Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon miettiny mun elämää

Vierailija
18.03.2022 |

Siis muuten on ihan kaikki hyvin. Sain vakituisen työpaikan ja menee ihan hyvin. Mutta koen silti olevani jotenkin allapäin ja tunnen tyhjyyttä. Siis ollut lapsuus vaikea on kiusattu jne. Mulla on ollut kyllä kavereita mutta vähän huonoja aina. Sitte muutin ja jotenki olen aika yksin jäänyt. Olen seurustellut mutta tuntuu etten nykyää löydä ketään. Olen siis vähän yksinäinen ja nykyää ihan sinkku ja kavereita ei ole. Tutustuin näin aikusena uusiin, mutta huomasin että he olivat huonoja. Piti sitte laittaa pihalle. Tuntuu jotenki ettei ihan ole kunnossa ja ei täl hetkel ole mitään harrastuksia ja kavereita. Olen paljo yksin ja jotenki ihanku ihmiset välttelis mua, eivät halua jutella mulle ja olla missään tekemisissä. Ehkä se vika on mussa. Haluisin myös parisuhteen mutta en vain löydä millään ketään. Ykspuolista on tutustumiset ja kiinnostukset naisiin. Että tätäkö tää elämä on sitte?

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vanha sinä olet?

Vierailija
2/104 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve, Allu! Tee nyt viikonlopun kunniaksi jotain muutakin kuin pelkkää palstamarinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vanha sinä olet?

Juuri täytin 37 v ja tuntuu että ihmiset vain jotenki vihaa mua tai sitten mussa on jotain vikaa.

Vierailija
4/104 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ei tunnu oikein ymmärtävän tämmöstä kun toisilla on parisuhde jo mun iässä ja kaveripiiri ite oon jääny tosi ulkopuolelle.. kyllähän se on syöny mua ihmisenä ja oon muuttunu myös.

Vierailija
5/104 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut? Muuta Helsinkiin, tää on ainoa paikka Suomessa, jossa on elämää.

Vierailija
6/104 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olen niin erikoinen ja tylsä tai hyvin ujo. Et mulla ei oo kavereita ja ketään niin sitte oon jotenki tässä pisteessä. Tunnen hyvin tyhjyyttä elämässä. Työ pitää jotenki mut tasapainossa.

Vierailija
7/104 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä asut? Muuta Helsinkiin, tää on ainoa paikka Suomessa, jossa on elämää.

Asuin ennen Vaasassa mutta sielä oli mulla kavereita jotain. Nyt olen ihan yksin täälä Vantaalla ja joo olen muuttanut. Kaikilla on täälä suurimmalla osalla omat piirit.

Vierailija
8/104 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä mun pitäs tehdä? Ku ei saa parisuhdetta ja tutustu ihmisiin? Olen hyvin ulkopuolinen. Tuntuu ettei ketää kiinnosta

Vierailija
9/104 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tälläistä elämää ja ketää ei kiinnosta.. oon vaa yksinäisempi täälä etelässä nykyään.

Vierailija
10/104 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve, Allu! Tee nyt viikonlopun kunniaksi jotain muutakin kuin pelkkää palstamarinaa.

Tämä.

Tuleeko tästä ketjusta taas uusi 60 sivuinen jankkausketju?

Vierailija
11/104 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä mun elämä on tällästä turha tästä jankata.. ei ketää kiinnosta.. hyvästi idiootit

Vierailija
12/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, älä luovuta, sinä itse voit tehdä elämällesi jotain! Mene terapiaan käymään läpi elämääsi, traumoja, mitkä koulukiusaaminen aiheutti sinulle. Mikä sinua kiinnostaa? Ala harrastamaan jotain, nykyään on vaikka mitä mahdollisuuksia. Ulkoilu, luonnossa oleminen tuo virkeyttä. Älä juutu kotiin, lähde liikkeelle. Onnittelut, että olet osannut luopua kavereista, joiden Seura ei ole hyväksi. Tsemppiä!

Vierailija
13/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, älä luovuta, sinä itse voit tehdä elämällesi jotain! Mene terapiaan käymään läpi elämääsi, traumoja, mitkä koulukiusaaminen aiheutti sinulle. Mikä sinua kiinnostaa? Ala harrastamaan jotain, nykyään on vaikka mitä mahdollisuuksia. Ulkoilu, luonnossa oleminen tuo virkeyttä. Älä juutu kotiin, lähde liikkeelle. Onnittelut, että olet osannut luopua kavereista, joiden Seura ei ole hyväksi. Tsemppiä!

Olen aloittanut terapian mutta se on kai väärä. No siis ei välillä tunnu kiinnostavan mitään.. Olen vähän hankala ihminen. Kyl mä liikun ulkona päivittäin ja nytki meen varmaa tänää salille.. mutta jotenkin ihmisiin en vain tutustu ehkä olen erilainen kun muut.

Vierailija
14/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä yrittänyt tutustua naisiinkin, mutta en vain kiinnosta ketään.

Vierailija
15/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen olevani jotenki masentunut ja hyvin ulkopuolinen jokapaikassa. Ei mun elämä ollut ihan ennen tällästä ja jopa seurustelin.

Vierailija
16/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä menee hyvin ja osaan hommat ja se menee hyvin. Mutta ihmisenä en vain ole kiinnostava ja kaikki muut saa parisuhteita ja ite jääny ulkopuolelle kyl se vähä masentaa ja turhauttaa ihmistä. myönnän.

Vierailija
17/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussa on hyviä juttuja mutta jotenki tuntuu että oon niin ulkopuolinen en tiedä mistä johtuu.. ehkä en vain ole normaali mies tai huonot sosiaaliset taidot oon ujo ja oon aina yksin.

Vierailija
18/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hiljasta yksinpuhelua tää on.. ei taida ketää kiinnostaa.. joskus pitäs vaa antaa olla ja luovuttaa lähinnä melkee elämä kun ei saa kavereita ja ei kiinnosta naisia ollenkaa.. kuntoilee vain yksin ja semmosta eteenpäin.

Vierailija
19/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset vain saa parisuhteita en ymmärrä oikein miten toiset löytää.. mulle vaa sanotaa ihan kivan näkönen mies mutta mikähän sussa sit on vikana.. etkö kiinnosta ulkonäöllisesti naisia puuttuuko status vai mikä on.. ei mulla rahaa ole ja hyvää palkkaa ja kallista autoa.. oon kouluttamaton perus duunari.. kai mä sit oon vaa pohjasakkia.

Vierailija
20/104 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei näytä ketää kiinnostavan.. heido.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi