Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
16981/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roikottajat! Laittakaa selvät tunnisteet kenelle kirjoitatte. Kaivattunne ei oo ansainnut tuollaista. Tykkään susta mutta en tee sille mitään-viestejä. Tai ehkä sittenkin joskus teen. Heh heh. koita selvitä. Tuohon tyyliin. Näin moni sai pasmat sekaisin sen yhen miehen viestistä. Mutta hän ei vahingossakaan anna tuntomerkkejä kenelle kirjoittaa.

Se on vain ja ainoastaan oma syynsä, jos sekoittaa pasmansa tuollaisesta. Sellaisen ihmisen on oikeasti syytä huolestua itsestään, joka näitä ympäripyöreitä viestejä itselleen omii. Joka haluaa, laittaa tunnisteet, joka ei tahto niin ei laita.

Se on just tasan näin. Tunnisteista kovistelijat voi itse kysyä omilla tunnisteillaan epäilyttävän viestin perään, jos pasmat nyt niin sekaisin täällä kerran menee. Kenenkään kuitenkaan ei tarvitse täällä selontekoa muille tehdä, jos ei halua. Sivusta

Tämä.

Jos epäilee että viesti on itselle niin mitä niitä tuntomerkkejä siltä toiselta penää, kysyy ihan suoraan että onko helsinkiläiseltä parrakkaalta viiskymppiseltä varastomies-Jormalta turkulaiselle brunelle nelikymppiselle vakaope-Petralle. Eikä mitään ”koska nähtiin viimeksi???” vaan kysyy suoraan muodossa ”nähtiinkö viimeksi Stockan kellon alla 6.6.2016 klo 16.36?”

Jengi on pelkästään ottamassa ja uhriutumassa täällä, sitä voi itse antaa ne tunnisteet jos kerran oikein pasmat menee sekaisin.

Eri ja sivusta ja todellakin tunnisteitta

Niin, että on uhrautumista, jos loukkaantuu loukkauksesta.

Anonyymillä palstalla se on just tasan uhriutumista. (Ei siis uhrautumista.) Teette itsestänne jotain ihme uhreja, vaikka viestit ei varmana ole teille ja voisitte itsekin ne tunnisteet antaa ihan samalla lailla kuin sekin, joka ne pasmat sekoittavat viestit tänne kirjoittaa. Mutta ette anna, vaan parutte ja syyttelette ja syyllistätte sitä alkuperäistä (jolla ei takuulla edes ole teidän kanssa yhtään mitään tekemistä)

Vastuunsiirto. Oikeutat. Eri.

Ei. Kenelläkään ei ole mitään vastuuta tai velvollisuutta kertoa täällä mitään yksityiskohtia tai tunnisteita. Täysin vapaaehtoista. Sepä just.

Mutta jos penätään tunnisteita, niin ne voi ihan yhtä lailla antaa itsekin. Täysin samalla lailla.

Tästä olen samaa mieltä. Mutta jos loukataan ja loukkaantuu, ei ole kyse mistään uhriutumisesta, vaan tunteista tavallisista. Jotka toivottavasti voi sopia.

Ei siis liity tähän keskusteluun sitten kyllä niin mitenkään. Tässä puhuttiin siitä, että jotkut uhriutuvat kun eivät saa tunnisteita sellaisilta kirjoittajilta, joiden viestit ovat omineet itselleen. Kun he voisivat itsekin antaa ne tunnisteet ihan yhtälailla, jos oikeasti haluisivat tarkistaa, onko se kirjoittaja oma kaivattu vai ei.

(Ja syy, miksi eivät itse niitä tunnisteita anna, on tietenkin se, että haluavat pysyä tunnistamattomina. Eli sen toisen pitäisi tulla näkyväksi, mutta itsen ei tarvitse antaa mitään. Voi vaan uhriutua.)

Vierailija
16982/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roikottajat! Laittakaa selvät tunnisteet kenelle kirjoitatte. Kaivattunne ei oo ansainnut tuollaista. Tykkään susta mutta en tee sille mitään-viestejä. Tai ehkä sittenkin joskus teen. Heh heh. koita selvitä. Tuohon tyyliin. Näin moni sai pasmat sekaisin sen yhen miehen viestistä. Mutta hän ei vahingossakaan anna tuntomerkkejä kenelle kirjoittaa.

