Oon miettiny mun elämää
Siis muuten on ihan kaikki hyvin. Sain vakituisen työpaikan ja menee ihan hyvin. Mutta koen silti olevani jotenkin allapäin ja tunnen tyhjyyttä. Siis ollut lapsuus vaikea on kiusattu jne. Mulla on ollut kyllä kavereita mutta vähän huonoja aina. Sitte muutin ja jotenki olen aika yksin jäänyt. Olen seurustellut mutta tuntuu etten nykyää löydä ketään. Olen siis vähän yksinäinen ja nykyää ihan sinkku ja kavereita ei ole. Tutustuin näin aikusena uusiin, mutta huomasin että he olivat huonoja. Piti sitte laittaa pihalle. Tuntuu jotenki ettei ihan ole kunnossa ja ei täl hetkel ole mitään harrastuksia ja kavereita. Olen paljo yksin ja jotenki ihanku ihmiset välttelis mua, eivät halua jutella mulle ja olla missään tekemisissä. Ehkä se vika on mussa. Haluisin myös parisuhteen mutta en vain löydä millään ketään. Ykspuolista on tutustumiset ja kiinnostukset naisiin. Että tätäkö tää elämä on sitte?
Kommentit (104)
Ai millanen haluaisin olla.. no vähän hoikempi noin 5-7 kg.. painoa pois.. kapeammat kasvot kun on sanottu näytän vähän lihoneelta päästäni.. no en tiedä.. ehkä en riitä sitte naisille ihmisenä ja naamasta
Se on jännä että minulle kelpaisi tavallinen kiva nainen parisuhteeseen antaisin mahdollisuuden.. saa olla vähän pyöreäkin.. ei tarvi olla hoikka missi.. mutta mikähän mussa sit mättää kun ei tunnu ketää löytävän millään?
Ole positiivinen ja muut ihmiset huomioon ottava, älä valita liikaa omia ongelmiasi vaan kuuntele ja auta myös muita ihmisiä. Uhriutujat ja koko ajan omia ongelmiaan valittavat ovat hyvin raskasta seuraa.
Siis mä olen ihan vakityössä hyvä palkkaisessa..päivittäin lenkkeilen 30 min lenkit.. vloppusin salilla kuntoilen kyllä.. hmm en juo kun joskus en polta.. ja olen tosiaan paljon yksin aina... en pelaa pelejä en ole nörtti.. mutta en tiiä mikä mussa sit on.
Vierailija kirjoitti:
Ole positiivinen ja muut ihmiset huomioon ottava, älä valita liikaa omia ongelmiasi vaan kuuntele ja auta myös muita ihmisiä. Uhriutujat ja koko ajan omia ongelmiaan valittavat ovat hyvin raskasta seuraa.
En mä voi sille mitää.. elämä on tehny musta vaikeen ja ollut paljo ongelmia ja on vieläki paljo velkaa ja ei oo rahaa tai mitää omaisuutta ja en ennen tehnyt töitäkään.
kai mä oon sitte ihmisenä jotenki pohjalla tai raskas tai ihmisten silmiin näkymätön koska ei ole ketään ihmistä.. lähimmät ihmiset on vanhemmat.. muuten olen sitte aina yksin.. kyllähän se pistäny miettimään kaikenlaista.. ja kun parisuhdettakin haluaisin kovasti.. enkä viihdy sinkkuna.. mutta en tiedä oikein mitä sanoa.. kaikki käyny läpi.
Vierailija kirjoitti:
JOtenki tuntuu välillä että miks oon ees olemassa kun oon tällänen ja yksin.. istun koneella lenkkeilen tai käyn salilla ja töissä.. se on mun elämää ja kaupassa.
Aika monella on samanlaista. Yritä keksiä jotain muuta välillä. Käy kirppailla, kirjastossa, kahvilla, lintuja bongaamassa, lue jotain, opettele joku uusi taito, kiinnostu siitä mitä ympärillä tapahtuu, osallistu hyväntekeväisyyteen, ala harrastamaan talviuintia, käy leffassa, ajele huvikseen ratikalla ympäri stadia, mene kesällä kaupunkitansseihin tai kiinalaiseen aamuvoimisteluun, käy asuntonäytöissä, mene sokkotreffeille jne jne
Mulla oli nuorempana kavereita ja naisiakin ja ne kiinnostui minusta. Nyt 37 v ja tuntuu että on jotenki tosi ulkopuolinen kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JOtenki tuntuu välillä että miks oon ees olemassa kun oon tällänen ja yksin.. istun koneella lenkkeilen tai käyn salilla ja töissä.. se on mun elämää ja kaupassa.
Aika monella on samanlaista. Yritä keksiä jotain muuta välillä. Käy kirppailla, kirjastossa, kahvilla, lintuja bongaamassa, lue jotain, opettele joku uusi taito, kiinnostu siitä mitä ympärillä tapahtuu, osallistu hyväntekeväisyyteen, ala harrastamaan talviuintia, käy leffassa, ajele huvikseen ratikalla ympäri stadia, mene kesällä kaupunkitansseihin tai kiinalaiseen aamuvoimisteluun, käy asuntonäytöissä, mene sokkotreffeille jne jne
Oon miettiny ja hommaan harrastuksen.. No ei kukaan halua treffeille.. olen yrittäny vaikka kuinka naisiin tutustua mutta ei kukaan halua treffeille.. ihmisenä kai minussa on jotain vikaa sitte.. kun muuten menee hyvin kyllä en sitte ymmärrä.
Kyllähän se on syöny mut jo ihmisenä ku monet muut seurustelee ja katson lähinnä vierestä kun toiset kävelee tuola naistenkaa ja hihittelee ja on niin ihanaa.. mutta itse sitte olen yleensä se joka kävelee tuola metässä yksin paha mieli päällä.
Ilmeisesti en sitten ole ulkonäöllisesti naisten tyyppiä koska on ylipainoaki noin 10 kg minulla ja se näkyy naamassa.. että en sitte tiedä pitääkö tässä laihduttaa vai mitä.
No enpä ihmettele kun näitä lukee yhyy yhyy byähää äitiiii
Tekisi mieli vain sanoa itselle luovuta ja ole yksin kun ei kerta naiset kiinnostu et voi väkisin pakottaakkaa.. mutta olen jo vuosia ollut yksin ja vaan turhauttaa enempi tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Ai millanen haluaisin olla.. no vähän hoikempi noin 5-7 kg.. painoa pois.. kapeammat kasvot kun on sanottu näytän vähän lihoneelta päästäni.. no en tiedä.. ehkä en riitä sitte naisille ihmisenä ja naamasta
Mietin kyllä enemmän henkisiä ominaisuuksia kuin ulkonäköä....
Toi hoikkuustavoitehan on kuitenkin saavutettavissa. Mietit vaan ruokavaliotas ja viilaat sen niin, että kulutat vähän enemmän kaloreita kuin saat. Jos paino putoo n. 200 g viikossa, se on riittävä vauhti. Kilot ei tuu sit heti takas.
Ei vissiin edes saisi sanoa kun se heti ajatellaan negatiiviseksi ruikutuksesti.. pitäs vaa olla sanomatta ja ajatella joo mä pärjään yksinkin.. elämä on hyvää yksinkin.. no niin kai sitte.. eletään näin ja ei valiteta.. taidan lähtee salille..adios.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi hoikkuustavoitehan on kuitenkin saavutettavissa. Mietit vaan ruokavaliotas ja viilaat sen niin, että kulutat vähän enemmän kaloreita kuin saat. Jos paino putoo n. 200 g viikossa, se on riittävä vauhti. Kilot ei tuu sit heti takas.
Aijaa.. olen ujo epävarma.. itsetunto ei ole kovin hyvä.. lihomisen takia.. tukka on vähä ohentunut.. ikää tullut.. en ole koulutettu ja olen ihan amiksen käynyt. perus palkkainen ihminen töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa.. olen ujo epävarma.. itsetunto ei ole kovin hyvä.. lihomisen takia.. tukka on vähä ohentunut.. ikää tullut.. en ole koulutettu ja olen ihan amiksen käynyt. perus palkkainen ihminen töissä.
Tottakai naiset tykkää miehistä joilla on sosiaalista elämää vähintää 1-2 kaveria.. ja sosiaaliset taidot. .itsevarma.. tietenkin komeus +.. ymmärrän kyllä.. itse en ole vain semmoinen mies ja olen ujo.
No emmä sit näytä olevan yhtää semmonen mies olen huomannut.. oon ihan tavallisen näkösiä naisia yrittänyt mihin mulla olisi saumaa.. mutta ei mitää saumaa näytä olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon miettiny ja hommaan harrastuksen.. No ei kukaan halua treffeille.. olen yrittäny vaikka kuinka naisiin tutustua mutta ei kukaan halua treffeille.. ihmisenä kai minussa on jotain vikaa sitte.. kun muuten menee hyvin kyllä en sitte ymmärrä.
Sulla pyörii ajatukset kehää. Siks olis hyvä keksiä välillä jotain muuta. Murtaudu pois negatiivisuuden kehästä. Ajatuksista tulee helposti itseään toteuttavia: ei kukaan halua olla mun kaa, mussa on jotain vikaa.. kai tälle ei sit vaan voi mitään...
Ei kukaan muu voikaan. Ainoa joka jotain pystyy muuttamaan on sinä itse.
Monesti kyse on oman arvostuksen puutteesta. Jos et itse arvosta itseäs, se näkyy ja tuntuu päälle päin. Mieti millainen haluaisit olla. Sit vaan alat tähdätä siihen. Varmasti pystyt parempaan, jos vaan et ala keksimään tekosyitä.