Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Toi sivusta kommentoija on palstan ärsyttävin ja turhin kommentoija ever. Tähänkin tulee varmasti inisemään kuin pieni hyttynen.
Sun harhaluuloisuushäiriö tässä kiusallista on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sopisimme mielestäsi niin hyvin yhteen mies?
Samat arvot ja voimakas intohimo.
Kuulostaa tutulta. 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turkulaiselle erityisopettajalle🥰
Tiedän yhden, jonka perään haikailee ainakin kolme naista. Ei siinä, ihan kiva tyyppi. En tiedä, kuka hänellä on mielen päällä. Ei kai kuitenkaan kukaan noista kolmesta.
Tämä turkulainen opettaja on nainen.
Myös joissakin suvuissa on niin sairaita ihmisiä, ettei kenenkään sellaisen suvun jäsenen kanssa oikein uskalla olla tekemisissä tai varsinkaan lähentyä mitenkään. Tuohon kiusaamisjuttuun vain ajattelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turkulaiselle erityisopettajalle🥰
Tiedän yhden, jonka perään haikailee ainakin kolme naista. Ei siinä, ihan kiva tyyppi. En tiedä, kuka hänellä on mielen päällä. Ei kai kuitenkaan kukaan noista kolmesta.
Tämä turkulainen opettaja on nainen.
Täällä oikeasti joku siis kaipaa naista. Ei kai mies sentään?
Minäkin laitan viestejä sivusta. T. Vakkari
Tiistai 11 sama paikka ku eilen.
Mä laitan typerän sydämeni tarjolle.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan muuten mitään keskustelupaikkaa, jossa keskustellaan anonyymisti ja ystävällisesti? Vaihtaisin sinne heti, mutta en oo löytänyt semmosta.
Mun wa. 😌😄 tule tule...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun harhaluuloisuushäiriö tässä kiusallista on.
Katso Duodecimistä mitä harhaluuloisuushäiriö tarkoittaa. Tosiasiallisen faktan toteaminen jonka sinä juuri toiminnallasi vahvistit ei täytä harhaluuloisuushäiriön kriteerejä. Agressiivinen käytöksesi viittaa pershäröön. Pershäröön kuuluu myös sivusta huutelu. Rajattomuus. Kyvyttömyys ymmärtää rajoja.
Vierailija kirjoitti:
Myös joissakin suvuissa on niin sairaita ihmisiä, ettei kenenkään sellaisen suvun jäsenen kanssa oikein uskalla olla tekemisissä tai varsinkaan lähentyä mitenkään. Tuohon kiusaamisjuttuun vain ajattelin.
Monesti asiat kasautuu niin hyvässä kuin pahassakin, eli joku ihminen elää sellaisessa ympäristössä jossa oikeasti on paljon kiusaajia ja hänen käsityksensä ihmisistä ja maailmasta on sen kokemuksen sävyttämä.
Jonkun toisen elämään taas on kasaantunut pääosin hyväntahtoisia, mukavia ihmisiä - ja tämän ihmisen käsitys muista ihmisistä ja maailmasta on tuon kokemuksen sävyttämä.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko miten tämä liittyy ketjun aiheeseen eli terveisten lähettämiseen kaivatulle? Aina kun kommentoitte näitä ohi aiheen meneviä aiheita, olette osa ongelmaa (ihan kuten minä nyt, jonka takia poistatankin tämän viestin kohta).
Onko muuten missään tehty mitään tutkimusta, että onko ihmisten ilkeys yleisesti kasvanut internetin tulon ja keskustelupalstojen yleistymisen jälkeen? Vai voikohan sitä mitenkään mitata? Vois kuvitella että ympäristö tekee kaltaisekseen. Eli jos joukko kilttejä ihmisiä pistettäis elämään pelkässä nettimaailmassa vaikka vuosi ja niille vattuiltais nettimaailman tyyliin kaikesta, niin niistäkin tulis samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten missään tehty mitään tutkimusta, että onko ihmisten ilkeys yleisesti kasvanut internetin tulon ja keskustelupalstojen yleistymisen jälkeen? Vai voikohan sitä mitenkään mitata? Vois kuvitella että ympäristö tekee kaltaisekseen. Eli jos joukko kilttejä ihmisiä pistettäis elämään pelkässä nettimaailmassa vaikka vuosi ja niille vattuiltais nettimaailman tyyliin kaikesta, niin niistäkin tulis samanlaisia.
Uskoisin kasvaneen, koska voi anonyymisti tehdä mitä vain. Siihen turtuu ja ehkä tulee tapakin, jos on edellytyksiä tähän.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä on tärkeä olla omat rajat, pitää sisällään myös sen ettei turmele itseään pyörimällä jatkuvasti haitallisessa ympäristössä ja anna niiden asioiden muuttaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko miten tämä liittyy ketjun aiheeseen eli terveisten lähettämiseen kaivatulle? Aina kun kommentoitte näitä ohi aiheen meneviä aiheita, olette osa ongelmaa (ihan kuten minä nyt, jonka takia poistatankin tämän viestin kohta).
Mitä jos suljet nettisi ja poistat itsesi palstalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä päivän aihe on mielenkiintoinen. Paljon mielemkiintoisempi kuin jotkut kymmenet "❤️ "tai "Terkkuja M:lle!" ja "Ikävä sua" -viestit.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Minäkin laitan viestejä sivusta. T. Vakkari
ja minä
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä arvioisit pituuseroksemme? Miehelle
2 cm?
Kumpi on pidempi? Sivusta
Minä taidan olla. Pitäisi nähdä ja päästä lähietäisyydelle, niin voisi tarkistaa huolella.
Mietin juuri samaa. Helposti pidän itseäni pidempänä kuin olenkaan varsinkin mitä miehiin tulee. Ja sitten yhtäkkiä kun on lähellä, huomaa katsovansa toista ylöspäin. Arvioin, että hän on noin 3-5 cm mua pidempi mutta vasta nenäkkäin tietäisin varmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Sinäkö täältä olet poistattanut viestejä. Antaisit olla. Kerrankin hyvä ja ajatuksia herättävä ja opettava aihe, eikä ole tappeluakaan vielä näkynyt.
eri
On täällä silti yksi vakkari sivusta huutelija. - sivusta tämäkin.