Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon miettiny mun elämää

Vierailija
18.03.2022 |

Siis muuten on ihan kaikki hyvin. Sain vakituisen työpaikan ja menee ihan hyvin. Mutta koen silti olevani jotenkin allapäin ja tunnen tyhjyyttä. Siis ollut lapsuus vaikea on kiusattu jne. Mulla on ollut kyllä kavereita mutta vähän huonoja aina. Sitte muutin ja jotenki olen aika yksin jäänyt. Olen seurustellut mutta tuntuu etten nykyää löydä ketään. Olen siis vähän yksinäinen ja nykyää ihan sinkku ja kavereita ei ole. Tutustuin näin aikusena uusiin, mutta huomasin että he olivat huonoja. Piti sitte laittaa pihalle. Tuntuu jotenki ettei ihan ole kunnossa ja ei täl hetkel ole mitään harrastuksia ja kavereita. Olen paljo yksin ja jotenki ihanku ihmiset välttelis mua, eivät halua jutella mulle ja olla missään tekemisissä. Ehkä se vika on mussa. Haluisin myös parisuhteen mutta en vain löydä millään ketään. Ykspuolista on tutustumiset ja kiinnostukset naisiin. Että tätäkö tää elämä on sitte?

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä usein mietin miks mun elämä on tällästä mitä mä oon tehny... oon yksinäinen voin joka päivä huonosti.. vaikka käyn töissä.. kauheet velat takana.. ja naiset vaa haluaa musta eroon.

Vierailija
102/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo terapiassa.. tuntuu ettei se mitään auta.. en osaa muuttua ja oon vain vihainen ilkee haukun ihmisiä.. epävakaa.. yksinäinen.. surullinen en saa parisuhdetta ja naista.oon vain yksin kokoajan ja mietin näitä samoja juttuja.. hajoo pää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jotenki enää jaksa mun samaa tylsää harmaata elämää.. e iole rahaa edes matkustella mihkään kun velkoihin menee palkasta 500 € kk.. sitte vuokra päälle... oikee huvita mikää enää elämässä.. kyttään vaa naisia ja toivoisin kumppania mutta ei vain onnistu.. en tiiä mitä tehdä.

Vierailija
104/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan lähtee salille purkamaa paskaa oloa.. alko niin vituttamaan tämä yksinäisyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme