Pariterapeutti vastaa: saako miehellä olla naispuolisia ystäviä?
2:21
Nyt tähän kysymykseen on lopultakin vastaus. Ja vastaus on juuri se, mistä naiset ei pidä.
Kommentit (69)
En jaksa katsoa ärsyttäviä videoita mutta tietenkin saa olla kavereita ihan sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa katsoa ärsyttäviä videoita mutta tietenkin saa olla kavereita ihan sukupuolesta riippumatta.
Ei ole pakko katsoa, juuri sen takia yritin helpottaa merkkaamalla ajan. Totta. Miehellä saa olla naispuolisia kavereita/ystäviä ja muijan on vain kestettävä se hammasta purren.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko katsoa, juuri sen takia yritin helpottaa merkkaamalla ajan. Totta. Miehellä saa olla naispuolisia kavereita/ystäviä ja muijan on vain kestettävä se hammasta purren.
Ei siinä ole mitään kestämistä sen enempää kuin miehen miespuolisissa kavereissa.
Naisella saa myös olla miespuolisia kavereita/ystäviä ilman että siitä seuraa mykkäkoulua tai väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisella saa myös olla miespuolisia kavereita/ystäviä ilman että siitä seuraa mykkäkoulua tai väkivaltaa.
En ole ikinä lyönyt naista tai ollut muutenkaan väkivaltainen ketään kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisten tapa kontrolloida miestä estämällä tätä saamasta erilaisia kokemuksia elämässä (naispuoliset ystävyyssuhteet) lopulta tappaa parisuhteen.
Auts!
Naiset ovat vuosia väittäneet, että miehen täytyy totella naisen pyyntöä.
Miehet itse hermostuu naisen miespuolisista kavereista koska kyllä mies tietää mitä ne muut miehet haluaa? 🤔
Ja miehellähän on kuulemma biologinen tarve panna mahdollisimman montaa naista. Ja ketä miestä oikeasti kiinnostaa naisen jutut aidosti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassusti ne naispuoliset kaverit tuppaa olemaan semmoisia, joita mies on pannut, tai joita mies haluaisi panna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko mitallinen, naisvihaaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Mun puolesta saa miehet olla rauhassa niiden naispuolisten kavereiden kanssa kunhan eivät ole tekemisissä mun kanssa. En aio enää kuunnella kuinka se kaveri on niin ihana, kiva, upea, täydellinen, kaunis yms ja joka kerta entinen pano tai exä.
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta saa miehet olla rauhassa niiden naispuolisten kavereiden kanssa kunhan eivät ole tekemisissä mun kanssa. En aio enää kuunnella kuinka se kaveri on niin ihana, kiva, upea, täydellinen, kaunis yms ja joka kerta entinen pano tai exä.
Tee meille palvelus ja pysy femcelinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko mitallinen, naisvihaaja?
En ole naisvihaaja. Sinä tässä se miesvihaaja olet. Toivottavasti ylläpito poistaa törkykommenttisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Omapahan on ongelmasi.
Saa olla, tottakai. Minunkin miehellä on nuoruudenaikaisia naispuolisia ystäviä, joilla on myös oma aviomies ja perhe.
Raja menee siinä millainen suhde miehellä ja tällä toisella naisella on. Ei mieskään hyvällä katsoisi, jos minä alkaisin viettää harrastuksesta tutun komean miehen kanssa kaveriviikonloppuja mökillä kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee meille palvelus ja pysy femcelinä.
Mä pysyn, jatka sä kaverinaisten liehittelyä. Kyllä vielä joku kerta tärppää!
No mulla tilanne on niinpäin, että mies ei anna minulla olla miespuolisia kavereita. Eli turha tehdä tästä jotain naisten ongelmaa.
Saa olla, mutta en ole suhteessa miehen kanssa jolla on tällaisia tarpeita/taipumuksia. Oman kokemukseni mukaan pl harrastuskaverit, ovat miehet hakeutuneet sellaisten naisten friendzoneen, joiden kanssa haluaisivat suhteen, mutta johon heillä ei - syystä tai toisesta - ole mahdollisuutta.
Jos mun mies alkaisi käydä naisten kanssa kahvilla,
niin on aika monta silmänvilkuttajaa, joiden kanssa minun olisi luultavimmin ilo lähteä päiväkahville. Eikä ilo olisi ainoastaan minun puolellani
Mieheni yksi parhaista ystävistä on nainen. Ovat tunteneet 35 vuotta. Tästä ajasta tuon naisen aviopuoliso on ollut naisen kanssa 21 vuotta.
Ystävän miehen kanssa mieheni viettää vielä paljon enemmän aikaa, kun naisen, mutta en osaa kyllä olla yhtään mustasukkainen jos mieheni lähtee vaikka lenkille tämän naisen kanssa.
Paljon tapaamme kaikki yhdessä ja tuon pariskunnan 15-vuotias lapsi on kummilapsemme.
Naisten tapa kontrolloida miestä estämällä tätä saamasta erilaisia kokemuksia elämässä (naispuoliset ystävyyssuhteet) lopulta tappaa parisuhteen.
Auts!
Naiset ovat vuosia väittäneet, että miehen täytyy totella naisen pyyntöä.