Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Chilliä päivää Sulle ihana 😊
Oot ajatuksissani.
Hyvää pääsiäistä Jukka.
Olisi ihanaa kuulla sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä aistin sen, kun minuun turhaudutaan. Aistin myös vivahde-eroja ja muita. En ole tyhmä. Olen sellainen ärsyttävä, jota ei voi oikein lokeroida mihinkään. Kukaan ei oikeasti ymmärrä mua. Eikä välitä ymmärtääkään. Tavallaan ymmärrettävää. Edes jotkut pystyy samaistumaan, luulisin.
Kouluryhmissä menin ryhmän mukana näkymättömänä, mutta silloin kun yritän olla esillä, alan ärsyttämään ja aiheuttamaan aggressiota muissa.
Suomessa riittää näitä umpimielisiä, joiden mukaan kukaan ei saisi olla esillä, valittavat kaikesta. Älä piittaa.
Hän taisi tarkoittaa ennemminkin sitä, että pysyttelee aina taustalla ja silloin kaikki menee ok, mutta heti, jos astuu vähänkään esiin tai esittää vaikkapa eriävän mielipiteen, saa täyslaidallisen paskaa päälle.
Mulla se nimittäin menee niin, kaikissa ihmissuhteissa. Kun olen myötämielinen ja kiva, olen pidetty ja kehuttu. Kieltäydyn jostakin asiasta kerrankin, niin samojen ihmisten mielestä olen vaikea ja ongelmallinen. Joku toinen taas on jatkuvasti poikkiteloin kaikissa asioissa, mutta se on vain voimakastahtoinen ja jopa arvostettu tämän piirteensä vuoksi.
Eikä se mitään suomalaisuutta ole vaan joku ominaisuus itse toimijassa. Sama tapahtuu myös ulkomaalaisten kavereiden/tuttujen/kollegoiden kanssa, jos en myötää joka asiassa niin olen ruvennut hankalaksi.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla mitään kiireitä, ei koskaan niin kiire, etteikö tärkeälle ihmiselle löytyisi aikaa. Siinä vastaus. En halua vain olla kanssasi tekemisissä. En kaiken sen sinun valehtelun ja selän takana toimimisen jälkeen. En myöskään ota syyllistämistä vastaan siitä, että olen täysin erillinen ihminen enkä siitä, että sinulle olen ollut aina se viimeinen vaihtoehto yhteydwnottoon, kun "kenestäkään ei kuulu mitään".
Ota vaikka se koira, sitä voit käskyttää ja kouluttaa, pitää hihnassas ja valtas alla, vahtia mitä tekee ja missä menee. Juoruta sen asiat kaikille.
Me ei olla pariin vuoteen nähty. Viestihäläri ja luokkaantuminen, jos en vastaa soitolla viestiis ja syyllistämisrahinä siitä. Tiedät itsekin tämän, sanonut olen sinulle näistä. En kuuntele enää sitä,kuinka olet muita auttanut, mutta et apua mulle edes tarjonut, kun olisin ollut sitä vailla. Mun asiat ei sulle kuulu.
Ei kiitos enää!
Lisään vielä, että varmasti tulet syyllistämään tästäkin ja levittämään juttuja kuinka katkera olen. Katkera en edes ole. Itse olet asiasi sössinyt mun suhteen niin, se on sama kuin seinille märisisit. Ei kantaudu mun korviin!
Onneksi. Tuntuu hyvältä päästää vihdoin irti ja olla vapaa vallastas.
Tämä naiselta naiselle, mutta ei suhde mielessä. Hetero olen.
Minä lisään että tässä on maailman ristiriitaisin viesti. Päivän Darwin palkinto menee päivän höppänimmälle tunnekuohuissa paasaajalle. Mikähän sinun pikkarit on saanut noin solmuun?
Kvg Darwin-palkinto. Aloittaja on hengissä vielä, joten ei voi vastaanottaa sellaisia...
Muutenkin, miksi takertua. Varmasti helpotti kirjoittaa tuo ulos itsestä. Ei se kohde sitä täältä käy lukemassa kuitenkaan.
Pää pystyyn ja eteenpäin, ap.
Sivusta
Tänäänkin mietin sua. Lensitköhän jonnekin?
En tiedä <3
Vierailija kirjoitti:
En tiedä <3
Lensin. Kyöpelinvuorelle, luonnollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla mitään kiireitä, ei koskaan niin kiire, etteikö tärkeälle ihmiselle löytyisi aikaa. Siinä vastaus. En halua vain olla kanssasi tekemisissä. En kaiken sen sinun valehtelun ja selän takana toimimisen jälkeen. En myöskään ota syyllistämistä vastaan siitä, että olen täysin erillinen ihminen enkä siitä, että sinulle olen ollut aina se viimeinen vaihtoehto yhteydwnottoon, kun "kenestäkään ei kuulu mitään".
Ota vaikka se koira, sitä voit käskyttää ja kouluttaa, pitää hihnassas ja valtas alla, vahtia mitä tekee ja missä menee. Juoruta sen asiat kaikille.
