Tsemppiketju syksyn alkuun
Itse rakastan syksyä vuodenaikana, mutta en pääse kesäloman ja sairasloman jälkeen käyntiin. Työ on raskasta ja olen etsinyt uutta työtä tuloksetta. Joudun todennäköisesti olemaan kamalassa työssä pidempään ja työmatkan takia vaikka viikolla ei ole aikaa harrastuksille. Ja kyllä, olen kiitollinen että tässä tilanteessa ON töitä.
Mutta voisiko tästä tehdä positiivisen tsemppiketjun syksyyn? Kannustetaan toisiamme syksyyn.
Minulla on nyt inspiraatio kokkailuun ja muutaman päivän ruokien etukäteisvalmisteluun. Samoin aamupalojen (smoothiet ja tuorepuurot) valmistelu innostaa. Toivon, että säästän näin rahaa ja myös saan hieman aikaa ja paremman ravinnon ansiosta energiaa.
Vinkit syksyn alkuun jakoon?
Kommentit (10)
Odotan syksyn kirjoja ja äänikirjoja.
Jos pidät syksyisestä luonnosta, mene metsään poimimaan ruoat .
Lopeta niiden pirun huonojen tekosyiden länkyttäminen.
"työmatkan takia vaikka viikolla ei ole aikaa harrastuksille" hmmm, luulen, että sitä aikaa kyllä on mutta käytät sen somessa marisemiseen miten kaikki tuntuu väärältä.
Vierailija kirjoitti:
"työmatkan takia vaikka viikolla ei ole aikaa harrastuksille" hmmm, luulen, että sitä aikaa kyllä on mutta käytät sen somessa marisemiseen miten kaikki tuntuu väärältä.
Tsemppaan sulkemaan kaikki laitteet, kun painat sen työpaikan oven perässäsi kiinni. Kodin sijaan menet esim salille. Kyllä salilla voit käydä vaikka työpaikan lähellä tai lähteä lenkille työpaikan pihalta.
Mitäs sitten käyt töissä. Mikään pakko ei ole.
Kyllä sulla sitä aikaa on, mutta olet vain laiska käyttämään sitä viisaammin.
Syksystä tykkääville sitä herkkua on tarjottu kesäkuusta asti.
Luetaan Fok It
https://www.hs.fi/sarjakuvat/fokit/car-2000012226987.html?fbclid=IwY2xj…