Pitkä ja lihaksikas vartalo, jykevä leuka - miesten ulkonäköpaineet HS 18.3.
"Pitkä ja lihaksikas vartalo, jykevä leuka, etenkin rintakehän ja hartioiden alue miehekkään vahva. Tuuheat hiukset, ja sopivasti karvaa kehon oikeissa kohdissa. Suuri rakastaja, joka jyhkeällä varustuksellaan tyydyttää kumppaninsa."
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008579928.html
Pitäisikö miesten ulkonäköpaineista puhua enemmän? Missä, mikä olisi se foorumi tai paikka?
Kommentit (383)
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveripiirissä tytöillä oli listoja pojan/miehen ulkonäkökriteereistä ehkä 12- max 18v.
Mun opiskeluajan käppikselle miehen ulkonäkö oli tärkeää, mutta ei ne mun mielestä yöksi meille raahatut miehet olleet mitään erikoisia.
Makuja on kai moneksi :D
Mulle itselle on ollut mukava käytös paljon tärkeämpi kriteeri kuin ulkonäkö.
Mä olen itse suht koht tavallinen. Hiustyyli on lyhyt kun on kiva ja helppo. Monelle tämä on kai ollut turn off. Ja lievä ylipaino myös, vaikka olen liikunnallinen ja jalat lihaksikkaat.
En ole koskaan meikannut paljon.Mulla oli lukiossa yksi poikaystävä ja 18v deittailin deittipalvelun kautta useampaa miestä/poikaa,koska muualla en tuntunut herättävän kiinnostusta. Oli pitkää, lyhyttä, tummaa, vaaleaa. Pari oli vähän ylipainoinenkin.
Sieltä sitten tarttui elämän kumppani matkaan.
(Joka siskon ja yhden kaverin mielestä kuulemma on suhteessa paremman näköinen kuin minä... Mut itsepä valitsi).Eli siis tarinan opetus, kannattaa höllätä kriteerejä ja olla avarakatseinen.
Molemmilla yksi seksikumppani ennen tätä. Mulla on korkeakoulutus nykyisin.
Kumpi meistä tyytyi liian vähään ? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosielämässä parisuhteessa on moni muukin kuin top10-mies, vai väitättekö muuta?
Emme tai en väitä muuta mutta olen myös ollut laittavinani merkille, että parisuhteetkin tuntuvat, ainakin jossain määrin kasautuvan. Ajattelen viimeistä noin kymmentä vuottani, niin samassa ajassa osa läheisistä miehistäni, jotka siis ovat mm. kavereitani, ystäviäni tai vaikka työ ja opiskelukavereita / tuttuja, niin heistä osa on ennättänyt löytää ja kohdata itselleen kumppanin (useimmat naisen) ja muodostaa hänen kanssaan parisuhteen. He eläneet ja olleet parisuhteessa sitten useimmat useamman vuoden. Osa on edelleen osa on myös eronnut. Eronneista moni on myös löytänyt itselleen uuden kumppanin (useimmiten naisen).
Samaan aikaan kuluneen kymmenen vuoden aikana on sitten ollut meitä, jotka emme ole löytäneet ja kohdanneet yhtään sellaista, jonka kanssa asiat olsivat edenneet, edes kerran niin pitkälle, että voitaisiin puhua siitä, että olsimme eläneet parisuhteessa.
Miksi näin on? - Vamasti joukossamme saattaa olla heitä, jotka eivät hakuakaan parisuhteeseen tai sitten heitä jotka eivät oikein muunlaista elämää osaa tai halua kokea omakseen kuin sellaisen, jossa sen voi jakaa ja kokea yhdessä kumppanin kanssa. Mutta ikävältä tuntuu välillä se, että he (ta me)m jotka haluaisimme löytää ja päästä parisuhteeseen emme syystä tai toisesta siinä onnistu.
On totta että joillain syynä on saattanut olla esimerkiksi työnarkomania tai ongelmia alkoholin kanssa mutta sitten on myös meitä, joista ei riitä ymmärrys, että miksi se kumppanin löytäminen on niin vaikeaa. - Osa toki on voinut jo tottua ja sopeutuakin elämään sinkkuna. Eikä jaksa tai viitsi käyttää siihen erityisen paljon energiaa ja vaivannäköä. Mutta onko se sitten joillekin ainoa tapa löytää ja kohdata itselleen kumppani? - Miksi osa onnistuu kumppani(e)n saamisessa niin mutkattoman ja vaivattoman oloisesti?
Tämä on mullekin mysteeri, että miten jotkut onnistuu sen kumppanin löytämisessä! Olen siis nainen ja ollut sinkkuna 10 vuotta. Jotkut vaan löytää uuden heti tai parin vuoden kuluttua edellisestä.
Minulla jokin sosiaalisen kanssakäymisen vaikeus. Vaikka minua pyydetään treffeille ihan oikeassa elämässä, ja ihastun niin miehet lopettavat tapailun kanssani. En vaan osaa niitä seurustelun askelia. Joskus ei riitä ulkonäkö tai luonne. Pitää osata myös sosiaaliset ”pelit”.
Ehkä jollain 5-15% naisilla on suuria vaatimuksia miesten ulkonäöstä. Nämä ovat yleisemmin niitä instagram-golddigger naisia. Loput eivät sitten niin paljoa edes välitä miehen ulkonäöstä. Luonne merkitsee enemmän, kuin ulkonäkö.
Luulen, että miesten ulkonäköpaineet tulevat enemmänkin siitä, kun he vaativat naisilta niin paljon ulkonäöllisesti, niin kuvittelevat myös naisten vaativan samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on ihan hirveän vaikea käsittää, että miksi tällaisia asioita toitotetaan faktana samalla, kun miljoonat naiset päiväuneilee Timothy Chalametin ja Benedict Cumberbatchin näköisistä miehistä. Ihan niin kuin naisilla olisi vain yksi ainoa miesmaku, ja se on GigaChad (saa googlettaa jos kaipaa nauruja). Mulla itsellänikin miesmaku vaihtelee, ja siltikin, ulkonäkö voi korkeintaan herättää kiinnostuksen ja sen jälkeen pitää suusta tulla jotakin mua miellyttävää tai matkani jatkuu. Ulkonäölle annetaan ihan liian iso painoarvo nyky-yhteiskunnassa, ja se on sääli.
On toki erilaisia makuja, mutta esim. Tinderissä matchit kasaantuvat melkein kokonaan vain 10 prosentille miehistä. Isossa kuvassa tietyt ulkoiset piirteet tekevät miehestä halutun, vähemmän halutun tai täyden jopa hylkiön.
Kun mainitset Chalametin, niin ei se, että (nuoret?) naiset päiväuneilevat hänestä, viittaa mitenkään siihen, että ulkonäöllä ei olisi isoa painoarvoa. Hän ei ole chad-tyyppiä, mutta hänellä on veistokselliset kasvot. Jos ei ole pitkä ja miehinen, niin pitää olla poikkeuksellisen komeat kasvonpiirteet, jotta voi olla "halutuin poikamies" tai palstakielellä YTM, ja Chalamet on tuosta esimerkki. Noissa ominaisuuslistauksissa pitää muistaa, että kasvonpiirteiden painoarvo on ulkonäössä todella suuri myös miesten, vaikkei ehkä ihan yhtä suuri kuin naisten kohdalla.
Tinderissä miehistä on niin valtava yliedustus, että jo tilastollisen todennäköisyyden perusteella suurin osa miehistä ei löydä sieltä kumppania.
Niin, kuulemma miehiä on 9 kertaa enemmän siellä kuin naisia. Se selittää osittain asiat, mutta matchit eivät jakaannu tasaisesti, vaan top-miehet saavat valtavasti matcheja ja jotkut ei yhtään. Kauniisti sanoen ei-niin-viehättävätkin naiset pyyhkäisevät Tinderissä oikealle lähinnä niitä kermamiehiä. Kaikki Tinder-naiset eivät ole mitään kermanaisia, vaan siellä on myös sairaalloisen lihavia ja heikkolahjaisia naisia, joilla on harittavat silmät ym. Yksi tubettajamies teki noista painajaismatcheista jossain vaiheessa hassunhauskoja videoita.
Luen rivien välistä, että naiset eivät saa yrittää tasoaan parempia miehiä, mutta miehet saavat? Ja pilkata niitä alempitasoisia naisia.
Olet väärin, kuka tahansa saa tietysti tehdä Tinderissä mitä vaan. Pointti oli vain osoittaa se, että ne suorastaan rumatkin naiset siellä yrittää niitä kermamiehiä. Tilanne on vähän hullunkurinen Tinder-maailmassa.
Mutta jos naisia olisi Tinderissä yhtä paljon kuin miehiä, niin kyllä ei-kermamiehetkin alkaisi varmaan saada paljon paremmin matcheja, eikä Tinderin tilannetta voi suoraan yleistää muuhun maailmaan.
Tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa.
Tinderissä olevat miehet pyrkivät yhteyteen kaikkien naisten kanssa, myös niiden rumien. Eli miehet ovat epätoivoisia ja huolivat kenet tahansa.
TAI
Tinderissä olevat miehet pyrkivät yhteyteen vain viehättävinä pitämiensä naisten kanssa. Eli tekevät samaa, mitä naiset tekevät, mutta naisten tekemänä se ei ole ok. Miesten tekemänä on.Vai mikä on se kolmas vaihtoehto, jolla miehet luikertelevat kunnialla ulos tästä tilanteesta, jonka loit viesteilläsi?
Haet rivien välistä kaikkea. Ei tässä ole kyse siitä, mikä on ok tai ei, vaan että tilanne on surkuhupaisa, jos ja kun esim. sairaalloisesti ylipainoinen harittavasilmäinen heikkolahjainen nainenkin tulee Tinderissä matchiksi hoikalle, hyväkuntoiselle ja kasvoiltaan komealle miehelle, kuten se tubettaja. Siinä vaan kiteytyy Tinderin markkinoiden vääristyminen hyvin. Mutta iso osa siitä johtuu tosiaan siitä, että naisilla on yksinkertaisesti liikaa valinnanvaraa Tinderissä johtuen suhteettoman suuresta miesten määrästä.
Tuota epäsuhtaa käyttäjämäärissä on ilmeisesti myös "female friendly" sovelluksissa, mutta se ei ole niin paha kuin Tinderissä.
Taasko sitä ollaan menossa tähän jankkaukseen "Tinderissä valaatkin saavat lentäjä-kirurgi-tiikerin"? Johtuisikohan tuo "markkinoiden vääristyminen" siitä, että ne ns. lentäjä-kirurgi-tiikeritkin matchaavat jokaisen vähääkään naisen näköisen kanssa? Miehet voisivat kertoa näille lentäjä-tiikereille, että tinderissä on mahdollisuus swipata ihmiset myös oikealle (tai minne ikinä sitä pitää vetäistä, jos ei halua matchia kyseisen henkilön kanssa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on ihan hirveän vaikea käsittää, että miksi tällaisia asioita toitotetaan faktana samalla, kun miljoonat naiset päiväuneilee Timothy Chalametin ja Benedict Cumberbatchin näköisistä miehistä. Ihan niin kuin naisilla olisi vain yksi ainoa miesmaku, ja se on GigaChad (saa googlettaa jos kaipaa nauruja). Mulla itsellänikin miesmaku vaihtelee, ja siltikin, ulkonäkö voi korkeintaan herättää kiinnostuksen ja sen jälkeen pitää suusta tulla jotakin mua miellyttävää tai matkani jatkuu. Ulkonäölle annetaan ihan liian iso painoarvo nyky-yhteiskunnassa, ja se on sääli.
On toki erilaisia makuja, mutta esim. Tinderissä matchit kasaantuvat melkein kokonaan vain 10 prosentille miehistä. Isossa kuvassa tietyt ulkoiset piirteet tekevät miehestä halutun, vähemmän halutun tai täyden jopa hylkiön.
Kun mainitset Chalametin, niin ei se, että (nuoret?) naiset päiväuneilevat hänestä, viittaa mitenkään siihen, että ulkonäöllä ei olisi isoa painoarvoa. Hän ei ole chad-tyyppiä, mutta hänellä on veistokselliset kasvot. Jos ei ole pitkä ja miehinen, niin pitää olla poikkeuksellisen komeat kasvonpiirteet, jotta voi olla "halutuin poikamies" tai palstakielellä YTM, ja Chalamet on tuosta esimerkki. Noissa ominaisuuslistauksissa pitää muistaa, että kasvonpiirteiden painoarvo on ulkonäössä todella suuri myös miesten, vaikkei ehkä ihan yhtä suuri kuin naisten kohdalla.
Tinderissä miehistä on niin valtava yliedustus, että jo tilastollisen todennäköisyyden perusteella suurin osa miehistä ei löydä sieltä kumppania.
Niin, kuulemma miehiä on 9 kertaa enemmän siellä kuin naisia. Se selittää osittain asiat, mutta matchit eivät jakaannu tasaisesti, vaan top-miehet saavat valtavasti matcheja ja jotkut ei yhtään. Kauniisti sanoen ei-niin-viehättävätkin naiset pyyhkäisevät Tinderissä oikealle lähinnä niitä kermamiehiä. Kaikki Tinder-naiset eivät ole mitään kermanaisia, vaan siellä on myös sairaalloisen lihavia ja heikkolahjaisia naisia, joilla on harittavat silmät ym. Yksi tubettajamies teki noista painajaismatcheista jossain vaiheessa hassunhauskoja videoita.
Luen rivien välistä, että naiset eivät saa yrittää tasoaan parempia miehiä, mutta miehet saavat? Ja pilkata niitä alempitasoisia naisia.
Olet väärin, kuka tahansa saa tietysti tehdä Tinderissä mitä vaan. Pointti oli vain osoittaa se, että ne suorastaan rumatkin naiset siellä yrittää niitä kermamiehiä. Tilanne on vähän hullunkurinen Tinder-maailmassa.
Mutta jos naisia olisi Tinderissä yhtä paljon kuin miehiä, niin kyllä ei-kermamiehetkin alkaisi varmaan saada paljon paremmin matcheja, eikä Tinderin tilannetta voi suoraan yleistää muuhun maailmaan.
Tinderissä olevat miehet pyrkivät yhteyteen kaikkien naisten kanssa, myös niiden rumien. Eli miehet ovat epätoivoisia ja huolivat kenet tahansa.
TAI
Tinderissä olevat miehet pyrkivät yhteyteen vain viehättävinä pitämiensä naisten kanssa. Eli tekevät samaa, mitä naiset tekevät, mutta naisten tekemänä se ei ole ok. Miesten tekemänä on.Vai mikä on se kolmas vaihtoehto, jolla miehet luikertelevat kunnialla ulos tästä tilanteesta, jonka loit viesteilläsi?
Haet rivien välistä kaikkea. Ei tässä ole kyse siitä, mikä on ok tai ei, vaan että tilanne on surkuhupaisa, jos ja kun esim. sairaalloisesti ylipainoinen harittavasilmäinen heikkolahjainen nainenkin tulee Tinderissä matchiksi hoikalle, hyväkuntoiselle ja kasvoiltaan komealle miehelle, kuten se tubettaja. Siinä vaan kiteytyy Tinderin markkinoiden vääristyminen hyvin. Mutta iso osa siitä johtuu tosiaan siitä, että naisilla on yksinkertaisesti liikaa valinnanvaraa Tinderissä johtuen suhteettoman suuresta miesten määrästä.
