Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Peijakas kun tekee piirakkaa mieli :/ Ei auta, pakko kait son omin käsin onneen hoitaa homma :)
Oletpas sinä näppärä käsistäsi. Saisit tulla tännekin leipomaan. 😊
Niin, piirakanhimo kun yltyy niin ei siinä saa kauaa nokka tuhista :) Puolen tunnin päästä vois uunista ottaa pois. Netistä katselin tuollaisen reseptin: https://bistro.ruokavinkki.fi/sitruunainen-mustikka-murupiirakka/
Ainoa muutos oli etten laittanut sitruunamehua kun oli sitruunarahkaa jota laittaa, toki yhdestä sitruunasta kuoren raastoin mukaan.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija⁶ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari viikkoa sitten T:t Turussa oli kovasti kaivattuja, mutta niin se aika menee ja kaipaus kuihtuu.
Tai sit se yks kirjotti sil yhdel ja samal ihan jatkuval syötöl. Sielt puolt tai tält puolt tai mitä lie.
Joo kirjotin ja kirjotan viälki, mutt eipä trollit niin hanakasti tartu...
Et kirjot sit enää turkulaisittain?
Tarpeen mukaan tiätty. Joku viälki yrittää trollata paikoin turuksi...
Emmää ainaka. Mää kaipaan ihan tosimiäles, en vaan tie ees kummal puol jokke ihastus asuu. Terveisii ny kumminki. Tält puolt.
Eiku sitt on viäl joku ja sitt on noi valeturkulaiset muualt Suomest.
Se on vaa ku kaik haluis olla turkulaisii. Kummal puol vaa.
Totta!
Täällä on nyt niin monta T:tä että terve.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ne sukels takas pintaan pääsiäisen kunniaks.
🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Annan anteeksi, jos mun kiusaaminen lakkaa. ❤️. Ehkä kiusaat siksi, että et osaa suhtautua muhun.
Vedin henkeä ja rauhoituin. Saattaa olla, että olen ylirasittunut. Pelkään pahinta.
Sinne parinkymmenen kilsan päähän kaakkoon 😘
Tietääkö kukaan muuten mitään keskustelupaikkaa, jossa keskustellaan anonyymisti ja ystävällisesti? Vaihtaisin sinne heti, mutta en oo löytänyt semmosta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan outo olo. En ole pitkään aikaan ikävöinyt sinua näin paljon. Minä mietin, olisiko siitä enemmän harmia vai hyötyä, jos ottaisin yhteyttä.. Ikäänkuin olisi jonkin uuden edessä, mutta sinne hyppääminen pelottaa. Pelottaa, kun ei ole vihreää, punaista, eikä edes keltaista valoa. Mistä voin tietää jos vihaat minua?
Virhreät palaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ne sukels takas pintaan pääsiäisen kunniaks.
🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂
Joo. Ne ei ole Trolleja. Ne on Trulleja.
Vierailija kirjoitti:
Ihan outo olo. En ole pitkään aikaan ikävöinyt sinua näin paljon. Minä mietin, olisiko siitä enemmän harmia vai hyötyä, jos ottaisin yhteyttä.. Ikäänkuin olisi jonkin uuden edessä, mutta sinne hyppääminen pelottaa. Pelottaa, kun ei ole vihreää, punaista, eikä edes keltaista valoa. Mistä voin tietää jos vihaat minua?
En mä vihaa. Vähän vain arastelen, kun en tunne kunnolla vielä.
Vierailija kirjoitti:
Turkulaiselle erityisopettajalle🥰
Tiedän yhden, jonka perään haikailee ainakin kolme naista. Ei siinä, ihan kiva tyyppi. En tiedä, kuka hänellä on mielen päällä. Ei kai kuitenkaan kukaan noista kolmesta.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan muuten mitään keskustelupaikkaa, jossa keskustellaan anonyymisti ja ystävällisesti? Vaihtaisin sinne heti, mutta en oo löytänyt semmosta.
Minäkin vaihtaisin, jos saisin kaivatun mukaan.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Peijakas kun tekee piirakkaa mieli :/ Ei auta, pakko kait son omin käsin onneen hoitaa homma :)
Oletpas sinä näppärä käsistäsi. Saisit tulla tännekin leipomaan. 😊
Niin, piirakanhimo kun yltyy niin ei siinä saa kauaa nokka tuhista :) Puolen tunnin päästä vois uunista ottaa pois. Netistä katselin tuollaisen reseptin: https://bistro.ruokavinkki.fi/sitruunainen-mustikka-murupiirakka/
Ainoa muutos oli etten laittanut sitruunamehua kun oli sitruunarahkaa jota laittaa, toki yhdestä sitruunasta kuoren raastoin mukaan.
Sitruunan ja mustikan yhdistelmä vaikuttaa herkulliselta. Varmasti hyvä piirakka! 😋 Mukavaa, että laitoit ohjeen. Joillakin mammoilla lähti varmaan ajatus villiin laukkaan edellisesti viestistäsi. 😉
Turusta
Luoteeseen terveiset!
🧡
Koilliseen lämpimiä terveisiä! Kaipaan tänäänkin.
Miksi sopisimme mielestäsi niin hyvin yhteen mies?
Toi sivusta kommentoija on palstan ärsyttävin ja turhin kommentoija ever. Tähänkin tulee varmasti inisemään kuin pieni hyttynen.
Sivusta-kommentoijat ei kyllä ole samoja tyyppejä. Se on vain tapa kertoa että kommentti tulee sivusta, vähän sama kuin että ap on aloittaja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sopisimme mielestäsi niin hyvin yhteen mies?
Samat arvot ja voimakas intohimo.
Se on vaa ku kaik haluis olla turkulaisii. Kummal puol vaa.