Me ei olla pariin vuoteen nähty. Viestihäläri ja luokkaantuminen, jos en vastaa soitolla viestiis ja syyllistämisrahinä siitä. Tiedät itsekin tämän, sanonut olen sinulle näistä. En kuuntele enää sitä,kuinka olet muita auttanut, mutta et apua mulle edes tarjonut, kun olisin ollut sitä vailla. Mun asiat ei sulle kuulu.
Ei kiitos enää!
Lisään vielä, että varmasti tulet syyllistämään tästäkin ja levittämään juttuja kuinka katkera olen. Katkera en edes ole. Itse olet asiasi sössinyt mun suhteen niin, se on sama kuin seinille märisisit. Ei kantaudu mun korviin!
Minä lisään että tässä on maailman ristiriitaisin viesti. Päivän Darwin palkinto menee päivän höppänimmälle tunnekuohuissa paasaajalle. Mikähän sinun pikkarit on saanut noin solmuun?
Mihin aloittaja mielestäsi kuoli? Darwinin palkinto jaetaan ensisijaisesti kuoleman perusteella, ei muuten. Tarkista siis faktat ennen kuin vinoilet muille. -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Paras puolesi parisuhdemielessä mies? Mulla varmaan hellyys ja kaikki läheisyyteen liittyvä.
Hassu kysymys :) Siis ihminen, minä sinä kuka vain on aika huono vastamaan itseään koskettaviin kysymyksiin, tietoisuus omasta itsestä värittää vastauksen siten ettei välttämättä kanssaihmiset jaa tuota samaa totuutta :) Pitäs pistää exsät riviin ja kysyä heiltä niin värittämätön totuus tulisi julki :D
No jos kuitenkin pyrkisin vastaamaan omalla vajavaisella ja virheitä sisältävällä omatulkinnalla niin luotettavuus ehkäpä :) Ehkä kuulostaa tylsältä mutta tahallaan noin yleisluontoisesti vastasin koska luotettavuus sisältää ehkäpä sinunkin mainitsemat asiat :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Ilta-moi 😊
😳moro
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos enää!
Kvg Darwin-palkinto. Aloittaja on hengissä vielä, joten ei voi vastaanottaa sellaisia...
Muutenkin, miksi takertua. Varmasti helpotti kirjoittaa tuo ulos itsestä. Ei se kohde sitä täältä käy lukemassa kuitenkaan.
Pää pystyyn ja eteenpäin, ap.
Sivusta
Kiitos. Monta vuotta tässä jo rämmitty suossa ja voin paremmin ilman kyseistä ihmistä.
Huomenta T:lle,
Sille älyttömän mukavalle ja lempeälle gossille.
Vietähän aurinkoinen päivä!
🧡
Arvaa mitä?! Näin susta unta. Ihan viattoman, niinkuin aina. Se oli samanlaista kuurupiiloa kuin töissä. Mentiin koko ajan ristiin. Lopulta kuitenkin onnistui ja sain halin. 🤗
Sä poseeraat arskoissasi nyt koko ajan ekana mun face- ehdotuksissa. Se kuumottaa. Onkohan munkin profiili sitten tarjolla sulle?
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras puolesi parisuhdemielessä mies? Mulla varmaan hellyys ja kaikki läheisyyteen liittyvä.
Hassu kysymys :) Siis ihminen, minä sinä kuka vain on aika huono vastamaan itseään koskettaviin kysymyksiin, tietoisuus omasta itsestä värittää vastauksen siten ettei välttämättä kanssaihmiset jaa tuota samaa totuutta :) Pitäs pistää exsät riviin ja kysyä heiltä niin värittämätön totuus tulisi julki :D
No jos kuitenkin pyrkisin vastaamaan omalla vajavaisella ja virheitä sisältävällä omatulkinnalla niin luotettavuus ehkäpä :) Ehkä kuulostaa tylsältä mutta tahallaan noin yleisluontoisesti vastasin koska luotettavuus sisältää ehkäpä sinunkin mainitsemat asiat :)
Totta tuo ensimmäinen. Ja luotettavuus kyllä pitää sisällään paljon sellaisia ominaisuuksia, joita parisuhteessa olemisessa vaaditaan.
Useimmilla mun entisillä yhdistävä (ja paras) piirre on ollut ihan vaan keskustelutaito. Ovat kuunnelleet ja kertoneet omat ajatuksensa. Kemiat, halut ja haaveet ei sitten vain ole kohdanneet...
Sivustasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä <3Lensin. Kyöpelinvuorelle, luonnollisesti.
Sait sitten myötäjäisiä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos enää!
Miksi laittaa vain viestiä ja odottaa sun soittavan ja syyllistävän, jos et soita? Voihan hän ihan itsekin soittaa. Vaikuttaa lähinnä määräilevältä ja tahallaan kiukuttelevalta ihmiseltä.
Mä siis olen umpimielinen ja vaikeuksia sosiaalisesti. Olen outo. Olen esillä vain kun oikeasti täytyy.