mua vaan kuvottaa pitkät naiset. Miksi en saisi sanoa omaa mielipidettäni pitkistä naisista ilman että vihaiset pitkät naiset tulee mua haukkuu. Fakta on se että me miehet suositaan lyhyitä naisia koska lyhyt nainen on naisellinen. M175cm
Miksi vihaiset pitkät naiset eivät saisi sanoa mielipidettään sinusta, kun sinä haukut pitkiä naisia? Ja fakta on se, että sinä suosit lyhyitä naisia, koska et näyttäisi hyvältä esim. sen 180cm upean mallinmitoissa olevan naisen kanssa.
Naiset eivät itse edes suostu katsomaan itseään lyhyempiä miehiä.
Kyllä miehen pitää aina olla pidempi kuin nainen. Poikien pitää olla pidempiä kuin äitinsä ja siskonsa. Isän tulee olla pidempi kuin tyttärensä ja vaimonsa.
Jos kasvosi ovat kuin Brigitte Bardot ja vartalosi kuin Hanneli Mustaparran vartalo niin sitten on ihan jees.
Ihme tappelua taitaa olla tämäkin ketju. Jos joku ei tykkää pitkistä naisista ja tykkää lyhyistä tai toisinpäin, niin miksi siitä ihmisestä pitää löytää joku vika. Makuja on monenlaisia. Itse en esim. voi sietää ruskeita silmiä, vaikka niin monet tykkäävät niistä. Joku ruskeasilmäinen voi siitä toki suuttua ja kehitellä teorioita miten en muka siksi tykkää, koska en saisi ikinä ruskeasilmäistä vaikka yrittäisinkin :D Kuulostaa ihan yhtä hölmöltä tuo teidän väittely.
Ei se pituus mutta jos 180cm tai yli nainen lihoo niin tämä on sitten potenssiin todella iso ja painava.
Minä olen 180 senttiä ja vartalo on naisellinen, ei poikamainen. Olen seurustellut kahden pitemmän miehen kanssa ja kahden lyhyemmän miehen kanssa (tosin en yhtäaikaa..). Kymmenen senttiä sinne tänne. Ei se rakkaus katso pituutta kun kolahtaa, ihastun niin hitaasti ja miehet ovat olleet kovin karismaattisia, kaikki eri tyyppisiä. Pituus ei ollut koskaan mikään puheenaihe tai huomioitu asia suhteissa ja pidin korkokenkiä silloin kuin huvitti, ei ne miehet pahastuneet. Tosin olen eloisa ja kaunis ja mieheni ovat olleet poikamaisen komeita, persoonallisella tavalla, ei vain pintakiiltoa.
Vierailija kirjoitti:
?
Kyllä se on. Naisen pitäisi olla miestä vielä lyhyempi vaikka nainen käyttäisi korkokenkiä.
Nainen ei missään nimessä saa olla pidempi kuin iso osa miehistä.
170cm on liian pitkä. Se 168cm on just ja oikea.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Kaikki on sopivan pituisia.
Olen itse 180 cm pitkä nainen ja kolmen pojan äiti. Lapset urheilevat ja pituus on vain etu. Kukaan ei ole vinoillut hirveästi, mutta on kysytty, että pelaanko koripalloa. Taitaisin olla ihan tappi siihen lajiin.
Nuorena häpesin itseäni, mutta onneksi se loppui.
Meidän suvussa on paljon pitkiä naisia ja mummokin oli 175 cm. Oli kuulemma kylän komein nainen ja hänen miehensä oli päätä lyhyempi.
Eli isoisäsi oli joku sub aisuri.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei ole itsetunto kohdillaan jos ei voi sietää pitempiä ihmisiä. Yleensä lyhyet miehet haastavat riitaa juuri sen takia kun ovat lyhyitä. Mutta mitä väliä.
Anna Nicole oli ruma ja paljon muutakin huonoa jota en viitsi tänne kirjoittaa.
Miehen pitää AINA olla naista pidempi. Sellaista miestä ei voi ottaa tosissaan jonka vaimo on häntä pidempi.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:07"]Miehellä ei ole itsetunto kohdillaan jos ei voi sietää pitempiä ihmisiä. Yleensä lyhyet miehet haastavat riitaa juuri sen takia kun ovat lyhyitä. Mutta mitä väliä.
Mua vaan kuvottaa pitkät naiset. Miksi en saisi sanoa omaa mielipidettäni pitkistä naisista ilman että vihaiset pitkät naiset tulee mua haukkuu. Fakta on se että me miehet suositaan lyhyitä naisia koska lyhyt nainen on naisellinen.
M175cm
En. Käyn salilla ja aika lihaksikas vaikka itse sanonkin. Miehisyys ei ole pituudesta kiinni koska sitä voi kompensoida lihaksilla
Eli naisellisuuskaan ei ole kiinni pituudesta, koska jos olis, olis lyhyt mies, kuten sinä, naisellinen. :)
Nainen ei voi kompensoida sitä mitenkään
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 180 senttiä ja vartalo on naisellinen, ei poikamainen. Olen seurustellut kahden pitemmän miehen kanssa ja kahden lyhyemmän miehen kanssa (tosin en yhtäaikaa..). Kymmenen senttiä sinne tänne. Ei se rakkaus katso pituutta kun kolahtaa, ihastun niin hitaasti ja miehet ovat olleet kovin karismaattisia, kaikki eri tyyppisiä. Pituus ei ollut koskaan mikään puheenaihe tai huomioitu asia suhteissa ja pidin korkokenkiä silloin kuin huvitti, ei ne miehet pahastuneet. Tosin olen eloisa ja kaunis ja mieheni ovat olleet poikamaisen komeita, persoonallisella tavalla, ei vain pintakiiltoa.
Poikamaisen komeita? Miehen pitää olla mies eikä poika.
Mä sen pituinen. Mie hiukan alle. En koskaan ole voinut käyttää korkkareilla, ettei hän näytä typerältä. Miksiköhän tein niin?
Mä haluaisin tutustua juuri pitkiin mukaviin naisiin, itse olen 198 pitkä.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 17:58"]
Oothan sä aika jättiläinen naiseksi. Ei pahalla ja pitkät naiset kaikki on niin rumia. M175cm
Sanoo 175-senttinen mies.. :D Nojoo, kyllä muakin vituttais.
Cheek on 175cm. Lopeta heti valitus.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:07"]Miehellä ei ole itsetunto kohdillaan jos ei voi sietää pitempiä ihmisiä. Yleensä lyhyet miehet haastavat riitaa juuri sen takia kun ovat lyhyitä. Mutta mitä väliä.
[/quote]
M175cm
[/quote]
[/quote]