Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin vasta laitokselta vauvan kanssa, mies pimahti täysin

Vierailija
27.08.2015 |

Eli meillä ollut aika vaikea suhde alunperinkin, mies käyttää liikaa alkoa (minun mielestä, ei omasta mielestään, kuitenkin joka viikonloppu menossa kavereiden kanssa ja arkenakin joskus päissään nykyään kun ei ole enää töissä). Olin jo eroamassa kun sain selville että oon raskaana, jonka takia yritettiin vielä. Mulla oli vaikea raskaus mm jatkuva pahoinvointi läpi raskauden, jonka takia seksielämä minimissä, jonka takia mies kävi panemassa eksäänsä. Tämä selvisi mulle 3 päivää ennen synnytystä.. Siitä johtuneen riidan takia mies kieltäytyi tulemasta synnytykseen, ei käynyt koko kolmen päivän aikana edes katsomassa meitä.

Tänään aamulla kotiuduttiin vauvan kanssa, tulin taksilla kun mies sanoi ettei pääse hakemaan. Ei päässy kun oli/on taas päissään. Näki vauvan tosiaan eka kertaa vasta nyt ja sanoi vaan että onpa oudon mallinen pää ja että ei näytä yhtään hänen lapselta. Aloin itkeä hysteerisesti jolloin mies raivostui ja paiskoi kaikki tiskikoneeseen menossa olleet astiat keittön kaakeliseinää. Sitten uhkasi häipyä "helvettiin" ja kun itkin että älä mene, paiskasi mut pois tieltään seinää vasten. Nyt en tiedä missä se on, milloin palaa ja missä kunnossa. Mä en jaksa enää, mitä voin tehdä ja mihin mennä?? Ei ole oikein semmoisia ystäviä/sukulaisia joille voisin tästä puhua tai jotka vois auttaa, välit menny aikalailla kylmiksi aikoinaan kun "valitsin" miehen heidän sijasta... Mies siis oli mustasukkainen mulle muista ihmissuhteistani ja tymä kun olin, "valitsin" miehen ja otin etäisyyttä kaikkiin muihin.

Vauva on maailman ihanin mutta muuten kaikki on ihan sekaisin ja hajalla nyt. Itken vaan. Auttakaa mua, mitä ihmettä mä teen???

Kommentit (276)

Vierailija
261/276 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet tilanteesi aiheuttanut. Miehenä voin sanoa sen, että satavarma tapa saada mies epäileväksi sekä mustasukkaiseksi on pihdata häneltä seksiä.

Seksuaalisesti aktiivista miestä kun ei voi pitää tyytyväisenä ilman seksiä. Tai tuskin naistakaan. Täysin mahdoton ajatus

Tuskin sitä kuitenkaan on ollut riittävästi ennen raskauttakaan.

Vierailija
262/276 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:47"]

Itse olet tilanteesi aiheuttanut. Miehenä voin sanoa sen, että satavarma tapa saada mies epäileväksi sekä mustasukkaiseksi on pihdata häneltä seksiä. Seksuaalisesti aktiivista miestä kun ei voi pitää tyytyväisenä ilman seksiä. Tai tuskin naistakaan. Täysin mahdoton ajatus Tuskin sitä kuitenkaan on ollut riittävästi ennen raskauttakaan.

[/quote]

Jaa meinaat että ap:n äijä on epäillyt että raskaana ollut ympärivuorokautisesti pahoinvoiva ap käy vieraissa panemassa saaden näin miehensä "epäileväksi ja mustasukkaiseksi"? :DDD Kai oli provo? Ei näin tyhmiä ihmisiä ole, eihän??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/276 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet tilanteesi aiheuttanut. Miehenä voin sanoa sen, että satavarma tapa saada mies epäileväksi sekä mustasukkaiseksi on pihdata häneltä seksiä. Seksuaalisesti aktiivista miestä kun ei voi pitää tyytyväisenä ilman seksiä. Tai tuskin naistakaan. Täysin mahdoton ajatus Tuskin sitä kuitenkaan on ollut riittävästi ennen raskauttakaan.

[/quote]

Toivottavasti sulla ei ole lapsia etkä ikinä teekään. Mulla oli tosi vaikea raskaus ja pahoinvointi kuopuksesta, eikä seksi käynyt mielessäkään, silti mun mies ei ajatellut että ilkeyttänyt "pihtaan" ja rynnännyt muualle panemaan. Jotkut katsos omaa empatiaa sekä kasvavat aikuisiksi, toiset eivät.

Vierailija
264/276 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:58"]

[/quote]

Toivottavasti sulla ei ole lapsia etkä ikinä teekään. Mulla oli tosi vaikea raskaus ja pahoinvointi kuopuksesta, eikä seksi käynyt mielessäkään, silti mun mies ei ajatellut että ilkeyttänyt "pihtaan" ja rynnännyt muualle panemaan. Jotkut katsos omaa empatiaa sekä kasvavat aikuisiksi, toiset eivät.

