Miksi kukaan ei varoittanut minua Oulusta
Miksi kukaan ei varoittanut minua Oulusta ja Oululaisista ja heidän sisäpiireilystään? Ei mitään moraalia eikä etiikkaa. Jotkut ihmiset vaan sanoi, että eivät ikinä asuisi Oulussa, mutta kukaan ei vaivautunut kertomaan että tiesi että kannattaa välttää.
Kommentit (64)
Mistä sisäpiireistä ? Terveisin oululainen
Pysy kaukana lestoista niin ei ole tuota ongelmaa
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kyse lestadiolaisista? He vetävät aina yhtä köyttä. 🤔
Ei varoittanut? Niillä on kaupungin ylpeytenä graffitti, jossa lukee "Oulu on paska kaupunki".
En valitsisi asuinpaikkaani muiden puheiden perusteella.
Mä teen kuin tykkään.
Kateellisten narinaa nuo haukkumiset.
Oulussa on mahtava homoyhteisö. Liity porukkaan, niin eipä ole valittamista.
Kokoonnumme joka viikon tiistaina ja torstaina Reimarissa. Tervetuloa!
Vierailija kirjoitti:
Pysy kaukana lestoista niin ei ole tuota ongelmaa
Kelle he on ongelma.Kateellinenko olet.
Ei kai noi sinne USA:n asti vaikuta?
Vierailija kirjoitti:
Mitä muka tiedät heidän etiikastaan ja moraalistaan, jos et ole päässyt sisäpiiriin? Et mitään, trolli.
Satumpa vain tietämään kun olen sen kokenut. Oululaiset ovat todella sisäpiiriläisiä ja kohtelevat ihmisiä sen mukaan kuuluuko näihin sisäpiirehin, onko muualta muuttanut jne. Esim. jos kerron koulussa, että lastani on joku kiusannut, opettajat eivät selvitä sitä. Mutta jos joku vanhempi valittaa lapsestani se otetaan heti vakavasti ja kohtelu on täysin mielivaltaista eikä totuutta edes yritetä selvittää eikä kaikkia kuulla tasapuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Uskonlahkoista ja ryyppyporukoista.
Itse ymmärsin tämän kun näin Sipilän pääministerinä.
Onko Oululainen kovinkin tunnettu sukunimi Oulussa vai onko ap vain palstalla tunnettu kielioppitaidoton typerys?
Sama koskee Lieksaa.
Piiri pieni pyörii, ja sisäsiittoisuuden näkee omin silmin.
Vierailija kirjoitti:
Ei varoittanut? Niillä on kaupungin ylpeytenä graffitti, jossa lukee "Oulu on paska kaupunki".
Olisi ehkä pitänyt ottaa tuo kirjaimellisesti. Nuoruuden ystäväni kyllä sanoi, että virkakunta on aina käyttänyt sillä seudulla valtaa väärin ja oikeassa oli, hänellä lestadiolaistaustaa ja huonoja kokemuksia. Hän ei koskaan mennyt naimisiin tai tehnyt lapsia, koska ei tykännyt siitä menosta. Kun sain oman lapsen pääsin näkemään mitä hän sillä tarkoitti.
Vierailija kirjoitti:
Onko Oululainen kovinkin tunnettu sukunimi Oulussa vai onko ap vain palstalla tunnettu kielioppitaidoton typerys?
Narsistit puuttuu aina kielioppivirheisiin eikä puhu itse asiasta.
Kuule Kauko Röyhkä lauloi jo kivikaudella, paska kaupunki joten seuraa nyt aikaa älä sonta rappia.
Oulusta on lestadiolainen Juha Sipilä josta media ei saanut kirjoittaa hän on lestadiolainen
Vierailija kirjoitti:
Kuule Kauko Röyhkä lauloi jo kivikaudella, paska kaupunki joten seuraa nyt aikaa älä sonta rappia.
Tuntuu olevan yhtä kauhea paikka kuin Kemi. Hyh. Eivätkä edes ymmärrä hävetä huonoa mainettaan.
Kenen sinua olisi pitänyt varoittaa? Turvallisessa ja kehittymiseen kannustavassa ympäristössä kasvaneet oppivat jo varhaislapsuudessa että Oulu on paska kaupunni.
Mitä muka tiedät heidän etiikastaan ja moraalistaan, jos et ole päässyt sisäpiiriin? Et mitään, trolli.