Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
T💓M
Rakastan sua 🥰
Etkö jo ymmärrä ettei roikuta. Kuinka monta kertaa se pitää sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T💓M
Rakastan sua 🥰
Etkö jo ymmärrä ettei roikuta. Kuinka monta kertaa se pitää sanoa?
Anna roikkuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T:lle rakkaita terveisiä.
Oho oho! Keneltä minä rakkaita terveisiä saisin?
Kyll hän tietäsis.
Aha. Nää on näit turkulaisii taas.
Jep. Yhtä kaukana Turust ku piispis berliininmunkista.
Turun seurult. Kummiskin.
Nähdään sit kesällä ❤️ Linnanpihalla @kesarauha 10.-12.6.2022
Peace up ☮️✌️💙
Tuolla ei ole kuin SMG jonka vuoksi voisi tulla. Muuten aika meh.... olen varmaan töissä tuolloin. Ja korona varmasti peruu festareita.
Mä sitten taidon lopulta menettää sinut. Juonin rauhalle jotakin mitä en tiedä. Ruoskin itseäni tästä kaikesta ja omasta tyhmyydestä. Ymmärrän että olen vain osa näytelmäö jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Onko se mies nyt niin että mun ei kannata tänne enää kirjoittaa? Oliko tuo eilinen tiedotus sulta että et aio tehdä mitään koskaan. Selittäisi kaiken miksi tämä ei etene mihinkään.
Sievinkään sekopää ei aina ymmärrä ettei se yhteydenotto todellakaan ole toivottavaa. Silloinhan mikään ei etene mihinkään vaan kaikki on siinä omassa päässä. Seiskasta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T:lle rakkaita terveisiä.
Oho oho! Keneltä minä rakkaita terveisiä saisin?
Kyll hän tietäsis.
Aha. Nää on näit turkulaisii taas.
Jep. Yhtä kaukana Turust ku piispis berliininmunkista.
Turun seurult. Kummiskin.
Nähdään sit kesällä ❤️ Linnanpihalla @kesarauha 10.-12.6.2022
Peace up ☮️✌️💙
Tierä vaikk törmättäis. Mutt hänet nään jo aikasemmi.
Mä oon mustasukkainen susta mies, voin myöntää. Ja kateellinen joka ikiselle ihmiselle, joka saa sua nähdä ja sun kanssa jutella päivittäin tai edes viikottain. Ihan epäreilua, että minä en.
Vierailija kirjoitti:
Mä sitten taidon lopulta menettää sinut. Juonin rauhalle jotakin mitä en tiedä. Ruoskin itseäni tästä kaikesta ja omasta tyhmyydestä. Ymmärrän että olen vain osa näytelmää jatkossakin.
Juoniminen ei ole hyvästä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon mustasukkainen susta mies, voin myöntää. Ja kateellinen joka ikiselle ihmiselle, joka saa sua nähdä ja sun kanssa jutella päivittäin tai edes viikottain. Ihan epäreilua, että minä en.
Milloin olette miehen kanssa viimeksi nähneet?
Vierailija kirjoitti:
En kaipaisi miestä, jonka kettu kävisi monessa kolossa. Meillä ei arvot oikein kohtaisi.
En minäkään. Seksillä ei oikeastaan ole enää mitään merkitystä minulle ja voisin elää ilman sitä täysin. Tai sehän tilanne on nytkin lähes, mutta en koe siitä minkäänlaista hyvää lopulta. Ok harrastaa sitä, mutta sen jälkeen tunteet laskee voimakkaasti ja haluaa vain pois siitä toisen läheltä ja kammoaa kosketustakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se mies nyt niin että mun ei kannata tänne enää kirjoittaa? Oliko tuo eilinen tiedotus sulta että et aio tehdä mitään koskaan. Selittäisi kaiken miksi tämä ei etene mihinkään.
Sievinkään sekopää ei aina ymmärrä ettei se yhteydenotto todellakaan ole toivottavaa. Silloinhan mikään ei etene mihinkään vaan kaikki on siinä omassa päässä. Seiskasta löytyy.
Ai ihan seiskasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ihan seiskasta?
Ei tarkoita lehteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ihan seiskasta?
Ei tarkoita lehteä.
Mistäs sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin olette miehen kanssa viimeksi nähneet?
Siitä ei ole kauaa. Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Mä sitten taidon lopulta menettää sinut. Juonin rauhalle jotakin mitä en tiedä. Ruoskin itseäni tästä kaikesta ja omasta tyhmyydestä. Ymmärrän että olen vain osa näytelmäö jatkossakin.
Mitä haluat?
Vierailija kirjoitti:
T💓M
Rakastan sua 🥰
😘🥰 Minunhan sinä olet 😘🥰
Jos asiat olisi menneet joulukuussa toisin niin olisinko sun kainalossa nyt?
Sillä ei ole mitään merkitystä vaikka olisi miten nukkemaisen sievä jos toinen ei pidä. Ei ole kyse ulkonäöstä. Luontainen nukke ei miellytä kaikkia.
T💓M
Rakastan sua 🥰