[/quote]

ilkeyttänyt = ilkeyttäni

Vierailija
265/276 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:47"]

[/quote]

Jaa meinaat että ap:n äijä on epäillyt että raskaana ollut ympärivuorokautisesti pahoinvoiva ap käy vieraissa panemassa saaden näin miehensä "epäileväksi ja mustasukkaiseksi"? :DDD Kai oli provo? Ei näin tyhmiä ihmisiä ole, eihän??
[/quote]

Lue tuo viimeinen lauseeni ajatuksella. Se nimittäin muuttaa kaiken toiseksi kuin ymmärsit. Autisteilla on usein ongelmana sisäistää lukemansa tai kuulemansa asian merkitys kokonaisuutena

Vierailija
266/276 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:01"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:47"] Itse olet tilanteesi aiheuttanut. Miehenä voin sanoa sen, että satavarma tapa saada mies epäileväksi sekä mustasukkaiseksi on pihdata häneltä seksiä. Seksuaalisesti aktiivista miestä kun ei voi pitää tyytyväisenä ilman seksiä. Tai tuskin naistakaan. Täysin mahdoton ajatus Tuskin sitä kuitenkaan on ollut riittävästi ennen raskauttakaan. [/quote]   Jaa meinaat että ap:n äijä on epäillyt että raskaana ollut ympärivuorokautisesti pahoinvoiva ap käy vieraissa panemassa saaden näin miehensä "epäileväksi ja mustasukkaiseksi"? :DDD Kai oli provo? Ei näin tyhmiä ihmisiä ole, eihän?? [/quote] Lue tuo viimeinen lauseeni ajatuksella. Se nimittäin muuttaa kaiken toiseksi kuin ymmärsit. Autisteilla on usein ongelmana sisäistää lukemansa tai kuulemansa asian merkitys kokonaisuutena

[/quote]

Niin? Luin lauseesi kyllä. Kirjoitat siinä, että tuskin seksiä on ollut riittävästi ennen raskauttakaan. Millähän perusteella sinä oletat näin? Tiesitkö, että mustavalkoisesti ajattelevilla idiooteilla on taipumus yleistää itse kokemansa tilanne koskemaan automaattisesti joka tilanteessa kaikkia muitakin. Ja vielä sitä idioottiakin alemmilla otuksilla on taipumus haukkua väkivaltaa kärsinyttä naista siitä, että omapa oli syynsä, sekä diagnosoida tuntemattomia netissä mm. autisteiksi, jos joku kehtaa olla eri mieltä hänen aivopieruistaan.

Vierailija
267/276 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:14"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:01"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:47"] Itse olet tilanteesi aiheuttanut. Miehenä voin sanoa sen, että satavarma tapa saada mies epäileväksi sekä mustasukkaiseksi on pihdata häneltä seksiä. Seksuaalisesti aktiivista miestä kun ei voi pitää tyytyväisenä ilman seksiä. Tai tuskin naistakaan. Täysin mahdoton ajatus Tuskin sitä kuitenkaan on ollut riittävästi ennen raskauttakaan. [/quote]   Jaa meinaat että ap:n äijä on epäillyt että raskaana ollut ympärivuorokautisesti pahoinvoiva ap käy vieraissa panemassa saaden näin miehensä "epäileväksi ja mustasukkaiseksi"? :DDD Kai oli provo? Ei näin tyhmiä ihmisiä ole, eihän?? [/quote] Lue tuo viimeinen lauseeni ajatuksella. Se nimittäin muuttaa kaiken toiseksi kuin ymmärsit. Autisteilla on usein ongelmana sisäistää lukemansa tai kuulemansa asian merkitys kokonaisuutena

[/quote]

Niin? Luin lauseesi kyllä. Kirjoitat siinä, että tuskin seksiä on ollut riittävästi ennen raskauttakaan. Millähän perusteella sinä oletat näin? Tiesitkö, että mustavalkoisesti ajattelevilla idiooteilla on taipumus yleistää itse kokemansa tilanne koskemaan automaattisesti joka tilanteessa kaikkia muitakin. Ja vielä sitä idioottiakin alemmilla otuksilla on taipumus haukkua väkivaltaa kärsinyttä naista siitä, että omapa oli syynsä, sekä diagnosoida tuntemattomia netissä mm. autisteiksi, jos joku kehtaa olla eri mieltä hänen aivopieruistaan.

[/quote]

Eiköhän ap:lla ja miehellä ole aiemmin sitä seksiä ollut, jos on raskaaksikin tultu erovaiheessa vielä

Vierailija
268/276 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt haet sen ukkos takasin ja teette heti toisen kersan. Ei tässä nyt muu auta.

Vierailija
269/276 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteesi ei tule paranemaan yhtään tälläisen miehen kanssa vaan joudut todelliseen perhe helvettiin jos jäät. Sossu puuttuu myös asiaan ja voi jopa viedä lapsen jos jatkat pahasti alkoholisoituneen (sairaan) miehen kanssa. Valheelisuus ja ruusuiset puheet tulee ja menee ja vaihtuu...  nyrkin iskuihin. Lapsesi ja sinä itse joutuu todelliseen vaaraan. Ei kenekään tarvitse eikä pidä joutua tuollaiseen. Kokemusta on. Kokemuksesta voin vielä sanoa, että siinä kärsi myös viattomat niin paljon, että jäi pahoja arpia. Ensikoti on nyt ehdottamasti sinulle ja pikkuiselle paras vaihtoehto. Ei kannata sääliä eikä tehdä mitään sopimuksia miestä kohtaan joka tarvitsee itsekkin hoitoa eikä sitä myönnä, että näin on niin silloin sairastuu itsekkin siinä valheelisessa maailmassa. Oikein paljon voimia sinulle ja pysy vahvana sen suhteen, että annat lapsellesi ja sinulle itsellesi kaiken parasta mitä äiti voi lapselleen antaa eli turvaa ja rakkautta.

Vierailija
270/276 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee ap?

Vierailija
271/276 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:12"]

Off topic: Täällä yks joka on kahdesti lähtenyt julkisilla pois leikkauksesta. Yhden kerran ei ollut saattajaa ja toisella kerralla oli. Sillä kerralla kun ei ollut saattajaa niin saattaja kävi kyllä hakemassa pois sairaalasta mutta hänellä oli kiire töihin niin menin sairaalan ulkopuolelta kahdella eri kulkuneuvolla ja jalan kotiin. Sillä kerralla kun oli saattaja niin olin menettänyt paljon verta. Aloin voida pahoin ja voimat ihan loppu. Muistan ikäni sen millaista oli kun en päässyt kävelemään tien yli nopeasti spåralta jossa olin oksentanut hoitajan antaman välipalan. Istuin Sokoksen Mäkkärin edessä ja saattaja haki mulle vettä. Henki ei meinannut kulkea. Sitten könyäminen hitaasti junaan ja kotilähiössä vielä portaat ylös asuntoon. Opin sillä reissulla 2 asiaa: Miltä tuntuu olla hidas ja raihnainen ja sen että jään vastaavassa tilanteessa sairaalaan jos taksiin ei varaa. Taksimatka ois ollut n. 60e

[/quote]

Sun on eriasia, koska eihän synnyttänyt äiti ole sairas eli voi lähteä yksin kotiin vauvan kanssa. Jos synnyttäneellä äidillä olisi jokin sairaus tai synnytyksessä ilmennyt jotain seurattavaa, silloin ko. äiti & vauva jäisivät vielä sairaalaan. Eli sieltä ei mielellään päästetä äitiä pois jos on syytä että terveys ei kestä. Ei terve äiti ja vauva tervitse saattaajaa kotiin. Jokainen voi kuule ihan itse valita miten menee kotiin vauvansa kanssa.
[/quote] Tiedän että mun juttu on eri asia. Tarinani pointti on että jos leikattujen peräänkään ei katsota ja toki luotetaan kun ihminen sanoo että on saattaja ym. niin kyllähän terve synnyttänyt pääsee vauvansa kanssa helposti lähtemään sairaalasta. Kun joku täällä epäili ap:n tarinan todenperäisyyttä koska oli päässyt sairaalasta.

Vierailija
272/276 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi huokaus! Sinä varmaan ymmärrät aivan yhtä hyvin kuin me muutkin, että sitä ihanuutta kestää ehkä perjantaihin saakka. Huh, perjantaihan on jo huomenna! 

Mutta ehkä sinulla on helpompi lähteä, kun olet nyt jo ajatellut asiaa. Enää ei lähtemisestä puutu muuta kuin se, että sinä uskot omia silmiäsi ja kokemuksia, etkä miehen turhia lupauksia ja valheita.

Vierailija
273/276 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai lähdit jo?

Vierailija
274/276 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten viikonloppu meni, ap?

Vierailija
275/276 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:47"]

[/quote]

[/quote]

Lue tuo viimeinen lauseeni ajatuksella. Se nimittäin muuttaa kaiken toiseksi kuin ymmärsit. Autisteilla on usein ongelmana sisäistää lukemansa tai kuulemansa asian merkitys kokonaisuutena
[/quote] hirveätä yksinkertaistamista!i Ei kukaan ole näin tyhmä. ehkä joku keskenkasvuinen henkisesti hyvin jälkeenjäänyt.

Vierailija
276/276 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n päivitys http://www.vauva.fi/keskustelu/4584936/ketju/olitte_oikeassa_kiitos_viime_ketjuuni_asiallisesti_vastanneille

Mahtavaa ap! Tsemppiä parempaan elämään sinulle ja vauvallesi. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän