Naiset, mikä on teidän mielestä hyvä palkka 30-40v miehelle, joka haluaa parisuhteeseen?
Mikä teidän mielestä on "tarpeeksi" hyvä palkka 30-40 vuotiaalle miehelle, jotta palkka/köyhyys ei ole este parisuhteen muodostamiselle?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Sarjassa "Käsittämättömiä kysymyksiä, joihin ei törmää missään muualla kuin tällä palstalla".
In celien kysymyksiä
Vierailija kirjoitti:
Isoa palkkaa tärkeämpi on miehen rahankäyttötaidot. Holtiton tuhlaaja on ihan yhtä huono kuin tolkuttoman pihi.
Ja jos kaikki rahat menee naiseen ja sen toiselle miehelle tehtyyn lapseen, mies ei ole holtiton rahankäyttäjä.
Got it
Palkka kertoo elämänhallinnasta ja siitä, että miehellä on elämässään tavoitteita ja halua kehittyä. 5000 €/brutto on sopiva, mutta ei haittaa jos on enemmän. Sitä haluaa varmistaa lapsilleen parhaat mahdolliset geenit eikä mitään inselli/juoppolalli/laiskamato peruja.
Olen pienituloinen yrittäjä (1500 euroa kk). Tämä todellakin ollut ongelma parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät naiset, eikö teillä ole niin paljoa itsekunnioitusta että elättäisitte itsenne. Miehen palkka on täysin sivuseikka jos on muuten kelpo mies.
Ei se sivuseikka ole, kun en halua myöskään ketään käydä elättämään.
Sillä tavalla pitää tienata, että omat kulunsa kykenee maksamaan. En aio maksella toisen menoja. Vaikka mulla on hyvä palkka minulla on myös kaksi lasta joiden kuluista vastaan, lisää elätettäviä en tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
In celien kysymyksiä
Tämä. He kun eivät ymmärrä että kiinnostus herää aivan muista asioista kuin palkkaotteen esittelystä.
Siis kysyykö tätä elämäntapatyötön miesneitsyt?
Ei huolta, ei sinulla ole pitkäjänteisyyttä työhön tarvittavan koulutuksen sekä parisuhteessa tarvittavien sosiaalisten taitojen hankkimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on pienituloinen yrittäjä ja tuskin rikastuu jatkossakaan, mutta tämä ei ollut este parisuhteelle. Tienaan itse omat rahani.
Älä rakas sisko alennu puolustelemaan itseäsi ja valintojasi nettitrolleille. Et kadullakaan vastaisi asiallisesti kehareille tai pultsareille, jotka huutelevat sinulle, joten älä suotta tee sitä myöskään täällä.
Aikamoisia summia muut naiset heittelevät. Omat tuloni akateemisesta työstä ovat 3300 euroa bruttona. Ajattelen että on tärkeäâ, että miehellä on hänelle mieluisa työ ja siitä säännölliset tulot. Menot sovitetaan yhteisten tulojen mukaan. Ei minua haittaa miehen mahdollisesti pienemmät tulot.
Kertoo enemmän ihmisestä itsestään jos kumppanin muodostuksessa tulotaso nousee merkittäväksi tekijäksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis kysyykö tätä elämäntapatyötön miesneitsyt?
Ei huolta, ei sinulla ole pitkäjänteisyyttä työhön tarvittavan koulutuksen sekä parisuhteessa tarvittavien sosiaalisten taitojen hankkimiseen.
Kunpa tietäisit totuuden.
En ala toisen lemmikiksi. Molemmat tienaa omat rahansa joten lompakolla ei väliä.
Ei sitten mitään väliä, kertakaikkiaan! Yhteiset asiat sovitaan yhdessä ja maksetaan puoliksi, omat harrastukset, vaatteet ym kumpikin maksaa itse. Voisin aivan hyvin seurustella työttömän tai sairaseläkeläisen kanssa, se voisi olla jopa mukavaa, jos yhteistä aikaa olisi siten enemmän.
N34, YTM, palkka 5400 eur/kk
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten mitään väliä, kertakaikkiaan! Yhteiset asiat sovitaan yhdessä ja maksetaan puoliksi, omat harrastukset, vaatteet ym kumpikin maksaa itse. Voisin aivan hyvin seurustella työttömän tai sairaseläkeläisen kanssa, se voisi olla jopa mukavaa, jos yhteistä aikaa olisi siten enemmän.
N34, YTM, palkka 5400 eur/kk
Etkä voisi, kun työttömällä tai sairaseläkeläisellä ei ole varaa tehdä oikein yhtään mitään. Yhteiset asiat sovitaan ja maksetaan yhdessä ei toimi jos toinen tienaa hyvin vähän. Hänellä ei sun kanssa parisuhteessa tule edes asumistukea tms joten koko sairaseläke voi mennä ihan vaan asumiseen ja ruokaan.
Hyvin suurten tuloerojen parisuhteessa sen parempituloisen on pakko kompensoida asioita pienituloiselle, tai muuten toisella ei tosiaan ole varaa mihinkään.
joku 4k-5k nettona. muuten ei rakastumista tapahdu
4-5k ja tärkeää on ettei puhelin soi iltaisin tai viikonloppuisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät naiset, eikö teillä ole niin paljoa itsekunnioitusta että elättäisitte itsenne. Miehen palkka on täysin sivuseikka jos on muuten kelpo mies.
Naiseen vetoaa miehen rahapussin paksuus ja sosiaalinen asema, jotka naisen mielikuvituksessa mutatoituvat itsepetoksen kautta esim. "komeudeksi" ja "herrasmiesmäisyydeksi". Täsmälleen mies henkilö köyhänä pitkäaikaistyöttömänä on ruma ja inhottava.
Ok. Eli mitä köyhän ja pitkäaikaistyöttömän miehen kannattaa tehdä?
Jos asiaa pitää täältä kysellä niin niin isoa palkkaa ei olekaan, että sinut kannattaisi ottaa.