Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Hyvää yötä tärkeä. Et ole yksin. Olet aina ajatuksissani. Kaipaan sinua valonsäteeni.
Ei mulla mitään kiireitä, ei koskaan niin kiire, etteikö tärkeälle ihmiselle löytyisi aikaa. Siinä vastaus. En halua vain olla kanssasi tekemisissä. En kaiken sen sinun valehtelun ja selän takana toimimisen jälkeen. En myöskään ota syyllistämistä vastaan siitä, että olen täysin erillinen ihminen enkä siitä, että sinulle olen ollut aina se viimeinen vaihtoehto yhteydwnottoon, kun "kenestäkään ei kuulu mitään".
Ota vaikka se koira, sitä voit käskyttää ja kouluttaa, pitää hihnassas ja valtas alla, vahtia mitä tekee ja missä menee. Juoruta sen asiat kaikille.
Me ei olla pariin vuoteen nähty. Viestihäläri ja luokkaantuminen, jos en vastaa soitolla viestiis ja syyllistämisrahinä siitä. Tiedät itsekin tämän, sanonut olen sinulle näistä. En kuuntele enää sitä,kuinka olet muita auttanut, mutta et apua mulle edes tarjonut, kun olisin ollut sitä vailla. Mun asiat ei sulle kuulu.
Ei kiitos enää!
Tiistaina nähdään taas, ihana kollega. Olet kaunis🧑🏫🧡.
Sain voimakkaan ikäväkohtauksen. Rakastan sua mielettömästi ihana. Millon saan kertoa sen sulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on kökkö.
Niin on. Täällä on pakko käydä joka päivä ja siitä ei saa muuta kuin pahan mielen. Silti on pakko tulla heti seuraavana päivänä hankkimaan se paha mieli uudestaan.
Ei täältä tule paha mieli, kun ei ole mitään odotuksia. Realisti pitää olla. Palsta ja Irl=eivät vastaa
No kyllä sen tietää että ei täällä oma kaivattu vastaile, mutta joku tulee takuuvarmasti omaan viestiin vattuilemaan ja saa pahan mielen aikaiseksi.
Toisaalta helposti voi tulla epäily toisinkin päin kivoista viesteistä. Joku mainitsee kaivatulta tutun sanan, mitä on käyttänyt, yhdistää itseensä. Alkaa poimia muita vastaavia samaa tyyliä olevia viestejä, todennäköistä, että kirjoittaja pitää samaa tyyliä, samoja ilmaisuja. Jokuhan se aina on, miksei voisi olla oma kaivattu, joka täällä kauniisti kirjoittelee. Esimerkkinä mies kehunut livenä hymyä, silmiä, joku täällä tekee saman toistuvasti, yhdistää itseensä. Alkaa poimia kaikki samanlaiset, keskittyy niihin. Voihan se vikaankin mennä, mutta joku ne kirjoittelee. Ilkeät viestit voi jättää huomiotta, joku ilkeämielinen trolli niitä suoltaa. Ei pitäisi ruokkia kenenkään.
Viisauden tie on turvallisin
41Kuulkaa, lapset, isän neuvoja,
olkaa tarkkana, jotta oppisitte.
2Minä jaan teille hyvää tietoa,
älkää siis väheksykö ohjeitani.
3Itsekin olen ollut isäni opissa
ja äitini hoivassa, hänen silmäteränsä.
4Isä opetti minua näin:
»Pidä mielessäsi minun sanani,
muista ohjeeni, niin menestyt.
5Hanki viisautta, hanki ymmärrystä,
älä unohda sitä, mitä sinulle sanon,
älä käännä sille selkääsi.
6Älä hylkää sitä, niin se suojelee sinua,
rakasta sitä, niin se on sinun turvanasi.
7Hanki viisautta, se on aarteista kallein,
hanki ymmärrystä, sijoita kaikki varasi siihen.
8Vaali sitä, niin se tuo sinulle arvostusta,
se vie sinut kunniaan, jos otat sen vierellesi.
9Se painaa päähäsi ihanan seppeleen,
ojentaa sinulle kimaltavan kruunun.»
10Kuuntele, poikani, ota sanani varteen,
niin elämäsi vuodet ovat monet.
11Minä opetan sinulle viisauden polun,
opastan sinut oikealle tielle.
12Kun sitä kuljet, et kohtaa esteitä,
ja vaikka juoksisit, et kompastu.
13Tartu opetukseeni, älä hellitä,
pidä kiinni siitä, se on elämäsi.
14Jumalattomien polulle älä lähde,
älä kulje pahojen tietä.
15Pysy siltä poissa, älä poikkea sille,
käänny etäämmäksi ja kulje sen ohi.
16Pahat eivät saa unta, elleivät ole tehneet pahaa, he valvovat yönsä, elleivät ole ketään kaataneet.
17Vääryys on heidän leipänsä,
väkivalta heidän viininsä.
18Oikeamielisten tie on kuin aamun kajo,
joka kirkastuu kirkastumistaan täyteen päivään saakka.
19Jumalattomien tie on synkin yö,
he kompastuvat, tietämättä mihin.
20Kuuntele tarkkaan, poikani, mitä sinulle sanon, pidä korvasi auki!
21Älä päästä mielestäsi minun sanojani,
pidä ne visusti sydämessäsi,
22sillä ne ovat löytäjälleen elämä,
lääke koko hänen ruumiillensa.
23Ennen muuta varjele sitä, mikä on sydämessäsi –siellä on koko elämäsi lähde.
24Älä päästä suuhusi petollisia puheita,
pidä vilppi loitolla huuliltasi.
25Katso suoraan ja pälyilemättä,
suuntaa katseesi vakaasti eteenpäin.
26Laske harkiten jalkasi polulle,
niin olet varmalla pohjalla, missä ikinä kuljet.
27Älä poikkea oikealle äläkä vasemmalle,
pidä askeleesi kaukana pahasta.
Onko mörrimöykky tummapartainen mies?
Huomenta, Raksu.
Aamupalan aika.☕️
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletko olevasi ehkä mörrimöykky? Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla mitään kiireitä, ei koskaan niin kiire, etteikö tärkeälle ihmiselle löytyisi aikaa. Siinä vastaus. En halua vain olla kanssasi tekemisissä. En kaiken sen sinun valehtelun ja selän takana toimimisen jälkeen. En myöskään ota syyllistämistä vastaan siitä, että olen täysin erillinen ihminen enkä siitä, että sinulle olen ollut aina se viimeinen vaihtoehto yhteydwnottoon, kun "kenestäkään ei kuulu mitään".
Ota vaikka se koira, sitä voit käskyttää ja kouluttaa, pitää hihnassas ja valtas alla, vahtia mitä tekee ja missä menee. Juoruta sen asiat kaikille.
Me ei olla pariin vuoteen nähty. Viestihäläri ja luokkaantuminen, jos en vastaa soitolla viestiis ja syyllistämisrahinä siitä. Tiedät itsekin tämän, sanonut olen sinulle näistä. En kuuntele enää sitä,kuinka olet muita auttanut, mutta et apua mulle edes tarjonut, kun olisin ollut sitä vailla. Mun asiat ei sulle kuulu.
Ei kiitos enää!
Lisään vielä, että varmasti tulet syyllistämään tästäkin ja levittämään juttuja kuinka katkera olen. Katkera en edes ole. Itse olet asiasi sössinyt mun suhteen niin, se on sama kuin seinille märisisit. Ei kantaudu mun korviin!
Onneksi. Tuntuu hyvältä päästää vihdoin irti ja olla vapaa vallastas.
Tämä naiselta naiselle, mutta ei suhde mielessä. Hetero olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletko olevasi ehkä mörrimöykky? Sivusta.
Ei mutta sopisi hyvin sukulaismieheen, sinkkumies nykyään, oikein mukava, keski-ikäinen iskä, lapsirakas.
Paras puolesi parisuhdemielessä mies? Mulla varmaan hellyys ja kaikki läheisyyteen liittyvä.
Mä aistin sen, kun minuun turhaudutaan. Aistin myös vivahde-eroja ja muita. En ole tyhmä. Olen sellainen ärsyttävä, jota ei voi oikein lokeroida mihinkään. Kukaan ei oikeasti ymmärrä mua. Eikä välitä ymmärtääkään. Tavallaan ymmärrettävää. Edes jotkut pystyy samaistumaan, luulisin.
Taas olet pyörinyt mielessä jatkuvasti.
Näin myös huonoa unta, että pilkkasit toiselle (ehkäpä tyttöystävä) naiselle minua, kun rakastuneena pyörin (ei kirjaimellisesti) sinun ympärillä ja yritin olla avuksi.
Tiedän, että meitä ei tule ikinä. Vaikea vain päästää irti, koska toista tuollaista miestä ei ole olemassa.
Hyvää huomenta silti ja vietä mukava päivä! ❤️
Vierailija kirjoitti:
Mä aistin sen, kun minuun turhaudutaan. Aistin myös vivahde-eroja ja muita. En ole tyhmä. Olen sellainen ärsyttävä, jota ei voi oikein lokeroida mihinkään. Kukaan ei oikeasti ymmärrä mua. Eikä välitä ymmärtääkään. Tavallaan ymmärrettävää. Edes jotkut pystyy samaistumaan, luulisin.
Kouluryhmissä menin ryhmän mukana näkymättömänä, mutta silloin kun yritän olla esillä, alan ärsyttämään ja aiheuttamaan aggressiota muissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouluryhmissä menin ryhmän mukana näkymättömänä, mutta silloin kun yritän olla esillä, alan ärsyttämään ja aiheuttamaan aggressiota muissa.
Suomessa riittää näitä umpimielisiä, joiden mukaan kukaan ei saisi olla esillä, valittavat kaikesta. Älä piittaa.
”Saada munaa” on hieman eri asia kuin rakastella, yhtyä jne.
Ja jotkut harrastavat seksiä energeettisesti väärien ihmisten kanssa, joten en ihmettele tyhjyyden tunnetta ja kaipuuta johonkin muuhun.
Toiset on jopa parisuhteessa väärän kanssa, niin ettei se kumppani voi koskaan täyttää osaansa.
Itse harrastan hyvin tiukalla seulalla seksiä yhtään kenenkään kanssa, ja sen jälkeen on aina useamman päivän/viikon ajan hyvä olo, eikä ole ollut ikinä mitään tulehduksia tauteja yms.