Tuota epäsuhtaa käyttäjämäärissä on ilmeisesti myös "female friendly" sovelluksissa, mutta se ei ole niin paha kuin Tinderissä.
Kerrotko vielä, miksi se on surkuhupaisaa? Ei kai se vaan johtuisi siitä, että... MIEHETKIN ON PINNALLISIA???
Jos ei tajua tuon tilanteen surkuhupaisuutta selittämättä, niin ei ehkä vain ole mustan huumorin tai absurdin tajua.
Mutta totta kai sekä naiset että miehet ovat "pinnallisia" siinä mielessä, että ulkonäkö vaikuttaa valtavasti siihen, kenestä kiinnostutaan. Mutta ei se sinänsä ole oikeasti pinnallista, vaan biologisiin vaistoihin ja evoluutiopsykologiaan perustuvaa käyttäytymistä.
Pinnallinen on ihminen, joka ei ajattele mitään muuta kuin ulkokohtaisia ja materialistisia asioita asioita. Ihminen joka on syvästi tunteva ja ajatteleva, ei ole pinnallinen, vaikka ihastuisi miehen/naisen ulkonäköön, ja ihmisen syvällisyyden toisaalta määrittää se, miten hän syvällisesti hän ajattelee ja tuntee, ei se, kuinka ei-komean/kauniin puolison hän valitsee. Sanaa "pinnallinen" käytetään jatkuvasti väärin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jollain 5-15% naisilla on suuria vaatimuksia miesten ulkonäöstä. Nämä ovat yleisemmin niitä instagram-golddigger naisia. Loput eivät sitten niin paljoa edes välitä miehen ulkonäöstä. Luonne merkitsee enemmän, kuin ulkonäkö.
Luulen, että miesten ulkonäköpaineet tulevat enemmänkin siitä, kun he vaativat naisilta niin paljon ulkonäöllisesti, niin kuvittelevat myös naisten vaativan samaa.
Tämä on totta!! Tunnen ihan mallitason naisia ja heidän miesmakuun ei vaikuta ulkonäkö vaan miehen henkiset ominaisuudet. Monia naisia viehättää kypsyys. He eivät todellakaan kuuntelisi jotain ruikutusta laatikkoleuoista :D
Miehen pitää olla hauska, huomaavainen ja itsevarma eikä mikään kitisevä pikkupoika (siis jos haluaa naisen). Ulkonäkö on sitten vain plussaa.
Miehille se naisten ulkonäkö on paljon tärkeämpää kuin naisille miesten. Ja naiset nauttivat kun mies ihailee heitä. Se on kiihottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveripiirissä tytöillä oli listoja pojan/miehen ulkonäkökriteereistä ehkä 12- max 18v.
Mun opiskeluajan käppikselle miehen ulkonäkö oli tärkeää, mutta ei ne mun mielestä yöksi meille raahatut miehet olleet mitään erikoisia.
Makuja on kai moneksi :D
Mulle itselle on ollut mukava käytös paljon tärkeämpi kriteeri kuin ulkonäkö.
Mä olen itse suht koht tavallinen. Hiustyyli on lyhyt kun on kiva ja helppo. Monelle tämä on kai ollut turn off. Ja lievä ylipaino myös, vaikka olen liikunnallinen ja jalat lihaksikkaat.
En ole koskaan meikannut paljon.Mulla oli lukiossa yksi poikaystävä ja 18v deittailin deittipalvelun kautta useampaa miestä/poikaa,koska muualla en tuntunut herättävän kiinnostusta. Oli pitkää, lyhyttä, tummaa, vaaleaa. Pari oli vähän ylipainoinenkin.
Sieltä sitten tarttui elämän kumppani matkaan.
(Joka siskon ja yhden kaverin mielestä kuulemma on suhteessa paremman näköinen kuin minä... Mut itsepä valitsi).Eli siis tarinan opetus, kannattaa höllätä kriteerejä ja olla avarakatseinen.
Tässä taas huomataan se joidenkin naisten pariutumisruljanssi miten sitä on ensin kokeiltu pitkää, pätkää, tummaa, vaaleaa, laihaa, lihavaa ja ....
Väännän mielelläni veistä haavassa, jos pidät pahana sitä, että nuori ihminen ihastuu ja deittailee ja tutustuu itseensä ja vastakkaiseen sukupuoleen:
https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/naisten-seksikumppanien-maara-on…
"...viimeisten kahden vuoden aikana parisuhteen solmineilla miehillä ja naisilla kyseinen parisuhdekumppani on ollut keskilukujen perusteella heidän yhdeksäs seksikumppaninsa. Nämä ihmiset ovat olleet pääosin alle 35-vuotiaita."
Todella huvittavaa lukea että miehillä on ulkonäköpaineita kun kuitenkin heistä valtaosa on iästä riippumatta sen näköisiä että oma ulkonäkö ei kiinnosta tippaakaan päinvastoin.
Jos se oma ulkonäkö aiheuttaa epävarmuutta niin sittenhän sille asialle pitää tehdä jotain. Toisten syyttely ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestissi johtuu reilusta ylipaknosta, mikä puolestaan on ihan oma valinta. Menköön salille, jos haluaa voimakkaan näköisen vartalon. Kullin koolle nyr ei voi mitään, joten turha siitä on paineita ottaa.
Et taida tietää paljon gynekomastiasta. Se on se korrekti nimitys asialle.
Gynekomastia on ihan erillinen lääketieteellinen häiriö. Tavallisesti kun puhutaan miestisseistä niin tarkoitetaan ihan niitä tavallisia rasvalöllyköitä jotka katoavat laihduttamalla tai treenaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun nainen saa parisuhteen, niin samalla sekunnilla joku mieskin saa.
Ja taas miehet uikuttaa, mutku vain ne top10-miehet pääsee p*namaan. Niin, pelkkää seksiä hakevia naisia on aika vähän, ei heitä mitenkään riitä kuin top3 miehille.Niin, mutta ei ne parisuhteet jakaudu tasan miesten kesken. Jollain miehellä voi olla monta lyhyehköä parisuhdetta parin vuoden aikana, kun toisilla ei yhtään. Joku mies voi deittailla suurta määrää naisia vuoden aikana, joskus useampaa samaan aikaan, ja jotkut eivät pääse edes yksille deiteille. Tuo epäsuhtainen tilanne on pahimmillaan nuorissa ikäluokissa, ja monet siinä pelissä hävinneet sitten "uikuttavat".
Suurin osa miehistä pääsee lopulta vakituiseen parisuhteeseen viimeistään 30-40-vuotiaana, mutta voi se silti harmittaa paljon, jos mies ei ole päässyt deittailemaan oman ikäisiään silloin, kun naiset ovat viehättävimmillään ulkonäöllisesti (ehkä yleensä 22-28 v.)
Se on asia, jolle kukaan meistä ei voi mitään. Tosin kaipaisin lähdettä tuolle väitteelle, että miehet, jotka eivät ole päässeet deittailemaan nuorempana, pariutuisivat 30-40 vuotiaana. Linkittäisitkö?
Tätä samaa minäkin ihmettelin. Eiköhän se ole ennemmin niin että miehet, jotka eivät ole nuorempana päässeet deittailemaan (saati lähikontaktiin naisen kanssa) eivät kyllä pääse kolme-nelikymppisenäkään - joitain harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jykevä leuka 🤣
Väitätkö itse että tuo ei olisi viehättävä geneettinen piirre verrattuna Hjallis Harkimon leukaan?
Helppo naureskella kun on itse valitsijan roolissa.
