Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuohon kiusaamiseen tulee niin ymmärrän, että lapset kiusaa tietämättömyyttään ja oppimattomuuttaan, mutta jos aikuiset kiusaa niin on aika pahasti päästä vinksahtanut, enkä oikein koe normaaliksi sellaista aikuista. Ihmistyypistä sellainen, jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä. Heissä itsessään kun ei ole koskaan vikaa vaan se vika on kaikissa muissa + yleensä he kahdehtivat muita vähän joka asiassa.
Kiusaaminen on kokemuksellista, uhrihan sen lopulta aina määrittelee omalta kohdaltaan. Itsekin tiedän pari työkaveria, joiden elämän sisältö on muiden haukkuminen selän takana ja kaikenlainen ilkeä kieliminen, mutta en enää jaksa yhtään välittää. Henkilöt, jotka valittavat kaikesta ja kaikista, jossakin vaiheessa menettävät oman uskottavuutensa lausunnon antajina. Niin sanotusti huutavat sutta turhan monta kertaa. Että antaa huutaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä arvioisit pituuseroksemme? Miehelle
Taidetaan olla samanpituiset. Ei haittaa vaikka olisit centin pitempikin. Tykkään sinusta silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuohon kiusaamiseen tulee niin ymmärrän, että lapset kiusaa tietämättömyyttään ja oppimattomuuttaan, mutta jos aikuiset kiusaa niin on aika pahasti päästä vinksahtanut, enkä oikein koe normaaliksi sellaista aikuista. Ihmistyypistä sellainen, jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä. Heissä itsessään kun ei ole koskaan vikaa vaan se vika on kaikissa muissa + yleensä he kahdehtivat muita vähän joka asiassa.
Voiko kiusaamisketjuja ilmoittaa mihinkään? Jos kiusaaminen ei lakkaa, voiko tehdä rikosilmoituksen?
Tää on siis jotain niin sairasta!
Vierailija kirjoitti:
Sydis? 🤨
Where are you... 😳
Peijakas kun tekee piirakkaa mieli :/ Ei auta, pakko kait son omin käsin onneen hoitaa homma :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko kiusaamisketjuja ilmoittaa mihinkään? Jos kiusaaminen ei lakkaa, voiko tehdä rikosilmoituksen?
Täällä on hyvin paljon ketjuja, joissa sairaita juttuja. Itse tein ihan normaalin aloituksen aikoja sitten ja vastauksiin tuli useita l&&ten seks&&&&&&ta hyväksikäyttöä koskevia ehdotuksia. Sanotaan näin, että itse olen jättänyt jostain rikosilmoituksen, mutta ei koske tuollaista. Ihan irl juttuja.
Voit sä jättää tosta ketjusta, jos osaat. Toivottavasti lakkaa tästedes. 😣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on hyvin paljon ketjuja, joissa sairaita juttuja. Itse tein ihan normaalin aloituksen aikoja sitten ja vastauksiin tuli useita l&&ten seks&&&&&&ta hyväksikäyttöä koskevia ehdotuksia. Sanotaan näin, että itse olen jättänyt jostain rikosilmoituksen, mutta ei koske tuollaista. Ihan irl juttuja.
Kaikki em. kaltaiset kandee kyllä vinkata nettipoliisille. Ylistähän Fobba kyllä seuraa ja sieltä on jengiä saatukin syytteisiin, eikä tämä sen kummempi palsta ole ketään käräyttää.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari viikkoa sitten T:t Turussa oli kovasti kaivattuja, mutta niin se aika menee ja kaipaus kuihtuu.
Ei kuihdu. t. T:n kaipaaja tält pualt
😘 T. tois pualt.
Kukas oot?
Sanoit, että minulla ei ole itsehallintaa. Olet niin väärässä kuin vain väärässä voi olla.
Hopeakettu kirjoitti:
Peijakas kun tekee piirakkaa mieli :/ Ei auta, pakko kait son omin käsin onneen hoitaa homma :)
Oletpas sinä näppärä käsistäsi. Saisit tulla tännekin leipomaan. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu että kaikki ihmiset on pohjimmiltaan kiusaajia. Huomaa tältä palstalta. Koko Suomi käy täällä ja tämä on täynnä kiusaamista ja v*ttuilua. Varmaan kun anonyymina voi. Omalla naamalla irl ihmiset yrittää sitten käyttäytyä, mutta se on vaan näyttelemistä.
No ei täällä nyt sentään koko Suomi käy, lähellekään.
Vain marginaalin touhua etenkin aktiivisesti käytettynä. Kävijätilastoissahan näkyy kaikki Googlen kautta tyyliin leivontaohjeiden perässäkin palstalla käväisevät ja muut vastaavat, ei kaikki kävijät ole todellakaan mitään aktiivisia palstailijoita.
Pienen porukan juttu.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Pari viikkoa sitten T:t Turussa oli kovasti kaivattuja, mutta niin se aika menee ja kaipaus kuihtuu.
Tai sit se yks kirjotti sil yhdel ja samal ihan jatkuval syötöl. Sielt puolt tai tält puolt tai mitä lie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanna💛🧡
Onko taas Petra?
Miksi Petra kun lukee Johanna?
On tyypin toka nimi.
Ok. Tietoa vai arvaus? En muista lukeneeni.
Tietoa, että tunnisteilla 💛🧡Johanna on kaivatun toinen nimi. Myös tällä kaivattiin ♥️ samaa. Samoin Petraa. Kantsisko vaihtaa tunnisteita, jollei osu.
Täällä olis yks M-alkuinen, toinen nimi olikin jo tuolla esillä 😊💗
Tavallinen keskustelupalstojen kiusaaminen ei nettipoliisia kiinnosta. Tein joskus nuorempana ilmoituksen, kun mua kiusattiin mun aloituksen alle ja ketjua ei suostuttu poistamaan edes, vaikka kirjoitin nikillä ja olin aika tunnistettava lukuisten samalla nikillä tekemieni aloitusten takia. Ei se nettipoliisi yrittänyt edes ketjua poistattaa, vastasi jotain ylimalkaista ettei puutu sellaisiin. En sen jälkeen ole enää ikinä kirjoittanut palstoille, jossa omia viestejä ei pysty poistamaan eikä niitä ylläpitokaan suostu poistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu että kaikki ihmiset on pohjimmiltaan kiusaajia. Huomaa tältä palstalta. Koko Suomi käy täällä ja tämä on täynnä kiusaamista ja v*ttuilua. Varmaan kun anonyymina voi. Omalla naamalla irl ihmiset yrittää sitten käyttäytyä, mutta se on vaan näyttelemistä.
Vain marginaalin touhua etenkin aktiivisesti käytettynä. Kävijätilastoissahan näkyy kaikki Googlen kautta tyyliin leivontaohjeiden perässäkin palstalla käväisevät ja muut vastaavat, ei kaikki kävijät ole todellakaan mitään aktiivisia palstailijoita.Pienen porukan juttu.
Eri
Fiamin virallisen tilaston mukaan viikolla 13 vauva.fi oli 17. suosituin sivusto ja yksittäisiä kävijöitä 348 694 kpl. Ei siis todellakaan koko Suomea tai edes kaikkia internetyhteyden päässä olevia.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sit se yks kirjotti sil yhdel ja samal ihan jatkuval syötöl. Sielt puolt tai tält puolt tai mitä lie.
Joo kirjotin ja kirjotan viälki, mutt eipä trollit niin hanakasti tartu...
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen keskustelupalstojen kiusaaminen ei nettipoliisia kiinnosta. Tein joskus nuorempana ilmoituksen, kun mua kiusattiin mun aloituksen alle ja ketjua ei suostuttu poistamaan edes, vaikka kirjoitin nikillä ja olin aika tunnistettava lukuisten samalla nikillä tekemieni aloitusten takia. Ei se nettipoliisi yrittänyt edes ketjua poistattaa, vastasi jotain ylimalkaista ettei puutu sellaisiin. En sen jälkeen ole enää ikinä kirjoittanut palstoille, jossa omia viestejä ei pysty poistamaan eikä niitä ylläpitokaan suostu poistamaan.
Se riippuu millaista se kiusaaminen on. Löytyy myös ihmisiä, jotka uhkaa henkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain marginaalin touhua etenkin aktiivisesti käytettynä. Kävijätilastoissahan näkyy kaikki Googlen kautta tyyliin leivontaohjeiden perässäkin palstalla käväisevät ja muut vastaavat, ei kaikki kävijät ole todellakaan mitään aktiivisia palstailijoita.Pienen porukan juttu.
Eri
Hyvin harvat on kiusaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kirjotin ja kirjotan viälki, mutt eipä trollit niin hanakasti tartu...
Et kirjot sit enää turkulaisittain?
Miehelle, jonka haluisin luottopakikseni:
… Jos en saa olla sydämesi ykkönen, anna olla edes numero kaksi
Jos en kelpaa kultapossuksi, huoli edes sovinistisiaksi
Jos en valloitakaan sua kuin leijona, muutun yöllä mä hyeenaksi
Jos en olekaan unelmaprinssisi, silti ota minut vihtoriksi
Jos en saa olla välihyökkäjäsi, voin olla liukutaklaava pakki
Jos en saa olla juhlaillallinen, olen hätäpäissä ostettu nakki
Jos en voi olla näyttelypuudelisi, olen nurkkiisi ruikkiva rakki
Oisin mielummin orjana kuin orpona, ota minut vihtoriksi
Missä oot, Vicky Lee
Miksen ole ilma jota hengität
Miksen kanssas pääse naimisiin
Vicky Lee, miten saisin sinut kii
Miten kanssasi pääsisin suhteeseen
Enämpi intiimiin
Jos en saa olla salainen paheesi, saanko olla edes silmäsi malka
Jos en voi olla turvallinen olkapää, saanko olla epävarma yöjalka
Jos et synnytykseen otakaan mukaasi, ota silloin kun rakkaus alkaa
Jos et rakkaudesta, niin säälistä, ota minut vihtoriksi
Missä oot, Vicky Lee
Miten kanssasi pääsisin suhteesee
Enämpi intiimiin
Ei korppikotka lintu uljas oo
Mutta ilmassa silti pysyy
Ei shakaalikaan heti viehätä
Mut sitä luonnon jätehuolto kysyy
Missä oot, Vicky Lee
Miten kanssasi pääsisin suhteeseen
Enämpi intiimiin
Missä oot, Vicky Lee
Kosioreissusta teit putkayön, kun kutsuit paikalle lain
Vicky Lee, älä tee sitä toistamisiin
En ole ensinkään vihainen, vaan uskollinen ain.
(Mikko Alatalo, Vicky Lee)