Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt riittää yksinhuoltajien haukkuminen!

Vierailija
28.08.2015 |

Kuulkas rakkaat av-mammat ja -miehet. Olen kolmen lapsen yh, itse en tilannetta aikoinaan valinnut vaan lasten isä petti ja jätti. Kymmenen vuotta olen hoitanut 24/7 kahden aikuisen hommat, käynyt töissä, ruokkinut lapset, hoitanut kun ovat sairaita. Ketään "uutta elättäjää" en ole tähän hankkinut, vaikka seurustellut olenkin. Ulkonäköni puolesta niitä olisi löytynytkin mutta se on sivuseikka. Nyt jumankekka pientä kunnioitusta välillä myös meille yh-äideille ja - isille, venytään nimittäin sellaiseen mihin ydinperhekään ei aina pysty!!

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa!

Vierailija
2/84 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttääkö kakkosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 17:45"]Väsyttääkö kakkosta?
[/quote]

Miksi joka ketjuun pitää tulla viljelemään kaksimielisyyksiä?

Vierailija
4/84 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi teidät pitäisi nostaa erikoisasemaam tai antaa kunnioitusta sen enenpää kuin muillekaa?! Siksi, että otat vastuuta omista henkilökohtaisista arvovainnoistasi?! Ennustettavuutta, kun ei ole niin niistä voi joutua vastuuseen yksinkin ei se mitääm amerikantiedettä ole!
Toki voimme sinulle lasten kanssa askarrella maitopurkista mitalin ja laittaa postiin! Sori, mutta pistää aina nämä vaatimukset vihaksi. Samanlaisen saatanallisen syyllistämisen uhriksi ydinperheen äiditkin loutuu!

Vierailija
5/84 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käsittänyt sitä vihan ja halveksinnan määrää, mitä YH-vanhempia kohtaan esiintyy netissä.

Vierailija
6/84 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitinikin on yh, ja minut kasvattanut menestyksekkäästi. Muistan kyllä lapsuudesta,että tunsin välillä nahoissani miten raskasta tuo aika äidilleni oli. En ikinä itse pystyisi samaan, ellei olisi pakko. En tosissaan usko, että joku siihen tilaan itse menee/tai valitsee. Usein syynä vastuuttomat miehet, joista myös oma isäni hyvä esimerkki. Vasta vanhemmiten hänkin alkanut ottaa vastuuta elämästä ja yrittää korvailla käytöstään nyt. MEnetettyä aikaa ei kuitenkaan koskaan saa takaisin.

Vierailija
7/84 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja ei kukaan järjissään oleva ala väenvängällä itselleen uusperhettä vieraine muksuineen hommaamaan varatuista miehistä. Niitä vapaitakin/eronneita on. Puolet liitoista kun päätyy eroon...

Vierailija
8/84 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä itsekin mielummin yh, kuin kusipää miehen kanssa sinnittelisin. Kamalaa katsottavaa millaisia vätyksiä jotkut naiset katselevat, kun ei ole rohkeutta erota. Eikä ihme, ei ole helpoksi tehty yksinäisen elämää.

Vierailija
9/84 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 17:45"]Väsyttääkö kakkosta?
[/quote]

Miksi joka ketjuun pitää tulla viljelemään kaksimielisyyksiä?
[/quote]

Miten niitä viljellään? Kasvavatko maassa?

Vierailija
10/84 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yh äidin kasvattama. Kolme lasta äitini kasvattanut hyviin ammatteihin kun isäni kuoli. Tiukkaa on ollut sen muistan mutta rakkautta ja turvaa riitti.

Vierailija
11/84 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 17:40"]

Kuulkas rakkaat av-mammat ja -miehet. Olen kolmen lapsen yh, itse en tilannetta aikoinaan valinnut vaan lasten isä petti ja jätti. Kymmenen vuotta olen hoitanut 24/7 kahden aikuisen hommat, käynyt töissä, ruokkinut lapset, hoitanut kun ovat sairaita. Ketään "uutta elättäjää" en ole tähän hankkinut, vaikka seurustellut olenkin. Ulkonäköni puolesta niitä olisi löytynytkin mutta se on sivuseikka. Nyt jumankekka pientä kunnioitusta välillä myös meille yh-äideille ja - isille, venytään nimittäin sellaiseen mihin ydinperhekään ei aina pysty!!

[/quote]

Näin juuri. Itse erosin vaikeasta suhteesta enkä myöskään ole halunnut uutta suhdetta. En ole mikään "siiderivalas" sen paremmin kuin tyrkky helpponakkikaan. Sen sijaan olen tavallinen, suht ok näköinen keski-ikää lähestyvä nainen jolle lapsi ja hänen hyvinvointinsa on ehdottomasti ykkösasia! Olen yksin kasannut huonekalut, ohjelmoinut televisiot ja tietokoneet, valvonut sairaan lapsen kanssa jne. Muuten asioita, joista moni perheellinen tuttavani valittaa tai jättää kokonaan tekemättä...tulkaa haukkumaan sitten olette itse myös tehneet KAIKEN yksin ja eläneet vielä kuin nunnat!

Vierailija
12/84 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 17:45"]Väsyttääkö kakkosta?
[/quote]
Kyllä! Yh since -98
Tällä omien "heikkouksien" puolustuksella käynniistettiin ketju, jolla kaivetaan käsi kyynärpäitä myöden verta nenästä! :D

Vierailija
13/84 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltajien lapset jättävät koulunsa kesken ja/tai joutuvat vankilaan selvästi todennäköisemmin kuin ydinperheessä kasvaneet. Tällaisiin suorituksiin yhärit tilastojen valossa venyvät.

Vierailija
14/84 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 17:50"]

Minun äitinikin on yh, ja minut kasvattanut menestyksekkäästi. Muistan kyllä lapsuudesta,että tunsin välillä nahoissani miten raskasta tuo aika äidilleni oli. En ikinä itse pystyisi samaan, ellei olisi pakko. En tosissaan usko, että joku siihen tilaan itse menee/tai valitsee. Usein syynä vastuuttomat miehet, joista myös oma isäni hyvä esimerkki. Vasta vanhemmiten hänkin alkanut ottaa vastuuta elämästä ja yrittää korvailla käytöstään nyt. MEnetettyä aikaa ei kuitenkaan koskaan saa takaisin.

[/quote]

Onpa ihana että ymmärrät. Juuri teidän lasten takia sydämemme on usein raskas, lapseni vuoksi minäkin yritän. Ja myös itken...ja sitten vielä saa haukut ja ennakkoluulot päälle, huoh. No, elämä on. Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi.

Vierailija
15/84 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nostan yksinhuoltajille hattua.

Vierailija
16/84 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:02"]Mä nostan yksinhuoltajille hattua.
[/quote]
Perusteluja esittää?!

Vierailija
17/84 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 17:40"]

[/quote]Ulkonäkösi puolesta olisi löytynyt ehdokas "uudeksi elättäjäksi" mutta muiden ominaisuuksiesi puolesta ei? :D

Vierailija
18/84 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata välittää. Jos itse hoitaa asiansa hyvin, voi olla välittämättä toisten ajatuksista.

Vierailija
19/84 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 17:49"]

Ai miksi teidät pitäisi nostaa erikoisasemaam tai antaa kunnioitusta sen enenpää kuin muillekaa?! Siksi, että otat vastuuta omista henkilökohtaisista arvovainnoistasi?! Ennustettavuutta, kun ei ole niin niistä voi joutua vastuuseen yksinkin ei se mitääm amerikantiedettä ole! Toki voimme sinulle lasten kanssa askarrella maitopurkista mitalin ja laittaa postiin! Sori, mutta pistää aina nämä vaatimukset vihaksi. Samanlaisen saatanallisen syyllistämisen uhriksi ydinperheen äiditkin loutuu!

[/quote]Tässähän puhuttiin haukkumisesta. Onko se sinusta se ihan normaali kunnioituksen taso?

Vierailija
20/84 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äiti oli Yh, kasvatti kaksi täyspäistä ihmistä jotka on pärjänny ihan hyvin elämässä, minut ja siskoni. Ei tulisi mieleen haukkua yksinhuoltajia, kyllä minä tiedän mitä se on. Älä välitä typeristä puheista, minäkin sain koulussa kuulla kaikenmaailman pään aukomista ja kuittia, monesti se liittyi siihen kun oli rahat tiukoilla eikä ollut kaikkeen varaa.

Voin vain kuvitella mistä ne lastenkin asenteet tulee, kun pitää sitä turpaansa aukoa, no pari tälläistä pään aukojaa lähetinkin kotiin nenä verillä itkien.