Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon miettiny mun elämää

Vierailija
18.03.2022 |

Siis muuten on ihan kaikki hyvin. Sain vakituisen työpaikan ja menee ihan hyvin. Mutta koen silti olevani jotenkin allapäin ja tunnen tyhjyyttä. Siis ollut lapsuus vaikea on kiusattu jne. Mulla on ollut kyllä kavereita mutta vähän huonoja aina. Sitte muutin ja jotenki olen aika yksin jäänyt. Olen seurustellut mutta tuntuu etten nykyää löydä ketään. Olen siis vähän yksinäinen ja nykyää ihan sinkku ja kavereita ei ole. Tutustuin näin aikusena uusiin, mutta huomasin että he olivat huonoja. Piti sitte laittaa pihalle. Tuntuu jotenki ettei ihan ole kunnossa ja ei täl hetkel ole mitään harrastuksia ja kavereita. Olen paljo yksin ja jotenki ihanku ihmiset välttelis mua, eivät halua jutella mulle ja olla missään tekemisissä. Ehkä se vika on mussa. Haluisin myös parisuhteen mutta en vain löydä millään ketään. Ykspuolista on tutustumiset ja kiinnostukset naisiin. Että tätäkö tää elämä on sitte?

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet erilainen sen vuoksi että olet rehellinen. Ja se on arvostettavaa. Ei sinussa ole mitään vikaa. On parempi olla yksin kuin huonossa parisuhteessa. Yksin voi olla ihan hyvin. Itse ainakin viihdyn oikein hyvin kun saa olla itsekseen ja tehdä just mitä haluaa, mutta ymmärrän senkin että haluat jonkun seuraa. Älä luovuta. Ja se että olemme kaikki erilaisia on vain rikkautta. Olisi tosi tylsää jos kaikki oltaisiin samanlaisia.

Vierailija
62/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai millanen haluaisin olla.. no vähän hoikempi noin 5-7 kg.. painoa pois.. kapeammat kasvot kun on sanottu näytän vähän lihoneelta päästäni.. no en tiedä.. ehkä en riitä sitte naisille ihmisenä ja naamasta

Mietin kyllä enemmän henkisiä ominaisuuksia kuin ulkonäköä....

Toi hoikkuustavoitehan on kuitenkin saavutettavissa. Mietit vaan ruokavaliotas ja viilaat sen niin, että kulutat vähän enemmän kaloreita kuin saat. Jos paino putoo n. 200 g viikossa, se on riittävä vauhti. Kilot ei tuu sit heti takas.

Aijaa.. olen ujo epävarma.. itsetunto ei ole kovin hyvä.. lihomisen takia.. tukka on vähä ohentunut.. ikää tullut.. en ole koulutettu ja olen ihan amiksen käynyt. perus palkkainen ihminen töissä.

Mitäs jos ottaisit ihan projektiks itsetunnon parantamisen. Pidä huolta itsestäs syö hyvin, hemmottele itseäs välillä, käy hierojalla/ kylpylässä. Lue self help kirjallisuutta. Opettele ymmärtämään itseäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä se auttaa.. mähän käyn salilla ja olen muuttunu.. ennen join alkoholia ja lopetin kokonaan koska ei kiinnosta.. olen muuttunut.. mutta ihmettelen miksen edelleen kiinnosta ketään

Vierailija
64/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet erilainen sen vuoksi että olet rehellinen. Ja se on arvostettavaa. Ei sinussa ole mitään vikaa. On parempi olla yksin kuin huonossa parisuhteessa. Yksin voi olla ihan hyvin. Itse ainakin viihdyn oikein hyvin kun saa olla itsekseen ja tehdä just mitä haluaa, mutta ymmärrän senkin että haluat jonkun seuraa. Älä luovuta. Ja se että olemme kaikki erilaisia on vain rikkautta. Olisi tosi tylsää jos kaikki oltaisiin samanlaisia.

joo no sä olet erilainen mun elämäntilanne on se että olen paljon yksin ja kaipaisin naista rinnalle haluaisin yhdessä tehdä juttuja ja tunteä sen fiiliksen että nainen on kiinnostunut tosissaan minusta enkä minä vain netissä ja hups toinen ghostaa minut ja luulin että häntä kiinnostaa.

Vierailija
65/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua sitte millanen pitäs olla.. olenko tylsä vai ujo vai kiltin näkönen vai mitä.

Vierailija
66/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JOtenki tuntuu välillä että miks oon ees olemassa kun oon tällänen ja yksin.. istun koneella lenkkeilen tai käyn salilla ja töissä.. se on mun elämää ja kaupassa.

Aika monella on samanlaista. Yritä keksiä jotain muuta välillä. Käy kirppailla, kirjastossa, kahvilla, lintuja bongaamassa, lue jotain, opettele joku uusi taito, kiinnostu siitä mitä ympärillä tapahtuu, osallistu hyväntekeväisyyteen, ala harrastamaan talviuintia, käy leffassa, ajele huvikseen ratikalla ympäri stadia, mene kesällä kaupunkitansseihin tai kiinalaiseen aamuvoimisteluun, käy asuntonäytöissä, mene sokkotreffeille jne jne

Oon miettiny ja hommaan harrastuksen.. No ei kukaan halua treffeille.. olen yrittäny vaikka kuinka naisiin tutustua mutta ei kukaan halua treffeille.. ihmisenä kai minussa on jotain vikaa sitte.. kun muuten menee hyvin kyllä en sitte ymmärrä.

Sulla pyörii ajatukset kehää. Siks olis hyvä keksiä välillä jotain muuta. Murtaudu pois negatiivisuuden kehästä. Ajatuksista tulee helposti itseään toteuttavia: ei kukaan halua olla mun kaa, mussa on jotain vikaa.. kai tälle ei sit vaan voi mitään...

Ei kukaan muu voikaan. Ainoa joka jotain pystyy muuttamaan on sinä itse.

Kyllä sen tiedän-.. mitä esim.. käyn salilla kyllä

Vierailija
67/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä oikein tiedä mitä pitäs tehdä.. jotenki en enää vaa jaksa miettiä.. tuntuu että pää hajoo.. ei vain kiinnosta ketään.. olen laskenut rimaa ja ihan tavallisia yrittäny vaikea selittää mutta semmoisin mihin mulla olis ulkonäöllisesti saumoja.. mutta en näytä riittävän jos hekin etsivät komeampaa tai hoikempaa miestä tai erilaisempaa miestä.

Vierailija
68/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä mun pitäs olla komea.. 10 kg hoikempi.. erilainen statusmies.

Vierailija
69/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MItä se auttaa.. mähän käyn salilla ja olen muuttunu.. ennen join alkoholia ja lopetin kokonaan koska ei kiinnosta.. olen muuttunut.. mutta ihmettelen miksen edelleen kiinnosta ketään

Ihmisiä kiinnostaa jos niitä kiinnostaa. Ei täältä ole usean muunkaan helppo löytää ketään. Niin vaan on. Ei silti kannata lyödä hanskoja kokonaan tiskiin. Ellet tietty niin halua. Mut valittajista harvemmin kukaan tykkää. Niin se vaan on.

Vierailija
70/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei näytä kiinnostavan.. kyllä komea mies kiinnostaa jolla on rahaa ja hieno auto ja statusta elämässä. Tavallinen mies on nolla.

Vierailija
71/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lyön hanskat tiskiin en halua enää kiinnostua kestää kun suomi naiset on maailman nirsoimpia.. parempi elää yksin.

Vierailija
72/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeus auttaa tietty, mutta valittajista ei tykkää kukaan, oli komea tai ei. Ja sulla on jumittunut levy levy pyörimään paikallaan. Etkö itse huomaa sitä? Saat hyviä ehdotuksia täällä mutta tuntuu, ettet ota niitä kuuleviin korviis...

Vierailija
73/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitte valiteta.. ollaan hiton positiivinen.. oi elämä on ihanaa.. rahat loppu ja velkaa 25 tuhatta.. jee elämä on tosi ihanaa.

Vierailija
74/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komeus auttaa tietty, mutta valittajista ei tykkää kukaan, oli komea tai ei. Ja sulla on jumittunut levy levy pyörimään paikallaan. Etkö itse huomaa sitä? Saat hyviä ehdotuksia täällä mutta tuntuu, ettet ota niitä kuuleviin korviis...

Ymmärrän mutta mä kai olen jumittunut.. ehkä mä oon autismi asperger.. tai masentunut vaan.

Vierailija
75/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lyön hanskat tiskiin en halua enää kiinnostua kestää kun suomi naiset on maailman nirsoimpia.. parempi elää yksin.

Tee sit niin. Suomi on vapaa maa (toistaiseksi) Hyvää kevättä ja jatkoa!

Vierailija
76/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaa tykkää valittajista tiedän.. mutta mä oon kuunnellut lopettanu juomisen ja käyn salilla.. mitä sitten pitäs tehdä?

Vierailija
77/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee sit niin. Suomi on vapaa maa (toistaiseksi) Hyvää kevättä ja jatkoa!

Jep on vapaa maa.. parempi laittaa 100 € kerran vuodessa tai 2.. että pääsee maksullisiin ja saa seksiä.

Vierailija
78/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitte valiteta.. ollaan hiton positiivinen.. oi elämä on ihanaa.. rahat loppu ja velkaa 25 tuhatta.. jee elämä on tosi ihanaa.

Mieti miks on tullut velkaa ja miten voit lyhentää. Oot velat itse ottanut. Jos et tiedä miten, kysy neuvoa jostain (pankista? Velkaneuvojalta?). Ei auta kuin ottaa lusikka omaan käteen.

Vierailija
79/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sille sitte voi mitää ku ei kiinnosta edes rumaa lihavaa työttömää naista.

Vierailija
80/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti miks on tullut velkaa ja miten voit lyhentää. Oot velat itse ottanut. Jos et tiedä miten, kysy neuvoa jostain (pankista? Velkaneuvojalta?). Ei auta kuin ottaa lusikka omaan käteen.

On tullut työttömyydestä velkaa ku ei oo ollut rahaa.. no mä maksan ja vakityö on.. ei se ole ongelma.. vaan naisen puute ja yksinäisyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän