Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin vasta laitokselta vauvan kanssa, mies pimahti täysin

Vierailija
27.08.2015 |

Eli meillä ollut aika vaikea suhde alunperinkin, mies käyttää liikaa alkoa (minun mielestä, ei omasta mielestään, kuitenkin joka viikonloppu menossa kavereiden kanssa ja arkenakin joskus päissään nykyään kun ei ole enää töissä). Olin jo eroamassa kun sain selville että oon raskaana, jonka takia yritettiin vielä. Mulla oli vaikea raskaus mm jatkuva pahoinvointi läpi raskauden, jonka takia seksielämä minimissä, jonka takia mies kävi panemassa eksäänsä. Tämä selvisi mulle 3 päivää ennen synnytystä.. Siitä johtuneen riidan takia mies kieltäytyi tulemasta synnytykseen, ei käynyt koko kolmen päivän aikana edes katsomassa meitä.

Tänään aamulla kotiuduttiin vauvan kanssa, tulin taksilla kun mies sanoi ettei pääse hakemaan. Ei päässy kun oli/on taas päissään. Näki vauvan tosiaan eka kertaa vasta nyt ja sanoi vaan että onpa oudon mallinen pää ja että ei näytä yhtään hänen lapselta. Aloin itkeä hysteerisesti jolloin mies raivostui ja paiskoi kaikki tiskikoneeseen menossa olleet astiat keittön kaakeliseinää. Sitten uhkasi häipyä "helvettiin" ja kun itkin että älä mene, paiskasi mut pois tieltään seinää vasten. Nyt en tiedä missä se on, milloin palaa ja missä kunnossa. Mä en jaksa enää, mitä voin tehdä ja mihin mennä?? Ei ole oikein semmoisia ystäviä/sukulaisia joille voisin tästä puhua tai jotka vois auttaa, välit menny aikalailla kylmiksi aikoinaan kun "valitsin" miehen heidän sijasta... Mies siis oli mustasukkainen mulle muista ihmissuhteistani ja tymä kun olin, "valitsin" miehen ja otin etäisyyttä kaikkiin muihin.

Vauva on maailman ihanin mutta muuten kaikki on ihan sekaisin ja hajalla nyt. Itken vaan. Auttakaa mua, mitä ihmettä mä teen???

Kommentit (276)

Vierailija
201/276 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 00:21"]211, sun tilanteessa ei ole mitään valitettavaa. Itse valitsit sikitä väkisin.
[/quote]

Vauva ei ole sitä valinnut onko saanut alkunsa millä tavalla! Ja ansaitsee hyvän elämän, ajattelisipa sinun kaltainen paska mitä tahansa!

Vierailija
202/276 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollitarina, mutta saipahan pitkän ketjun aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/276 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 21:38"]

Mun on pakko sanoa tähän vaan, että itselläni on ollu vastaavanlainen tilanne. Ja että en kenellekään halunnut kertoa. Vähättelin itselleni kaikkea mitä mieheni teki. Jotenkin oma mieli yrittää uskotella, että kaikki kääntyy parhain päin. Olisi tuntunut erittäin liioitetulta lähteä mihinkään turvakotiin. Enkä koskaan mennytkään. Tiedän, että musta olisi tuntunut, että ylireagoin taas. Tommoset suhteet saamielen käyttäytymään tollain. Vähättelen vaan kaikkea. Vaikka kukaan ei varmaan päältäpäin uskoisi, minkälaisessa elin. Koska olen niin elämäniloinen nuori nainen. Ymmärrän hyvin, että on todtodella vaikeaa lähteä tommosrsta suhteesta.

[/quote]

JUURI NÄIN. Eli saman olen nähnyt ja tehnyt itsekin. Kestänyt vähä-vähältä yhä rankemmaksi muuttuvaa henkistäja fyysistä väkivaltaa tajuamatta lopulta edes itse, minkälaiseksi kauhuelokuvaksi elämäni oli muuttunut.

Eikä ystävistäni ollut valitettavasti mitään apua, sillä kuin yhdestä suusta he ylistivät miestäni, joka oli kuulemma "parasta, mitä minulle oli koskaan tapahtunut" ja "olisin hullu, jos hänet jättäisin".

No en jättänyt, en ennen kuin sairastuin niin vakavasti, että mies katsoi minun muuttuneen hyödystä vaivaksi ja päätti dumpata minut.

Toivon täällä, että sama onni kohtaa sinua Ap, etkä kuule miehestäsi enää pihaustakaan.

Vierailija
204/276 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla takana myöskin vähän samanlainen tilanne. Elämää väkivallan pelossa ja mies joka joi liikaa. Saattoi kadota päiväkausiksi ryyppäämään josta palasi vainoharhaisena ja agressiivisena. Oli narsisti osasi esittää muiden ihmisten lähettyvillä aivan eri miestä ja sai jopa minut näyttämään syylliseltä aina tilanteisiin.
Onneksi lopulta sain jostain rohkeutta lähteä, mies piiritti minua vuosia! Tiesi missä sukulaiseni /perheeni asuivat ja osasi tiensä aina paikalle.
10 vuotta on mennyt ja vasta nyt hän on jättänyt minut rauhaan.
Nykyisin elän turvallisessa parisuhteessa miehen kanssa joka ei käytä alkoholia ja olemme 7 vuotta olleet naimisissa.
Se miten sokea sitä voi olla ja hyväksyä tuollaista käytöstä, jäädä siihen suhteeseen joka voi koitua kohtaloksi en osaa selittää. Se on niin raastavaa ja vaikeaa.
Se vaatii äärettömästi rohkeutta ja voimaa ja yleensä juuri se on koulittu ihmisestä pois. Toivon silti että niin moni ihminen tajuaisi elämänsä ja itsensä arvon että pakenisi tuollaista parisuhdetta ja elämää.

Vierailija
205/276 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
206/276 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap? Mikä tilanne? Toivottavasti olet turvassa vauvan kanssa.

Vierailija
207/276 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lukenut tämän ihan saman tarinan täällä ennenkin. Pakko olla Provo.

Vierailija
208/276 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet paimiossa niin meillekkin voit tulla. Missä olet ap?

Vierailija
209/276 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
210/276 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
211/276 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap??

Vierailija
212/276 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
213/276 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
214/276 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuten tarkallen ottaen odotit?

Että teet väkisin lapsen miehelle, josta piti erota..

..että mies kuin taikaiskusta raitistuu ja muuttuu täysin toiseksi ihmiseksi?

-Arvaan, ettei mies edes halunnut lasta kanssasi (jos lainkaan) alunperin, mutta SINÄ PÄÄTIT sen tehdä?

Nyt ihmettelet?

Pää-tohtorille marsmars.

Vierailija
215/276 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
216/276 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:09"]

-Arvaan, ettei mies edes halunnut lasta kanssasi (jos lainkaan) alunperin, mutta SINÄ PÄÄTIT sen tehdä?

Nyt ihmettelet?

Pää-tohtorille marsmars.

[/quote]

Alaspeukuttaneet, miksi? -Mikä oli väärin? -Se että naisen kuvitelmat ja todellisuus eivät kohdanneet, eikö se nytole tekstistä suoraan luettavissa?

Ystävälläni, jolla on vakavia ongelmia elämässään, oli seksisuhde, jossa nainen kertoi olevansa e-pillereillä.

No, yllätten tulikin raskaaksi. Ystäväni oli tehnyt jo alussa varsin selväksi, ettei koskaan halua lapsia.

Nainen päätti toisin ja ihmettelee nyt kun "isä" ei ole tekemisissä saati halua naisen kanssa suhteeseen.

...mutta naisen mielestä miehen vika.

Vierailija
217/276 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?????

Vierailija
218/276 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:29"]

Nyt ihmettelet?

Pää-tohtorille marsmars.

[/quote]

Alaspeukuttaneet, miksi? -Mikä oli väärin? -Se että naisen kuvitelmat ja todellisuus eivät kohdanneet, eikö se nytole tekstistä suoraan luettavissa?

Ystävälläni, jolla on vakavia ongelmia elämässään, oli seksisuhde, jossa nainen kertoi olevansa e-pillereillä.

No, yllätten tulikin raskaaksi. Ystäväni oli tehnyt jo alussa varsin selväksi, ettei koskaan halua lapsia.

Nainen päätti toisin ja ihmettelee nyt kun "isä" ei ole tekemisissä saati halua naisen kanssa suhteeseen.

[/quote]

Minä alapeukutin, koska asenteesi on oksettava. Mies saa siis käyttäytyä ihan miten vain (tuo ap:n kuvaus oli hirveintä henkistä väkivaltaa miehen taholta, mitä olen pitkään aikaan kuullut), ja kaikki vastuu on naisella - lisäksi oletat täysin vailla perusteluja, että AP VAAN PÄÄTTI VÄKISIN HALUTA LAPSEN JOTA MIES EI ALUNPERINKÄÄN HALUNNUT, ja nyt on vain oikein, että kärsii seuraukset. Mikään ap:n viestissä ei viitannut tuollaiseen, päinvastoin kirjoitti että "yritettIIN vielä", eli yhteinen päätös. Selkeästi huono sellainen, mutta kuitenkin.

Vierailija
219/276 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:43"]

Nyt ihmettelet?

Pää-tohtorille marsmars.

[/quote]

[/quote]

Minä alapeukutin, koska asenteesi on oksettava. Mies saa siis käyttäytyä ihan miten vain (tuo ap:n kuvaus oli hirveintä henkistä väkivaltaa miehen taholta, mitä olen pitkään aikaan kuullut), ja kaikki vastuu on naisella - lisäksi oletat täysin vailla perusteluja, että AP VAAN PÄÄTTI VÄKISIN HALUTA LAPSEN JOTA MIES EI ALUNPERINKÄÄN HALUNNUT, ja nyt on vain oikein, että kärsii seuraukset. Mikään ap:n viestissä ei viitannut tuollaiseen, päinvastoin kirjoitti että "yritettIIN vielä", eli yhteinen päätös. Selkeästi huono sellainen, mutta kuitenkin.

[/quote]

Otahan ruusunpunaiset lasit silmiltäsi, feministi ja näe koko totuus.

Jos suhde on päin vittua (suoraan sanottuna) ja mies on alkoholisti, sekä väkivaltaankin taipuvainen mulkku, niin ei tarvitse kauhean älykäs olla nähdäkseen, ettei sille mitään lapsia voi tehdä.

Varsinkaan, jos tilanne on "yritetään vielä", eli haloo?

Onko naisella mitään vastuuta omassa elämässään vai onko niin että se mies tuli raskaaksi naiselle, joka ei halunnut lasta?

Nyt naiset valoja päälle, ottakaa vastuunne ja lapset ansaitsee kunnon isän eikä näitä "päätettiin yrittää".

En sanonut, että mies saa käyttäytyä miten vaan, vaan se nainenhan tässä on hyväksynyt käytöksen ja tehnyt lapsenkin siihen päälle siunatakseen sen.

Sitten tänne parkumaan, vaikka peilin eteen olisi syytä mennä miettimään, nko idiootti vai epätoivoinen vai mikäideaoikein oli?

Naisilla tuntuu olevan käsitys, että iehen pitää muuttua naiselle sopivaksi, mutta ei ihmisen syvin olemus muutu, vaikka sinä ja kaikki muuta femakot niin määräätte.

Joka hankkiutuu raskaaksi, pitäisi olla riittävän kypsä miettimään asia loppuun asti, ettei tartte täällä sitten itkeä.

Nainen siirtää aina vastuun miehelle, jos suhteessa on ongelma:"kun se mies ei tee näin... ja se tekee noin..."plaaplaa.

Ota vaan vastuusi, päätit alkaa äidiksi.

Vierailija
220/276 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:43"]

Nyt ihmettelet?

Pää-tohtorille marsmars.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Otahan ruusunpunaiset lasit silmiltäsi, feministi ja näe koko totuus.

Jos suhde on päin vittua (suoraan sanottuna) ja mies on alkoholisti, sekä väkivaltaankin taipuvainen mulkku, niin ei tarvitse kauhean älykäs olla nähdäkseen, ettei sille mitään lapsia voi tehdä.

Varsinkaan, jos tilanne on "yritetään vielä", eli haloo?

Onko naisella mitään vastuuta omassa elämässään vai onko niin että se mies tuli raskaaksi naiselle, joka ei halunnut lasta?

Nyt naiset valoja päälle, ottakaa vastuunne ja lapset ansaitsee kunnon isän eikä näitä "päätettiin yrittää".

En sanonut, että mies saa käyttäytyä miten vaan, vaan se nainenhan tässä on hyväksynyt käytöksen ja tehnyt lapsenkin siihen päälle siunatakseen sen.

Sitten tänne parkumaan, vaikka peilin eteen olisi syytä mennä miettimään, nko idiootti vai epätoivoinen vai mikäideaoikein oli?

Naisilla tuntuu olevan käsitys, että iehen pitää muuttua naiselle sopivaksi, mutta ei ihmisen syvin olemus muutu, vaikka sinä ja kaikki muuta femakot niin määräätte.

Joka hankkiutuu raskaaksi, pitäisi olla riittävän kypsä miettimään asia loppuun asti, ettei tartte täällä sitten itkeä.

Nainen siirtää aina vastuun miehelle, jos suhteessa on ongelma:"kun se mies ei tee näin... ja se tekee noin..."plaaplaa.

Ota vaan vastuusi, päätit alkaa äidiksi.

[/quote]

Ja se "yritettiin vielä" tarkoitti että yritettiin SUHDETTA, EI LASTA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän