Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Kyl mää sut johonkin välinevarastoon tai komeroon vetäisin rinnuksista niinku leffoissa.
Vai onko tää niinku my feifrit sarja E.R. (lausutaan öör).
Vierailija kirjoitti:
Viime syksynä tykkäsin sinusta
Etkö enää 😅🥲
Vierailija kirjoitti:
:(
Mikä hätänä? Älä ainakaan minkään negatiivisen viestin takia sure.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl mää sut johonkin välinevarastoon tai komeroon vetäisin rinnuksista niinku leffoissa.
Vai onko tää niinku my feifrit sarja E.R. (lausutaan öör).
Ei kun mun feivörit greis anatomy
Aaaah sun siniset silmät sai taas mun tossut pyörimään. Oli vaikea istua paikallaan kun joka paikka kihelmöi ja kuumotti.
Se on kevät ny. Mun sydän laukkaa ku hullu.
Nyt riitti, kiitti. Sun ristiriitaset viestit. Ei sitten ollutkaan ainutlaatusta.
Vierailija kirjoitti:
Maanantaina täältä voisi pysyä poissa. Levotonta. Viikonlopun jälkeen opet tapaavat kollegansa, oppilaat opensa, asiakkaat terapeuttinsa, eri työpaikoilla kollegat toisensa. Kaikki tulevat kiukkuisina purkamaan tuntojaan, kun homma ei taaskaan edennyt, vaikka koko viikonlopun suunnitteli maanantaita. Tai sitten ooo, ne ihanat silmät, tänäänkin.
Sitten on meitä, kuten minä, joka hiljaa tulee ja ihmettelee. Miettii, että mitähän nyt taas. Sydän tuntee, jos on tunteakseen. Siihen ei näkeminen tai näkemättömyys vaikuta. Kivaa ma-iltaa! T. naissi
Niin. Ne ihanat silmät tosiaan tänäänkin. Niin lähellä, ja niin kaukana. Enkä uskaltanut niihin edes katsoa. Kyllä se näkeminen aina sykähdyttää, vaikkei homma mihinkään etenekään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt riitti, kiitti. Sun ristiriitaset viestit. Ei sitten ollutkaan ainutlaatusta.
Jos se oli joskus ainutlaatuista, sen saa ja voi kantaa mukanaan. Jos ei enää ole, on aika siirtyä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maanantaina täältä voisi pysyä poissa. Levotonta. Viikonlopun jälkeen opet tapaavat kollegansa, oppilaat opensa, asiakkaat terapeuttinsa, eri työpaikoilla kollegat toisensa. Kaikki tulevat kiukkuisina purkamaan tuntojaan, kun homma ei taaskaan edennyt, vaikka koko viikonlopun suunnitteli maanantaita. Tai sitten ooo, ne ihanat silmät, tänäänkin.
Sitten on meitä, kuten minä, joka hiljaa tulee ja ihmettelee. Miettii, että mitähän nyt taas. Sydän tuntee, jos on tunteakseen. Siihen ei näkeminen tai näkemättömyys vaikuta. Kivaa ma-iltaa! T. naissi
Niin. Ne ihanat silmät tosiaan tänäänkin. Niin lähellä, ja niin kaukana. Enkä uskaltanut niihin edes katsoa. Kyllä se näkeminen aina sykähdyttää, vaikkei homma mihinkään etenekään.
Eipä tainnut nyt osua. Hyvinkin silmiin on tuojoteltu tänään niiden kanssa, ketä olen nähnyt. T. naissi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mulla taas pettymys, kun en nähnytkään, vaikka molemmat oltiin talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime syksynä tykkäsin sinusta
Ja nyt?
Nyt on ikävä häntä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tainnut nyt osua. Hyvinkin silmiin on tuojoteltu tänään niiden kanssa, ketä olen nähnyt. T. naissi
En mä sun silmistäs puhunutkaan. Kunhan totesin vastauksena sun viestiisi, että kyllä niitä ihania silmiä on kiva päästä viikonlopun jälkeen näkemään. Ethän sä sellaisesta omien sanojesi mukaan edes välitä. Sä hiljaa tulet ja ihmettelet, eikä vaikuta näkeminen tai näkemättömyys sinun tunteisiisi.
Hyvää yötä ihastuttavalle naiselle jolla sininen auto 🤗🚙
En oo mittää hoksannu.