Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon miettiny mun elämää

Vierailija
18.03.2022 |

Siis muuten on ihan kaikki hyvin. Sain vakituisen työpaikan ja menee ihan hyvin. Mutta koen silti olevani jotenkin allapäin ja tunnen tyhjyyttä. Siis ollut lapsuus vaikea on kiusattu jne. Mulla on ollut kyllä kavereita mutta vähän huonoja aina. Sitte muutin ja jotenki olen aika yksin jäänyt. Olen seurustellut mutta tuntuu etten nykyää löydä ketään. Olen siis vähän yksinäinen ja nykyää ihan sinkku ja kavereita ei ole. Tutustuin näin aikusena uusiin, mutta huomasin että he olivat huonoja. Piti sitte laittaa pihalle. Tuntuu jotenki ettei ihan ole kunnossa ja ei täl hetkel ole mitään harrastuksia ja kavereita. Olen paljo yksin ja jotenki ihanku ihmiset välttelis mua, eivät halua jutella mulle ja olla missään tekemisissä. Ehkä se vika on mussa. Haluisin myös parisuhteen mutta en vain löydä millään ketään. Ykspuolista on tutustumiset ja kiinnostukset naisiin. Että tätäkö tää elämä on sitte?

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä mun pitäs olla komea.. 10 kg hoikempi.. erilainen statusmies.

Komeus auttaa tietty, mutta valittajista ei tykkää kukaan, oli komea tai ei. Ja sulla on jumittunut levy levy pyörimään paikallaan. Etkö itse huomaa sitä? Saat hyviä ehdotuksia täällä mutta tuntuu, ettet ota niitä kuuleviin korviis...

Ymmärrän mutta mä kai olen jumittunut.. ehkä mä oon autismi asperger.. tai masentunut vaan.

Ehkä kumpaakin. Onko sua koskaan testattu? Jos on autismi tai asperger diagnoosi, voisit saada tukea.

Vierailija
82/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan testattu.. mutta jankutan monesti samoja asioita ja samaa levyä ja puhun samoja juttuja.. en tiedä.. oon kai muuttunu.. jotain adhd piirteitä on kun en kuuntele ja puhun päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole monee vuotee enää kiinnostanut naisia.. ihmiset jotenki kai vihaa minua.. että vähä tuntuu siltä että ihmiset ajattelee että miks toi tyyppi on olemas tosi sekopää epävakaa ja hankala.. ruikuttaja... no kai nyt ku en viihdy omassa elämässä.. usein ahdistaa masentaa ja vaikee olla.. kaipaan sitä kumppania.

Vierailija
84/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena naiset kiinnostui musta ja mussa oli jotain kiinnostavaa.. ja pääsin helposti treffeille.. nyt olen jäänyt kuoppaan mun elämässä pahasti.

Vierailija
85/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaa tykkää valittajista tiedän.. mutta mä oon kuunnellut lopettanu juomisen ja käyn salilla.. mitä sitten pitäs tehdä?

No hienoa ettå olet tehnyt niin! Todella hienoa. 👍 Voit ihan ekaks alkaa olla tyytyväinen siihen että oot tehnyt kaksi noin suurta elämänmuutosta. Se ei ole ihan vähäb se.

Ei elämän muutokset tapahdu yleensä hetkessä, mutta aina kun teet hyviä valintoja elämässäs, ne vie sitä taas askeen parempaan suuntaan. Jossain vaiheessa tuut vielä huomaamasn että saliharjoittelu on todella kannattanut.

Vierailija
86/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena naiset kiinnostui musta ja mussa oli jotain kiinnostavaa.. ja pääsin helposti treffeille.. nyt olen jäänyt kuoppaan mun elämässä pahasti.

Mieti, mitä muuta levyä haluaisit välillä soittaa päässäs kuin tota "Olen jäänyt kuoppaan". Miten olis levy "Kevät tulossa ja autinko paistaa ja pohjalta pääsee enää vaan ylös päin"

Vierailija
87/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan testattu.. mutta jankutan monesti samoja asioita ja samaa levyä ja puhun samoja juttuja.. en tiedä.. oon kai muuttunu.. jotain adhd piirteitä on kun en kuuntele ja puhun päälle.

Käy lääkärissä. Pyydä että testataan.

Vierailija
88/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli vetää veivit ku on niin tässä pisteessää enkä halua elää näin.

Vierailija
89/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että itse tiedostat noi jutut. Moni ei tiedosta. Se voi olla yksi iso syy, miks ihmiset ei jaksa olla sun seurassasi. On tärkeää tulla kuulluksi, ja samojen asioiden jankkaaminen on aika rasittavaa.

Ehkä noille asioille olis tehtävissä jotain kun itse tiedostat ne?

Vierailija
90/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi hyvä tappaa ittensä olen jo sitä miettinyt.

Vierailija
91/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekis mieli vetää veivit ku on niin tässä pisteessää enkä halua elää näin.

Ymmärrän. Käy kuitenkin lääkärissä. Temppiä sulle. Jos yhtään lohduttaa, et varmasti ole ainoa jolla on samanlaisia juttuja kuin sulla. Mutta mun mielestäni sä tarvitset apua.

Vierailija
92/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olisi hyvä tappaa ittensä olen jo sitä miettinyt.

Autistiset ihniset usein miettii ja on masentuneita. Hae apua jostain, jookos? Ha niiden rahajuttujen kanssa myös.

Vierailija
93/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en saa apua.. ei ketää kiinnosta.. naiset vaa käskee painumaa hiiteen ja oot ruikuttaja sekopää... semmonenko mä sit oon.

Vierailija
94/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on todettu masennus ahdistuneusuushäiriö.. oon yksinäinen... vähän on neurologisia ongelmia suutun helposti ...kyllästyny elämääni olemalla samassa pisteessä kokoajan.

Vierailija
95/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo miettinyt kauan että en jaksa tälläistä ku en pääse eteenpäin.. siis jotenki on vaa työpaikka ja tuntuu olevan näkymätön koko suomen naisille.. enkä jotenki sitä ymmärrä koska mussa ei ole vikaa ulkonäössä ja missään.. mutta tää on tosi rankkaa.

Vierailija
96/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä vaa jaksa.. mikää ei muutu mun elämässä.. elämä on taistelua vaa ja epäöonnistumista ja muut pariutuu menee eteenpäin mulla on kauheet velat.. ei oo rahaa.. painan duunia.. enkä saa parisuhdetta.

Vierailija
97/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa olla mulle riitti.. mä en jaksa.

Vierailija
98/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai mä oon vaa sekopää hullu epävakaa.. aivan sekopää päästäni ja en saa ketää en kelpaa kellekkää olen yrittäny tosi lihavia naisia ja rumiaki.. mutta ei ne kiinnostu musta.. kai ne haluaa vain komeita status miehiä jotka on niin hyvässä asemassa ja koulutettuja niin no semmosta se on.. naiset on tosi vaativia ja hankalia mikää ei riitä ja kelpaa

Vierailija
99/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu nuorten matalan kynnyksen mielenterveys taloon, . Helsingissä Mieppiin. Siellä voi saada ilmaiseksi viisi psykologin tapaamista. Näissä tapaamisissa kartoitetaan sinun tilanteesi ja neuvotaan todella hyviä harjoituksia, joiden avulla pääset jumi tilanteestasi varmuudella eroon. Tässä on sinulle hyvä alku, loppu hoituu kuin itsestään.

Vierailija
100/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän et on vaikeeta. Koita jaksaa. Hae apua niin kauan et joku auttaa.

Pitää mennä, hei hei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi