Nyt riittää yksinhuoltajien haukkuminen!
Kuulkas rakkaat av-mammat ja -miehet. Olen kolmen lapsen yh, itse en tilannetta aikoinaan valinnut vaan lasten isä petti ja jätti. Kymmenen vuotta olen hoitanut 24/7 kahden aikuisen hommat, käynyt töissä, ruokkinut lapset, hoitanut kun ovat sairaita. Ketään "uutta elättäjää" en ole tähän hankkinut, vaikka seurustellut olenkin. Ulkonäköni puolesta niitä olisi löytynytkin mutta se on sivuseikka. Nyt jumankekka pientä kunnioitusta välillä myös meille yh-äideille ja - isille, venytään nimittäin sellaiseen mihin ydinperhekään ei aina pysty!!
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:30"]Himot ja halut ne on hiirelläkin.
[/quote]
Onko hiiri kakkonen? Vai kenties kakkonen hiiren kolo?
Minä luulin että myyrän...
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:19"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:09"] Multa ei ainakaan kunnioitusta heru sellaisille, jotka koettaa vielä toistenkin avioliiton rikkoa halujensa takia ! [/quote]Miten tämä liittyi aiheeseen? [/quote] useampi yh yrittäny meidänkin avioliiton rikkoa. Eli ei löydy kunnioitusta näille! Ja kyllä tiedän mitä on olla yh äitini oli aikoinaan, kiitos erään yh joka vei isäni ja itse olin yh 2 lapsen kanssa monet vuodet.
[/quote]
Mielenkiintoista. Olen kahden lapsen yh ollut jo vuosia. En todellakaan huolisi varattua miestä! Miten voisin rakentaa parisuhdetta miehen kanssa, joka kykenee pettämään? Tällainen yksinhuoltajien niputtaminen johonkin ihmeelliseen "varattujen miesten vamppi"- kerhoon on ihan käsittämätöntä yleistämistä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 09:48"]Siinä mielessä olen samaa mieltä että yksin on parempi kuin huonossa suhteessa, mutta kaiken hoitaminen yksin on raskasta.
[/quote]
Raskasta?
Kuinka niin raskasta?
Olen yh. Käyn töissä ja hoidan kodin ja lapset. Ihan normaalia aikuisen ihmisen elämää.
En ramppa baareissa tai virkisty vain kun saan "omaa aikaa".
Kaikki aika on minun omaani. Lapset ovat jo koululaisia, joten koen pääseväni helpolla. Minä en ymmärrä mitä ihmen raskasta on olla yh.
Yh
[/quote]
Yksittäistapaus!
Kaikilla muilla on niiiiin raskasta. Joutuu peseen pyykkii ja tuunaa safkaa hei!