Onko se Hjalliksen leuka ollut esteenä naisten kanssa tai rahan teossa? Varsin mukavasti ukolla on mennyt, kun on vielä suosittu julkkis ja miestenkin arvostama. Mikä se juttu siis on, mitä saa jykevällä leualla vs. Hjalliksen leualla?
Sen, että ei tavitse miljoonaomaisuutta ja korkeaa statusta saadakseen naisia. Saa olla vaikka pikkurikollinen, jos leuka on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun nainen saa parisuhteen, niin samalla sekunnilla joku mieskin saa.
Ja taas miehet uikuttaa, mutku vain ne top10-miehet pääsee p*namaan. Niin, pelkkää seksiä hakevia naisia on aika vähän, ei heitä mitenkään riitä kuin top3 miehille.Niin, mutta ei ne parisuhteet jakaudu tasan miesten kesken. Jollain miehellä voi olla monta lyhyehköä parisuhdetta parin vuoden aikana, kun toisilla ei yhtään. Joku mies voi deittailla suurta määrää naisia vuoden aikana, joskus useampaa samaan aikaan, ja jotkut eivät pääse edes yksille deiteille. Tuo epäsuhtainen tilanne on pahimmillaan nuorissa ikäluokissa, ja monet siinä pelissä hävinneet sitten "uikuttavat".
Suurin osa miehistä pääsee lopulta vakituiseen parisuhteeseen viimeistään 30-40-vuotiaana, mutta voi se silti harmittaa paljon, jos mies ei ole päässyt deittailemaan oman ikäisiään silloin, kun naiset ovat viehättävimmillään ulkonäöllisesti (ehkä yleensä 22-28 v.)
Se on asia, jolle kukaan meistä ei voi mitään. Tosin kaipaisin lähdettä tuolle väitteelle, että miehet, jotka eivät ole päässeet deittailemaan nuorempana, pariutuisivat 30-40 vuotiaana. Linkittäisitkö?
Myönnät siis, että top10%miehet saavat kaikki naiset?Ja mitä vihjaat? Väitätkö, että mies joka ei ole nuorena treffaillut ei"kelpaisi"naisille vanhempanakaan? Tottakai mies pääsee parisuhterseen 30-40vuotiaana, moni kaverinikn on päässyt ja tämä johtuu naisen rupsahtamisesta ja siitä, ettei hän enää kelpaa top10% miehille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi miehet eivät vaadi naisilta mitään, onneksi naisilla ei ole ulkonäköoaineita- kunhan olet nuori, kaunis ja hoikka, niin voit olla mitä vaan.
Ilmeisesti mistään miesten ongelmasta ei voi puhua ilman, että siihen tullaan kommentoimaan ”mutta kun naisillakin on sama ongelma”? Vähän narsistista, eikö?
Naisten ja miesten ulkonäköpaineita ei voi verrata.
Naiset nälkiinnyttävät itseään vuosia (aikuinen länsimainen nainen ei ole terveellisesti syöden ja liikkuen luonnostaan bmi 18) ja jopa kuolevat niiden takia. Naisilla menee ulkonäkötyöhön valtavasti aikaa.
Mies kelpaa suurimmalla osalle naisia kunhan on mukava, kiinnostunut muustakin kuin omasta navastaan ja peseytyy säännöllisesti.
Vitsailet varmaankin? Naiselle riittää se, ettei päästä itseään lihomaan mättämällä herkkuja. Miehenä taas puhutaan genetiikasta, eli jos et saa syntymälahjana tarpeeksi pituutta, leukaa ja varustusta niin peli on pelattu.
Eikö edes hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TAI
Tinderissä match syntyy KUN molemmat ovat tykänneet toisen kuvasta. Eli se komea saa matchin ruman kanssa koska hän on itse siitä rumasta tykännyt. Miksi se silloinkin ongelma?
Mietipä miten paljon rumia matcheja joku super malli kaunotar saisi jos hänelle kelpaisi kaikki.
