Tulin vasta laitokselta vauvan kanssa, mies pimahti täysin
Eli meillä ollut aika vaikea suhde alunperinkin, mies käyttää liikaa alkoa (minun mielestä, ei omasta mielestään, kuitenkin joka viikonloppu menossa kavereiden kanssa ja arkenakin joskus päissään nykyään kun ei ole enää töissä). Olin jo eroamassa kun sain selville että oon raskaana, jonka takia yritettiin vielä. Mulla oli vaikea raskaus mm jatkuva pahoinvointi läpi raskauden, jonka takia seksielämä minimissä, jonka takia mies kävi panemassa eksäänsä. Tämä selvisi mulle 3 päivää ennen synnytystä.. Siitä johtuneen riidan takia mies kieltäytyi tulemasta synnytykseen, ei käynyt koko kolmen päivän aikana edes katsomassa meitä.
Tänään aamulla kotiuduttiin vauvan kanssa, tulin taksilla kun mies sanoi ettei pääse hakemaan. Ei päässy kun oli/on taas päissään. Näki vauvan tosiaan eka kertaa vasta nyt ja sanoi vaan että onpa oudon mallinen pää ja että ei näytä yhtään hänen lapselta. Aloin itkeä hysteerisesti jolloin mies raivostui ja paiskoi kaikki tiskikoneeseen menossa olleet astiat keittön kaakeliseinää. Sitten uhkasi häipyä "helvettiin" ja kun itkin että älä mene, paiskasi mut pois tieltään seinää vasten. Nyt en tiedä missä se on, milloin palaa ja missä kunnossa. Mä en jaksa enää, mitä voin tehdä ja mihin mennä?? Ei ole oikein semmoisia ystäviä/sukulaisia joille voisin tästä puhua tai jotka vois auttaa, välit menny aikalailla kylmiksi aikoinaan kun "valitsin" miehen heidän sijasta... Mies siis oli mustasukkainen mulle muista ihmissuhteistani ja tymä kun olin, "valitsin" miehen ja otin etäisyyttä kaikkiin muihin.
Vauva on maailman ihanin mutta muuten kaikki on ihan sekaisin ja hajalla nyt. Itken vaan. Auttakaa mua, mitä ihmettä mä teen???
Kommentit (276)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 14:35"]Kiitos upista, nyt useampi pääsee nauramaan tämän naisen tyhmyydelle
[/quote]
Kukaan täysjärkinen, normaali ihminen ei naura.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 14:35"]
Kiitos upista, nyt useampi pääsee nauramaan tämän naisen tyhmyydelle
[/quote]
Kiitos omasta "upistasi" :D
Tulee vähän myöhässä mutta: huonoa parisuhdetta ei pysty korjaamaan lapsella ikinä. Huonoon parisuhteeseen ei kannata hankkia lapsia. Edesvastuttomasta mieshenkilöstä ei mystisesti kuoriudu täydellistä isää sormien napsautuksella lapsen synnyttyä. Olisitpa miettinyt asiaa järjellä tultuasi raskaaksi. Nyt ainoa vaihtoehto on lähteä suhteesta lapsi mukana. Valitan.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:12"]
Voisit vaikka mennä parisuhdeterapiaan ja mennä yhdessä esim joggakursseille. Meditatiivinen jooga kyllä auttaa pääsemään alkoholista eroon ja löytämään sisäistä rauhaa ja arvostamaan elämää ympärillään. Lapsen avulla mies luultavasti muutenkin oppii etsimään uusia arvoja joten auta häntä löytämään uudet proriteetit perheestä. Ei kukaan kuitenkaan halua olla mikään hullu juoppo. Onnea matkaan ja ajattele positiivisesti.
[/quote]
Koo, ja kokkikurssille tai pajua punomaan. Herää!
Jos ei muuta keksi niin soita 112!! Saat apua! Et todellakaan voi jäädä yöksi kotiin vauvan kanssa!
TURVAKOTIIN, ei ensikotiin urpot, ne on tarkoitettu esim teiniäideille. Ap:ssa ei ole vikaa, mutta mies on vaarallinen! Ap lähde heti pois sieltä, miehesi on todella vaarallinen tapaus.
Onkohan ap päässy vauvan kanssa lähteen idiootti miehen luota pois?
Lähde heti ensikotiin tai turvakotiin. Heti. Voit palata jos tilanne rauhoittuu muutaman päivän päästä. Muista että juuri synnyttäneen mieli on hauras.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:12"]
Voisit vaikka mennä parisuhdeterapiaan ja mennä yhdessä esim joggakursseille. Meditatiivinen jooga kyllä auttaa pääsemään alkoholista eroon ja löytämään sisäistä rauhaa ja arvostamaan elämää ympärillään. Lapsen avulla mies luultavasti muutenkin oppii etsimään uusia arvoja joten auta häntä löytämään uudet proriteetit perheestä. Ei kukaan kuitenkaan halua olla mikään hullu juoppo. Onnea matkaan ja ajattele positiivisesti.
[/quote]
Voi sinua reppanaa! Toivo että et itse koskaan joudu sinisine silminesi ja vaaleanpunaisine laseinesi tuohon tilanteeseen. Kyllä se mies löytää joogansa ja parisuhdeterapiansa vieraiden naisten sylistä ja viinasta.
Oikeasti rumaa tehdä provoa vakavista asioista. Käyttäkää nyt edes vähän mielikuvitustanne!
Valitettavasti tämä voi olla aivan täyttä totta jollekin tätä palstaa lukevalle. Olen todella huolissani eräästä raskaana olevasta ( olleesta ?) tutusta ja toivon, että hän ei ainakaan ole tätä aloitusta kirjoittanut.
Mun on pakko sanoa tähän vaan, että itselläni on ollu vastaavanlainen tilanne. Ja että en kenellekään halunnut kertoa. Vähättelin itselleni kaikkea mitä mieheni teki. Jotenkin oma mieli yrittää uskotella, että kaikki kääntyy parhain päin. Olisi tuntunut erittäin liioitetulta lähteä mihinkään turvakotiin. Enkä koskaan mennytkään. Tiedän, että musta olisi tuntunut, että ylireagoin taas. Tommoset suhteet saamielen käyttäytymään tollain. Vähättelen vaan kaikkea. Vaikka kukaan ei varmaan päältäpäin uskoisi, minkälaisessa elin. Koska olen niin elämäniloinen nuori nainen. Ymmärrän hyvin, että on todtodella vaikeaa lähteä tommosrsta suhteesta.
Toivottavasti ap tulisi joskus kertomaan kuinka kävi. En varmaan ole ainoa, jolla on huoli hänestä.
Itse tein virheen ja jäin. Lähde pois, älä pidä mitään yhteyttä mieheen, sano ettei ole hänen lapsensa
lapsensa.
Aloita uusi elämä - meitä tukijoita riittää.
Suoraan sanottuna vituttaa tuollaiset kynnysmatot, jotka eivät osaa edes lapsen parasta ajatella sen vertaa että nostaisivat kytkintä ja nopeasti.
Tuollaisen sekopäänkö haluat pienen vauvan lähelle? Että oikein pitää anella jäämään?
L ä h d e . Edes vauvan takia.
Sama tilanne :( Me yritettiin vauvaa vielä 5 vuotta ja lopulta tulin raskaaksi lapsettomuushoidoilla. Mies ei ollut enää tukena hoidoissa lopussa, vaikka olin välissä tosi huonossa kunnossakin. Olisi silloin pitänyt hälytyskellojen soida. Nyt sitten turvakodissa. En vaan jaksa enää, kun eka rankat hoidot, sitten raskaus, mies sekoaa ja kääntää selän.. Minun tilanne on oikeasti huono. Mutta sanon sinulle että lähde sinäkin äkkiä pois.
Kiitos upista, nyt useampi pääsee nauramaan tämän naisen tyhmyydelle