Se on vain ja ainoastaan oma syynsä, jos sekoittaa pasmansa tuollaisesta. Sellaisen ihmisen on oikeasti syytä huolestua itsestään, joka näitä ympäripyöreitä viestejä itselleen omii. Joka haluaa, laittaa tunnisteet, joka ei tahto niin ei laita.

Se on just tasan näin. Tunnisteista kovistelijat voi itse kysyä omilla tunnisteillaan epäilyttävän viestin perään, jos pasmat nyt niin sekaisin täällä kerran menee. Kenenkään kuitenkaan ei tarvitse täällä selontekoa muille tehdä, jos ei halua. Sivusta

Tämä.

Jos epäilee että viesti on itselle niin mitä niitä tuntomerkkejä siltä toiselta penää, kysyy ihan suoraan että onko helsinkiläiseltä parrakkaalta viiskymppiseltä varastomies-Jormalta turkulaiselle brunelle nelikymppiselle vakaope-Petralle. Eikä mitään ”koska nähtiin viimeksi???” vaan kysyy suoraan muodossa ”nähtiinkö viimeksi Stockan kellon alla 6.6.2016 klo 16.36?”

Jengi on pelkästään ottamassa ja uhriutumassa täällä, sitä voi itse antaa ne tunnisteet jos kerran oikein pasmat menee sekaisin.

Anonyymillä palstalla se on just tasan uhriutumista. (Ei siis uhrautumista.) Teette itsestänne jotain ihme uhreja, vaikka viestit ei varmana ole teille ja voisitte itsekin ne tunnisteet antaa ihan samalla lailla kuin sekin, joka ne pasmat sekoittavat viestit tänne kirjoittaa. Mutta ette anna, vaan parutte ja syyttelette ja syyllistätte sitä alkuperäistä (jolla ei takuulla edes ole teidän kanssa yhtään mitään tekemistä)

Nimenomaan te tässä siirrätte omista tunteistanne ja pasmoistanne vastuun täällä joillekin tuntemattomille anonyymeille kirjoittajille, kun voisitte tosiaan ne tunnisteet itsekin laittaa. Miksette muuten laita, onko siihen joku syy??

Juuri näin. Toki jotkut kokevat laittaneensa päivänselvät tunnisteet, kun viestiin on rohjettu laittaa nimen ensimmäinen kirjain. Tai kuvataan jokin arkipäiväinen sattumus, jonka oletetaan jääneen valokuvan tarkasti myös sen kaivatun mieleen. Kuitenkaan ajatusmaailmaan ei mahdu, että koska ihmisiä on valtavasti, tapahtuu samoja asioita muillekin ihmisille kaiken aikaa joka puolella. Jonkin aikaa nämä huvittivat, mutta nyt jo säälittää ja vähän jopa ärsyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16983/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Nimenomaan te tässä siirrätte omista tunteistanne ja pasmoistanne vastuun täällä joillekin tuntemattomille anonyymeille kirjoittajille, kun voisitte tosiaan ne tunnisteet itsekin laittaa. Miksette muuten laita, onko siihen joku syy??

Puhutaan nyt Eri asiasta.... Eri ja Sama on vapaita laittamaan viestiä, jos ovat ne keitä tunnen

Vierailija
16984/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Ei. Kenelläkään ei ole mitään vastuuta tai velvollisuutta kertoa täällä mitään yksityiskohtia tai tunnisteita. Täysin vapaaehtoista. Sepä just.

Mutta jos penätään tunnisteita, niin ne voi ihan yhtä lailla antaa itsekin. Täysin samalla lailla.

Tästä olen samaa mieltä. Mutta jos loukataan ja loukkaantuu, ei ole kyse mistään uhriutumisesta, vaan tunteista tavallisista. Jotka toivottavasti voi sopia.

Ei siis liity tähän keskusteluun sitten kyllä niin mitenkään. Tässä puhuttiin siitä, että jotkut uhriutuvat kun eivät saa tunnisteita sellaisilta kirjoittajilta, joiden viestit ovat omineet itselleen. Kun he voisivat itsekin antaa ne tunnisteet ihan yhtälailla, jos oikeasti haluisivat tarkistaa, onko se kirjoittaja oma kaivattu vai ei.

(Ja syy, miksi eivät itse niitä tunnisteita anna, on tietenkin se, että haluavat pysyä tunnistamattomina. Eli sen toisen pitäisi tulla näkyväksi, mutta itsen ei tarvitse antaa mitään. Voi vaan uhriutua.)

Ok. Ymmärsin väärin.

Vierailija
16985/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa kaipuu laata ihan omia aikojaan. Tyhjille seinille ei kannata huutaa. Kuulee vain sen, että kukaan ei vastaa.

Huuda kalliota kohden niin se vastaa juuri niin kuin itse sinne huudat. 

En minä omaa ääntäni halua kuulla vaan hänen.

Vierailija
16986/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna olisivat kokeet ja en ole taaskaan lukenut. Mietin, että kummasta antaisit minulle mieluummin "kurinpalautuksen", lunttaamisesta kiinnijäämisestä vai rehellisestä osaamattomuudesta?

Kuriton oppilas naisopettajalle

Vierailija
16987/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, johon olet ollut ihastunut viimeisen viiden vuoden aikana mies?

Olet, rakas.

Vierailija
16988/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies ollut minusta mustasukkainen?

En. Olen kyllä kaivannut, mutta en ole uskonut, että minulla olisi mahiksia. Siksi en ole ollut mustis.

Vierailija
16989/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T:lle rakkaita terveisiä.

Oho oho! Keneltä minä rakkaita terveisiä saisin?

Kyll hän tietäsis.

Aha. Nää on näit turkulaisii taas.

Jep. Yhtä kaukana Turust ku piispis berliininmunkista.

Turun seurult. Kummiskin.

Nähdään sit kesällä ❤️ Linnanpihalla @kesarauha 10.-12.6.2022

Peace up ☮️✌️💙

Tierä vaikk törmättäis. Mutt hänet nään jo aikasemmi.

👍 ☮️&💜

Vierailija
16990/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen vastaus molempiin miehille esitettyihin kysymyksiin:

En ole ollut mustasukkainen, enkä ole. Kateellinen joskus olen, siis siitä, jos joku saa viettää aikaa haaveilemani henkilön seurassa, kun minä itse en juuri koskaan saa. Mutta ei se mustasukkailua ole, emme ole koskaan sellaisissa väleissä, että voisin potea omistamisenhalua yms.

Olen viiden viime vuoden aikana ollut ihastunut kolmeen eri henkilöön. Kaikille kirjoitin ajallaan täällä. Surullista kyllä, paremmin tutustuessa huomasin jokaisessa tapauksessa olleeni ihastunut omaan mielikuvaani ja tosiasiassa itse henkilö olikin sitten aivan erilainen. Ihastukset loppuivat, kun ei sitä henkilöä ollut ollut olemassakaan, johon olin ollut ihastunut.

Jäljellä on vain ketjukoukku.

Vierailija
16991/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

私の心の延長橋で時間はその意味を失った

(watashi no kokoro no enchō-bashi de jikan wa sono imi o ushinatta)

extension of my heart

at the bridge

time lost its meaning

Vierailija
16992/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette selvitä IRL asioitanne, niin ei tarvitse täällä hikoilla tunnisteiden kanssa? :D

Itse selvitin IRL jo aikoja sitten ja heti alkuunkin monta kertaa, joten ei mitään väliä millään ketjutunnisteilla.

Nykyään en enää edes kaipaa, vaan käyn täällä tavan vuoksi ja sekin tapa hiipumassa onneksi hiljalleen pois. Mutta siis silloin kun kaipasin, niin ei silloinkaan ollut merkitystä millään ketjutunnisteilla suuntaan tai toiseen, sillä asiat tapahtuvat IRL ja vain IRLillä on merkitystä.

Luuletko, että nämä ketjussa harhaantuvat selvittelevät mitään irl? He vain yrittävät täällä sovittaa viestejä itseensä ja sekoittavat pasmansa kaikesta, mitä eivät kykene suorilta ulossulkemaan. Niillehän roikottaminenkin tapahtuu ketjussa :D

Vierailija
16993/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksette selvitä IRL asioitanne, niin ei tarvitse täällä hikoilla tunnisteiden kanssa? :D

Itse selvitin IRL jo aikoja sitten ja heti alkuunkin monta kertaa, joten ei mitään väliä millään ketjutunnisteilla.

Nykyään en enää edes kaipaa, vaan käyn täällä tavan vuoksi ja sekin tapa hiipumassa onneksi hiljalleen pois. Mutta siis silloin kun kaipasin, niin ei silloinkaan ollut merkitystä millään ketjutunnisteilla suuntaan tai toiseen, sillä asiat tapahtuvat IRL ja vain IRLillä on merkitystä.

Luuletko, että nämä ketjussa harhaantuvat selvittelevät mitään irl? He vain yrittävät täällä sovittaa viestejä itseensä ja sekoittavat pasmansa kaikesta, mitä eivät kykene suorilta ulossulkemaan. Niillehän roikottaminenkin tapahtuu ketjussa :D

Psykologi kirjoitti hyvin, että tekstit kertovat kirjoittajasta itsestään enemmän... No, jos laitan viestiä kohta, jotenkin vaan koen, ettei se ns. hyödytä nyt mitään.

Vierailija
16994/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininen sopii sulle paremmin kuin pinkki. ❤️

Vierailija
16995/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut mustasukkainen, enkä ole. Kateellinen joskus olen, siis siitä, jos joku saa viettää aikaa haaveilemani henkilön seurassa, kun minä itse en juuri koskaan saa. Mutta ei se mustasukkailua ole, emme ole koskaan sellaisissa väleissä, että voisin potea omistamisenhalua yms.

Olen viiden viime vuoden aikana ollut ihastunut kolmeen eri henkilöön. Kaikille kirjoitin ajallaan täällä. Surullista kyllä, paremmin tutustuessa huomasin jokaisessa tapauksessa olleeni ihastunut omaan mielikuvaani ja tosiasiassa itse henkilö olikin sitten aivan erilainen. Ihastukset loppuivat, kun ei sitä henkilöä ollut ollut olemassakaan, johon olin ollut ihastunut.

Monelle varmaan kävisi sama, jos kaivattuun pääsisi oikeasti tutustumaan. Aina ei pääse.

Itse olen hyväksynyt ns. päiväunitason, enkä edes kuvittele, että todellisuus olisi vastaava. Selvää en pääse kuitenkaan ottamaan, niin mikäs tässä haaveillessa.

Vierailija
16996/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykologi kirjoitti hyvin, että tekstit kertovat kirjoittajasta itsestään enemmän... No, jos laitan viestiä kohta, jotenkin vaan koen, ettei se ns. hyödytä nyt mitään.

Jotenkin vaan koet, ettei hyödytä ottaa selvää. Se on aivan ok, ei sinun pidäkään. Eikä pidä kenenkään muunkaan. Tässä ketjussa mikään ei tule kenellekään selviämään.

Vierailija
16997/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanhien salattu elämä.

Vierailija
16998/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko sinulla mies helposti lihakset näkyviin kun treenaat?

Vierailija
16999/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vaan koet, ettei hyödytä ottaa selvää. Se on aivan ok, ei sinun pidäkään. Eikä pidä kenenkään muunkaan. Tässä ketjussa mikään ei tule kenellekään selviämään.

En koe niin. Yritin kerran ottaa selvää ja tiedät etten sitä saa irl, enkä täällä.

Vierailija
17000/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monelle varmaan kävisi sama, jos kaivattuun pääsisi oikeasti tutustumaan. Aina ei pääse.

Itse olen hyväksynyt ns. päiväunitason, enkä edes kuvittele, että todellisuus olisi vastaava. Selvää en pääse kuitenkaan ottamaan, niin mikäs tässä haaveillessa.

Itselläkin on kaivattu vaihtunut tässä talvella. Entiseen kaivattuun välimatkaa satoja kilometrejä, mutta nykyinen asuu suhtkoht lähellä ja nähdään päivittäin. Ihan irl tässä tapahtuu juttuja. Entinen kaivattu oli juuri tuollainen "oletan hänen olevan tietynlainen tuntematta enempää". 

Ketju on lukittu.