Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootte niin tekopyhiä

Vierailija
27.08.2015 |

Kun syytätte kuskia puhelimeen puhumisesta,tuota samaa teette itse jatkuvasti!
Nimim juuri jonkun mamman perässä autoillut,mutta en pysynyt perässä kun painoi kolmenkympin alueella ainakin kuuttakymppiä ja tekstasi samalla.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt naurattako,ajan työni puolesta pitkin päivää täällä pk-seudulla ja ihan yleistä on,että isot autot,mammat kuskina ,ajetaan kovaa ja puhutaan puhelimessa
Ap

Vierailija
2/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 13:53"]

Älkää nyt naurattako,ajan työni puolesta pitkin päivää täällä pk-seudulla ja ihan yleistä on,että isot autot,mammat kuskina ,ajetaan kovaa ja puhutaan puhelimessa Ap

[/quote]

No voisko hei olla, että ois kyse eri mammoista kuin niistä jotka ovat kritisoineet kännykän käyttöä ajaessa.

Saman kun alkaisin sua syyttämään että "valitat ettet pysynyt auton perässä, vaikka minä olen ihan omin silmin nähnyt auton ohittavan ison auton jossa mamma puhelimessa. Miksi väität ettet pysy perässä vaikka ohitit, tekopyhä!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite yksi päivä olin kaupan pihasta kääntymässä tielle. Tietysti pysähdyin odottamaan sopivaa väliä. Yksi auto oli tulossa joka näytti vilkkua eli oli oletettavasti kääntymässä. Lisäksi se hidasti. Tietysti sitten lähdin liikkeelle. Katoin peilistä, eikä tämä akka ollutkaan kääntynyt. Akka puhu puhelimeen samanaikaisesti! Miten idiootti voi olla, että ajon aikana pitää räplätä sitä puhelinta! Kävi jo ajatuksissa, että millainen kolari siitä olisi voinut sattua. Vilkun käytön pitäisi jokaisen autoilijan tietää, eikä näyttää turhaan jos ei ole kääntymässä. 

Lisäksi liikenneympyrässä akka käänty samaan suuntaan kuin minä ja siinä liikenneympyrän vieressä on heti piha-alue jonne käännyin. Näytin vilkkua, että olin kääntymässä ja hidastin, niin eikö se meinannu ajaa perään kiinni. Ottaa päähän tuollaiset idiootit, kun ei voi olla käyttämättä puhelinta ja aiheuttamatta vaaraa muille.

Vierailija
4/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta minulla ei ole edes ajokorttia. :D

Vierailija
5/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä mitään tekopyhää ole. Ne on eri tyypit jotka räplää puhelinta ja paheksuu sitä.

Vierailija
6/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 13:25"]Kun syytätte kuskia puhelimeen puhumisesta,tuota samaa teette itse jatkuvasti!
Nimim juuri jonkun mamman perässä autoillut,mutta en pysynyt perässä kun painoi kolmenkympin alueella ainakin kuuttakymppiä ja tekstasi samalla.
[/quote]

Älä sää saatanan paskakana mua syyttele tekopyhäksi! Tuu ämmä kasvoja vasten sanoon vitun pelkuri! Jos et olisi niin saatanan tyhmä huomiohuora ja muiden syyttäjä etä turpaasi aukoisi! Mulla kuule ei ole edes auto että helvetti tuskin teen tota paskaa mitä sää ämmä jankutat!

Vierailija
7/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 13:53"]Älkää nyt naurattako,ajan työni puolesta pitkin päivää täällä pk-seudulla ja ihan yleistä on,että isot autot,mammat kuskina ,ajetaan kovaa ja puhutaan puhelimessa
Ap
[/quote]

Jahas. Ootko taksikuski vai roskakuski vai postikuski? Ilmankos olet noin vitun tyhmä.

Vierailija
8/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo nyt on se ja sama, mitä kukakin ratin takana ajaessaan tekee.

Jos räpläät puhelintasi niin saat myös olla täysin 100% varma siitä, ettet aiheuta muilla tiellä liikkujille ongelmia sillä toiminnallasi. Et aiheuta kolaria tai tapa muita. Mua ei kiinnosta jos itsesi vammautat tai tapatat kun räpläät puhelintas ajaessasi.

Olen joutunut kerran kohtuu pahaan kolariin jossa toinen osapuoli oli kännykkä kädessä ajellut. Onneksi mulle ei sattunut mitään, mutta toiselle osapuolelle tuli vammoja. Tarkemmin en niistä tiedä, eikä kiinnostakaan tietää. Olin vain onnellinen, ettei muhun sattunut ja nauroin makeasti kun tajusin toisen olleen kiinni puhelimessaan.

En todellakaan sääli yhtäkään ihmistä joka ajaa kolarin vain siksi, että on pakko vastata viestiin / ottaa kuvia tms idioottimaisuutta. Sellaisille tekisikin todella hyvää rysäyttää kunnon kolari kerran niin EHKÄ oppisivat sitten sen, mitä ajon aikana kannattaa tehdä ja mitä ei todellakaan kannata tehdä...

Vierailija
9/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:35"]

Jos räpläät puhelintasi niin saat myös olla täysin 100% varma siitä, ettet aiheuta muilla tiellä liikkujille ongelmia sillä toiminnallasi. Et aiheuta kolaria tai tapa muita. Mua ei kiinnosta jos itsesi vammautat tai tapatat kun räpläät puhelintas ajaessasi.

[/quote]

Olisko sulla neuvoja, miten tuollainen varmistetaan? 

Vierailija
10/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:36"]

[/quote]

[/quote]

Älä räplää puhelintasi ajon aikana. Jos on ihan pakottava tarve niin vedät auton vaikka dösäpysäkille ja siinä sitten vastaat siihen hengen tärkeään viestiin tai muuhun.

Vai onko mahdottomuus?

Vierailija
11/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:38"]

[/quote]

[/quote]

Älä räplää puhelintasi ajon aikana. Jos on ihan pakottava tarve niin vedät auton vaikka dösäpysäkille ja siinä sitten vastaat siihen hengen tärkeään viestiin tai muuhun.

Vai onko mahdottomuus?

[/quote]

En mä räplää puhelinta ajaessa koskaan, mutta mun mielestä tuossa tekstissäsi ei ole mitään järkeä. 

Vierailija
12/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:40"]

[/quote]

[/quote]

Vai onko mahdottomuus?

[/quote]

En mä räplää puhelinta ajaessa koskaan, mutta mun mielestä tuossa tekstissäsi ei ole mitään järkeä. 

[/quote]

Mitenkä niin? 

Vierailija
13/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:41"]

[/quote]

[/quote]

Vai onko mahdottomuus?

[/quote]

[/quote]

Mitenkä niin? 

[/quote]

Miksi kirjoittaa tuollainen ihme vouhotus, kun asian voisi paljon selvemmin tiivistää muutamaan riviin?

Vierailija
14/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:43"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:41"]

[/quote]

[/quote]

Vai onko mahdottomuus?

[/quote]

[/quote]

Mitenkä niin? 

[/quote]

Miksi kirjoittaa tuollainen ihme vouhotus, kun asian voisi paljon selvemmin tiivistää muutamaan riviin?

[/quote]

No voi anteeksi, jos rasitin aivojasi pitkällä tekstilläni. Ei sun olis tarvinnu lukea sitä jos tiedostat aivojesi ylirasittuvan noinkin pitkän tekstipätkän lukemisesta.

Vierailija
15/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja saakeli sitten oppii kestämään sitä että sille näytetään keskaria eikä tule vetämään siksakkia kostoksi mun eteen. Ens kerralla rysäytän tuollaisesta takaluukusta sisälle. Heti kun mun ajokortti on voimassa. Siinä sitten selität poliiseille tekosiasi, kun meikäläinen vierittää pari kyyneltä.

Vierailija
16/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja tuo oli siis täysin kieli poskella kirjoitettu. :p
T.20

Vierailija
17/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:47"]

Aloittaja saakeli sitten oppii kestämään sitä että sille näytetään keskaria eikä tule vetämään siksakkia kostoksi mun eteen. Ens kerralla rysäytän tuollaisesta takaluukusta sisälle. Heti kun mun ajokortti on voimassa. Siinä sitten selität poliiseille tekosiasi, kun meikäläinen vierittää pari kyyneltä.

[/quote]

Rysäytä vaan takaluukusta sisään, sinä olet silloin se joka todellakin saa vierittää vaikka valtamerellisen kyyneleitä, koska rysäytyksesi tulee maksamaan sinulle pitkän pennin eikä poliiseilta ymmärrystä silloin löydy sinulle. ;)

Vierailija
18/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää, mikä voi olla niin tärkeää, että pitää ajon aikana puhua/tekstata puhelimessa?

Vierailija
19/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee.

Vierailija
20/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko mitenkään edes yrittää muuttaa ajatusmaailmaasi sen verran, että jos näet jonkun "mamman" puhumassa autossa puhelimeen, se ei tarkoita sitä, että kaikki "mammat" tai vauva.fi sivulla palstailevat ihmiset eivät noudata samaa käytäntö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi