Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
13241/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pettymys kun hoksasit että se olin minä. En asetu tiellesi enää.

En oo mittää hoksannu.

Vierailija
13242/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl mää sut johonkin välinevarastoon tai komeroon vetäisin rinnuksista niinku leffoissa.

Vai onko tää niinku my feifrit sarja E.R. (lausutaan öör).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13243/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
13244/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime syksynä tykkäsin sinusta

Etkö enää 😅🥲

Vierailija
13245/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:(

Mikä hätänä? Älä ainakaan minkään negatiivisen viestin takia sure.

Vierailija
13246/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyl mää sut johonkin välinevarastoon tai komeroon vetäisin rinnuksista niinku leffoissa.

Vai onko tää niinku my feifrit sarja E.R. (lausutaan öör).

Ei kun mun feivörit greis anatomy

Vierailija
13247/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaah sun siniset silmät sai taas mun tossut pyörimään. Oli vaikea istua paikallaan kun joka paikka kihelmöi ja kuumotti.

Vierailija
13248/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi Pet-rapu 😘

Vierailija
13249/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kevät ny. Mun sydän laukkaa ku hullu.

Vierailija
13250/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt riitti, kiitti. Sun ristiriitaset viestit. Ei sitten ollutkaan ainutlaatusta.

Vierailija
13251/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maanantaina täältä voisi pysyä poissa. Levotonta. Viikonlopun jälkeen opet tapaavat kollegansa, oppilaat opensa, asiakkaat terapeuttinsa, eri työpaikoilla kollegat toisensa. Kaikki tulevat kiukkuisina purkamaan tuntojaan, kun homma ei taaskaan edennyt, vaikka koko viikonlopun suunnitteli maanantaita. Tai sitten ooo, ne ihanat silmät, tänäänkin.

Sitten on meitä, kuten minä, joka hiljaa tulee ja ihmettelee. Miettii, että mitähän nyt taas. Sydän tuntee, jos on tunteakseen. Siihen ei näkeminen tai näkemättömyys vaikuta. Kivaa ma-iltaa! T. naissi

Niin. Ne ihanat silmät tosiaan tänäänkin. Niin lähellä, ja niin kaukana. Enkä uskaltanut niihin edes katsoa. Kyllä se näkeminen aina sykähdyttää, vaikkei homma mihinkään etenekään.

Vierailija
13252/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt riitti, kiitti. Sun ristiriitaset viestit. Ei sitten ollutkaan ainutlaatusta.

Jos se oli joskus ainutlaatuista, sen saa ja voi kantaa mukanaan. Jos ei enää ole, on aika siirtyä toiseen.

Vierailija
13253/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maanantaina täältä voisi pysyä poissa. Levotonta. Viikonlopun jälkeen opet tapaavat kollegansa, oppilaat opensa, asiakkaat terapeuttinsa, eri työpaikoilla kollegat toisensa. Kaikki tulevat kiukkuisina purkamaan tuntojaan, kun homma ei taaskaan edennyt, vaikka koko viikonlopun suunnitteli maanantaita. Tai sitten ooo, ne ihanat silmät, tänäänkin.

Sitten on meitä, kuten minä, joka hiljaa tulee ja ihmettelee. Miettii, että mitähän nyt taas. Sydän tuntee, jos on tunteakseen. Siihen ei näkeminen tai näkemättömyys vaikuta. Kivaa ma-iltaa! T. naissi

Niin. Ne ihanat silmät tosiaan tänäänkin. Niin lähellä, ja niin kaukana. Enkä uskaltanut niihin edes katsoa. Kyllä se näkeminen aina sykähdyttää, vaikkei homma mihinkään etenekään.

Eipä tainnut nyt osua. Hyvinkin silmiin on tuojoteltu tänään niiden kanssa, ketä olen nähnyt. T. naissi

Vierailija
13254/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mulla taas pettymys, kun en nähnytkään, vaikka molemmat oltiin talossa.

Vierailija
13255/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime syksynä tykkäsin sinusta

Ja nyt?

Nyt on ikävä häntä

Vierailija
13256/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tainnut nyt osua. Hyvinkin silmiin on tuojoteltu tänään niiden kanssa, ketä olen nähnyt. T. naissi

En mä sun silmistäs puhunutkaan. Kunhan totesin vastauksena sun viestiisi, että kyllä niitä ihania silmiä on kiva päästä viikonlopun jälkeen näkemään. Ethän sä sellaisesta omien sanojesi mukaan edes välitä. Sä hiljaa tulet ja ihmettelet, eikä vaikuta näkeminen tai näkemättömyys sinun tunteisiisi.

Vierailija
13257/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
13258/17476 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ihastuttavalle naiselle jolla sininen auto 🤗🚙

Vierailija
13259/17476 |