Niin no, tuo tubettaja on huumoriveikko, joka tarkoituksella tykkäsi noista lähinnä niitä videoita varten, mutta hänellä oli se ongelma kuin niin monella miehellä Tinderissä, eli matcheihin ei tullut pahemmin omastasoisia, koska hän ei sitten kuitenkaan kuulunut ihan sinne Tinderin kermamiehiin, joille matchit kasaantuvat. Hän on myös yli 35 v., joten sekin varmaan laskee matchien määrää, koska Tinderissä suurin osa naisista on kai jotain 20-30 v.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua tympii Tinderiin vetoamisessa se, että siellä kirjaimellisesti valitaan ulkonäön perusteella ja tämä sitten yleistetään yleismaailmalliseksi "naisten kriteeristöksi". Tinderissä voi hyvinkin olla, että kuoritaan kerma päältä, mutta sen ulkopuolella pariutuu hyvällä menestyksellä ihan kaiken näköisiä miehiä. Ja tosiaan, Tinderissä on valtavasti enemmän miehiä kuin naisia, joten se vääristää tilastot. Jos asetelma olisi toisin päin, myös naisista valittaisiin se "paras 10 %". Tapahtuu sitä jossakin määrin varmasti jo nyt.
Ja muutenkin. Jokaisella saa olla omat mieltymykset (eikä niille edes mahda mitään) ja sen lisäksi ihan millaiset tahansa kriteerit, kuinka tahansa epärealistiset myös.
Fakta kuitenkin on, että menee mihin tahansa Prismaan torstaina klo 17:30 niin näkee, että ihan kaiken näköiset ja kokoiset miehetkin on pariutuneet.
En minä kyllä prismassa näe näitä alemman tason miehiä pariutuneina. Sellaisia toki, joille vuodet ovat tuoneet ryppyjä ja lisäkiloja, mutta aikoinaan pariutuessaan ovat olleet hyvännäköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi miehet eivät vaadi naisilta mitään, onneksi naisilla ei ole ulkonäköoaineita- kunhan olet nuori, kaunis ja hoikka, niin voit olla mitä vaan.
Ilmeisesti mistään miesten ongelmasta ei voi puhua ilman, että siihen tullaan kommentoimaan ”mutta kun naisillakin on sama ongelma”? Vähän narsistista, eikö?
Naisten ja miesten ulkonäköpaineita ei voi verrata.
Naiset nälkiinnyttävät itseään vuosia (aikuinen länsimainen nainen ei ole terveellisesti syöden ja liikkuen luonnostaan bmi 18) ja jopa kuolevat niiden takia. Naisilla menee ulkonäkötyöhön valtavasti aikaa.
Mies kelpaa suurimmalla osalle naisia kunhan on mukava, kiinnostunut muustakin kuin omasta navastaan ja peseytyy säännöllisesti.
Vitsailet varmaankin? Naiselle riittää se, ettei päästä itseään lihomaan mättämällä herkkuja. Miehenä taas puhutaan genetiikasta, eli jos et saa syntymälahjana tarpeeksi pituutta, leukaa ja varustusta niin peli on pelattu.
Eikö edes hävetä?
Ihanko tosiaan väität että parisuhteissa on pelkästään miehiä, jotka ovat geneettisiä muotovaliota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikkiin naisia koskeviin tasa-arvokysymyksiin muka tulla inisemään että kyllä miehilläkin on vaikeaa?
Ei, niihin tullaan kysymään että mitä teiltä muka puuttuu.
en itse tunne sellaisia naisia, jotka juoksisi jykeväleukaisten ja lihaksikkaitten miesten perässä, mutta kai sellasiakin sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leukaimplantteja, hiusistutuksia, kenkien korokepohjia ja oikomahoitoja on kaikille tarjolla nykymaailmassa! Laihdutusleikkauksista puhumattakaan!
Tämä. Itsestä kiinni.
Jep. Naisethan on tuon jo tajunneet ajat sitten,
Miesten ulkonäköpaineet?! LOL
Paskanmarjat! :D