Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
15461/17476 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuohon kiusaamiseen tulee niin ymmärrän, että lapset kiusaa tietämättömyyttään ja oppimattomuuttaan, mutta jos aikuiset kiusaa niin on aika pahasti päästä vinksahtanut, enkä oikein koe normaaliksi sellaista aikuista. Ihmistyypistä sellainen, jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä. Heissä itsessään kun ei ole koskaan vikaa vaan se vika on kaikissa muissa + yleensä he kahdehtivat muita vähän joka asiassa. 

Minusta tuntuu että kaikki ihmiset on pohjimmiltaan kiusaajia. Huomaa tältä palstalta. Koko Suomi käy täällä ja tämä on täynnä kiusaamista ja v*ttuilua. Varmaan kun anonyymina voi. Omalla naamalla irl ihmiset yrittää sitten käyttäytyä, mutta se on vaan näyttelemistä.

No ei täällä nyt sentään koko Suomi käy, lähellekään.

Vain marginaalin touhua etenkin aktiivisesti käytettynä. Kävijätilastoissahan näkyy kaikki Googlen kautta tyyliin leivontaohjeiden perässäkin palstalla käväisevät ja muut vastaavat, ei kaikki kävijät ole todellakaan mitään aktiivisia palstailijoita.

Pienen porukan juttu.

Eri

En olis niin varma. On tuntunut nimittäin pitkään irl, että vauvapalsta ja sen luonne on kaikille tuttu. Jos tulee keskusteluissakin esiin, niin kaikki aina tietää millainen paikka. Miten olisi, jos kukaan ei muka käy täällä kuin jonkun reseptin hakemassa joskus. 

Vierailija
15462/17476 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuh... 😤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15463/17476 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari viikkoa sitten T:t Turussa oli kovasti kaivattuja, mutta niin se aika menee ja kaipaus kuihtuu.

Ei kuihdu. t. T:n kaipaaja tält pualt

😘 T. tois pualt.

Kukas oot?

Olen T.

Vierailija
15464/17476 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari viikkoa sitten T:t Turussa oli kovasti kaivattuja, mutta niin se aika menee ja kaipaus kuihtuu.

Tai sit se yks kirjotti sil yhdel ja samal ihan jatkuval syötöl. Sielt puolt tai tält puolt tai mitä lie.

Joo kirjotin ja kirjotan viälki, mutt eipä trollit niin hanakasti tartu...

Et kirjot sit enää turkulaisittain?

Tarpeen mukaan tiätty. Joku viälki yrittää trollata paikoin turuksi...

Vierailija
15465/17476 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuohon kiusaamiseen tulee niin ymmärrän, että lapset kiusaa tietämättömyyttään ja oppimattomuuttaan, mutta jos aikuiset kiusaa niin on aika pahasti päästä vinksahtanut, enkä oikein koe normaaliksi sellaista aikuista. Ihmistyypistä sellainen, jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä. Heissä itsessään kun ei ole koskaan vikaa vaan se vika on kaikissa muissa + yleensä he kahdehtivat muita vähän joka asiassa. 

Voiko kiusaamisketjuja ilmoittaa mihinkään? Jos kiusaaminen ei lakkaa, voiko tehdä rikosilmoituksen?

Täällä on hyvin paljon ketjuja, joissa sairaita juttuja. Itse tein ihan normaalin aloituksen aikoja sitten ja vastauksiin tuli useita l&&ten seks&&&&&&ta hyväksikäyttöä koskevia ehdotuksia. Sanotaan näin, että itse olen jättänyt jostain rikosilmoituksen, mutta ei koske tuollaista. Ihan irl juttuja.

Voit sä jättää tosta ketjusta, jos osaat. Toivottavasti lakkaa tästedes. 😣

Kukakohan tekisi tällaista? 😣 En tällä kertaa ilmoita mihinkään, mutta toivon, ettei tällaista enää käy. Tai sitten sattumalta joku on kirjoittanut samalla lailla. Toivotaan. Tai sitten olen liian herkkä ja väsynyt. Mutta ajatuskin hirvittää.

Vierailija
15466/17476 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuihdu. t. T:n kaipaaja tält pualt

😘 T. tois pualt.

Kukas oot?

Olen T.

Jep. Mutta ootkohan mun kaivattu?

Jos oot, niin tiistai on toivoa täynnä, muru. 😘

Vierailija
15467/17476 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko kiusaamisketjuja ilmoittaa mihinkään? Jos kiusaaminen ei lakkaa, voiko tehdä rikosilmoituksen?

Täällä on hyvin paljon ketjuja, joissa sairaita juttuja. Itse tein ihan normaalin aloituksen aikoja sitten ja vastauksiin tuli useita l&&ten seks&&&&&&ta hyväksikäyttöä koskevia ehdotuksia. Sanotaan näin, että itse olen jättänyt jostain rikosilmoituksen, mutta ei koske tuollaista. Ihan irl juttuja.

Voit sä jättää tosta ketjusta, jos osaat. Toivottavasti lakkaa tästedes. 😣

Kukakohan tekisi tällaista? 😣 En tällä kertaa ilmoita mihinkään, mutta toivon, ettei tällaista enää käy. Tai sitten sattumalta joku on kirjoittanut samalla lailla. Toivotaan. Tai sitten olen liian herkkä ja väsynyt. Mutta ajatuskin hirvittää.

Vedän henkeä ja yritän rauhoittua.

Vierailija
15468/17476 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan outo olo. En ole pitkään aikaan ikävöinyt sinua näin paljon. Minä mietin, olisiko siitä enemmän harmia vai hyötyä, jos ottaisin yhteyttä.. Ikäänkuin olisi jonkin uuden edessä, mutta sinne hyppääminen pelottaa. Pelottaa, kun ei ole vihreää, punaista, eikä edes keltaista valoa. Mistä voin tietää jos vihaat minua?

Vierailija
15469/17476 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sit se yks kirjotti sil yhdel ja samal ihan jatkuval syötöl. Sielt puolt tai tält puolt tai mitä lie.

Emmää ainaka. Mää kaipaan ihan tosimiäles, en vaan tie ees kummal puol jokke ihastus asuu. Terveisii ny kumminki. Tält puolt.

Vierailija
15470/17476 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku keskustelee itsensä kanssa.

Vierailija
15471/17476 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan outo olo. En ole pitkään aikaan ikävöinyt sinua näin paljon. Minä mietin, olisiko siitä enemmän harmia vai hyötyä, jos ottaisin yhteyttä.. Ikäänkuin olisi jonkin uuden edessä, mutta sinne hyppääminen pelottaa. Pelottaa, kun ei ole vihreää, punaista, eikä edes keltaista valoa. Mistä voin tietää jos vihaat minua?

En vihaa sinua, jos et ole paha. Ota vaan yhteyttä ❤️. Vähentää pelkoa. Kiitos, että olet olemassa.

Vierailija
15472/17476 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ekan tunnin jälkeen hyppäsin autoon ja jäin suu auki haukkomaan et mitä hemmettiä just tapahtu. En koskaan oo kokenu tollasta ventovieraan lähellä. Sä katsoit mua niin suoraan sielun syövereihin etten kuullut sanaakaan mitä sanoit. Sun läsnäolo tuntui polttavalta ja meni sisuskaluihin.

Mulla on niin ikävä että voisin huutaa.

T

Vierailija
15473/17476 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että kaikki ihmiset on pohjimmiltaan kiusaajia. Huomaa tältä palstalta. Koko Suomi käy täällä ja tämä on täynnä kiusaamista ja v*ttuilua. Varmaan kun anonyymina voi. Omalla naamalla irl ihmiset yrittää sitten käyttäytyä, mutta se on vaan näyttelemistä.

Vain marginaalin touhua etenkin aktiivisesti käytettynä. Kävijätilastoissahan näkyy kaikki Googlen kautta tyyliin leivontaohjeiden perässäkin palstalla käväisevät ja muut vastaavat, ei kaikki kävijät ole todellakaan mitään aktiivisia palstailijoita.

Pienen porukan juttu.

Eri

Fiamin virallisen tilaston mukaan viikolla 13 vauva.fi oli 17. suosituin sivusto ja yksittäisiä kävijöitä 348 694 kpl. Ei siis todellakaan koko Suomea tai edes kaikkia internetyhteyden päässä olevia.

Sivusta

Vanhukset ja lapset ei varmaan käy ikinä, mutta muutenhan tuohon mahtuu pienemmästä ikäryhmästä jo aika suuri prosentti, varsinkin kun mitä todennäköisemmin joka viikko suurin osa kävijöistä onkin hieman eri tyyppejä. Opiskelijat ja työssäkäväyvät ei ehdi ihan joka viikko ja silti keskutelukulttuuri on samanlaista haukkumista ja kiusaamista. Eikä vauvapalsta ole ainoa missä keskutelllaan näin. Se on tätä samaa ilkeilyä myös Jodelissa, Suomi24.ssa, iltapäivälehtien uutiskommenteissa jne. Kaikkialla missä ei tarvi omaa nimeä laittaa. Jopa Facebookissa jotkut vit tuilee keksityillä nikeillä. Tuskin ovat kaikki samassa paikassa. Jodelissakin tuntuu olevan lähinnä 15-30 v porukkaa. Vauvalla ehkä sitten enemmän 30-50 vee porukkaa. Silti sama huono hyökkäävä, inttävä, kiusaava ja vi ttuileva käytös.

Vierailija
15474/17476 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta ei ole jälkeäkään enää missään. Täälläkään et käy. Enää. Sitäkään en tiedä, tavoittaako puhelimella. Entä jos hyppäisi bussiin ja tulisi sinun ovelle? Onko tässä enää vaihtoehtoja?

Vierailija
15475/17476 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienen porukan juttu.

Eri

En olis niin varma. On tuntunut nimittäin pitkään irl, että vauvapalsta ja sen luonne on kaikille tuttu. Jos tulee keskusteluissakin esiin, niin kaikki aina tietää millainen paikka. Miten olisi, jos kukaan ei muka käy täällä kuin jonkun reseptin hakemassa joskus. 

Tietysti jonkun elinpiirissä voi olla enemmän käyttäjiä kuin jonkun toisen, ja varmasti onkin.

Ja aika moni niistä Googlen kautta jotain hakiessa palstalle hetkeksi päätyneistä on silmäilleet, millainen paikka.

Itsekin muistan ensimmäistä kertaa vuonna 2010 Googlen kautta palstalle päädyttyäni silmäilleeni keskustelun etusivun ja huomasin heti vähän millainen paikka on kyseessä, ja sitten seuraavan kerran vuonna 2016 Googlen kautta palstalle päätyessä huomasin tuon myös heti tuosta sivupalkista, ja päätin vältellä muuta palstaa kuin tätä ketjua.

Vierailija
15476/17476 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emmää ainaka. Mää kaipaan ihan tosimiäles, en vaan tie ees kummal puol jokke ihastus asuu. Terveisii ny kumminki. Tält puolt.

Eiku sitt on viäl joku ja sitt on noi valeturkulaiset muualt Suomest.

Vierailija
15477/17476 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

T

Vierailija
15478/17476 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkulaiselle erityisopettajalle🥰

Vierailija
15479/17476 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki hyvin Sydis? 😊

Vierailija
15480/17476 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan anteeksi, jos mun kiusaaminen lakkaa. ❤️. Ehkä kiusaat siksi, että et osaa suhtautua muhun.

Ketju on lukittu.