Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
12681/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan olee aika loppu.

Vierailija
12682/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, hyvä, miten vapautunut olo 🥳

Mistä vapautunut?

Ei tarvitse nähdä enää kaivattua samassa harrastuksessa. Tai siis nykyistä ex-kaivattua.

Ihan typerää tuollainen, en itse omaa rakasta harrastustani menisi lopettamaan toisen ihmisen takia. Eihän teidän tarvitse samassa paikassa käydä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12683/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: mitkä kolme asiaa yhdistävät sinua ja kaivattuasi?

Noh. Itsepäisyys, punapigmentti ja ollaan kummatkin pitkiä ja hoikkia 😊

Tää sopis muuten, mutta mulla on kyllä mummy-tummy.

Oikea henkilö kyllä tunnistaa itsensä 😊. Se ei ole salaisuus, että pidän hänestä edelleen.

Vierailija
12684/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kaikella on tarkoituksensa. Ehkä kohtalo johdattaa minua jotain parempaa kohden.

Mitä kävi :(?

Ei mitään. Mikään ei etene mihinkään suuntaan.

Miksei? Jos olisin sun kaivattu niin voisinko tehdä jotain?

Kuule ihan mitä tahansa.

Vierailija
12685/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kaikella on tarkoituksensa. Ehkä kohtalo johdattaa minua jotain parempaa kohden.

Mitä kävi :(?

Ei mitään. Mikään ei etene mihinkään suuntaan.

Ja tää nyt ei ollut multa. Täällä on aika monella mullakin varmaan sama tilanne että tilanne ei etene. Mutta mä en halua ketään muuta kuin hänet. Sivusta

Hyvä, että selvensit. Luulin koko aika, että se oli just sulta.

Tämä palsta on siitä inhottava, kun kirjoittaa jonkun viestin, kohta joku perään laittaa samasta aiheesta kielteisen viestin. Ja ne kaksi voi helposti yhdistää. Mä laitoin, että odotanko mies turhaan, koska mitään ei tapahdu. Sitten kohta joku kohta laittaa perään, että toivottavasti kohtalo tuo eteeni jotain parempaa koska tilanne ei etene. Helposti voi luulla että mä kirjoitin molemmat ja tehdä siitä omat johtopäätöksensä. Ei tänne pitäisi yhtään mitään kun kaikki hukkuu ja sekoittuu joka tapauksessa. Mä kun en ole kiinnostunut etsimään yhtään ketään hänen tilalleen. Joko hänet tai ei ketään.

Kukaan ei tiedä, kuka olet eikä ketään edes kiinnosta.

Vierailija
12686/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottakaa siihen mitä on livemaailmassa. Jos kaivattu on sanonut siellä kauniiksi tai muuta sellaista, on selvää ettei täällä käy solvaamassa. Helposti menee lankaan, kun viestit on ympäripyöreitä.

Vierailija
12687/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä vapautunut?

Ei tarvitse nähdä enää kaivattua samassa harrastuksessa. Tai siis nykyistä ex-kaivattua.

Ihan typerää tuollainen, en itse omaa rakasta harrastustani menisi lopettamaan toisen ihmisen takia. Eihän teidän tarvitse samassa paikassa käydä?

Olen lopettanut jopa yhdet opinnot sen vuoksi, että ihastuin siellä yhteen tyyppiin ja aloin vältellä.

Jälkikäteen kyllä harmittanut usein :(

Oli niin typerä, lapsellinen ja heikon ihmisen luuserimainen ratkaisu, ja minun olisi kannattanut opiskella se tutkinto.

Joku mielenterveysongelmahan tuon tason välttely ja ahdistus kyllä on.

Sivusta

Vierailija
12688/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on ikävä. Mietin, loppuuko tämä ikinä? Miks kukaan ei osaa täyttää sitä sinun jättämä tyhjiötä? Minä rakastan sinua ja sinä vihaat minua.

Vierailija
12689/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei etene ei, eli tyssäsi ihan täysin. En voi antaa anteeksi. Ainakin vaatii muutaman kymmentä vuotta siihen.

Epätodellinen olo. Ja hän varmaan hykertelee käsiään kun pääsi minusta.

N>M

Vierailija
12690/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helppoa ihastua sellaiseen ihmiseen, jota näkee usein. Yleensä ihmisiin, joita näkee usein, joko ihastuu tai he alkavat ärsyttää. Mua harmittaa, että se mies ketä näen kaikista useimmin on naimisissa. Näkisinpä jotain sinkkumiestä yhtä usein.

Vierailija
12691/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan

Eipä mulla muuta.

😘

Vierailija
12692/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä vapautunut?

Olen lopettanut jopa yhdet opinnot sen vuoksi, että ihastuin siellä yhteen tyyppiin ja aloin vältellä.

Oli niin typerä, lapsellinen ja heikon ihmisen luuserimainen ratkaisu, ja minun olisi kannattanut opiskella se tutkinto.

Sivusta

Ei harrastusta, opiskelu, työpaikkaa tms kannata lähteä vaihtaa yhden ihastuksen takia. Asiat pitää kohdata. Ei ne aivot jaksa montaa vuotta heittää volttia, kun näkee sen ihmisen . Mihinkään sen ei tarvitse johtaa.

Sivusta kommentoin

Vierailija
12693/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä vapautunut?

Aivan oikein, en lopettanut harrastusta vaan siirryin toiseen paikkaan.

Vierailija
12694/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää varmaan vaihtaa harrastusta.

Pieni ihastus tekee harrastuksista mielekkäämpiä. Isot kolahdukset puolestaan usein johtavat tähän, kävi kahden ihmisen välillä mitä tahansa.

Vierailija
12695/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä 🐯, 🧩❤!

🧡

Vierailija
12696/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää varmaan vaihtaa harrastusta.

Meistä kumpikaan ei pysty. Ollaan liian syvällä harrastuksessa.

Vierailija
12697/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.S. Haluaisin niin olla sun kainalossa.

Vierailija
12698/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä vapautunut?

Joillain motivaatio harrastamiseen on kumppanin etsintä. Näillä harrastukset loppuu joko kumppanin löytämiseen tai sydämen särkymiseen. Mulle taas harrastus on se tosirakkaus.

Vierailija
12699/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä vapautunut?

Sivusta

Ei harrastusta, opiskelu, työpaikkaa tms kannata lähteä vaihtaa yhden ihastuksen takia. Asiat pitää kohdata. Ei ne aivot jaksa montaa vuotta heittää volttia, kun näkee sen ihmisen . Mihinkään sen ei tarvitse johtaa.

Sivusta kommentoin

Minä vaihdoin työpaikkaa ja kyllä kannatti. Suosittelen muillekin.

Vierailija
12700/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi pulleampi naistuttavani on käynyt sitä katkerammaksi, mitä enemmän olen hoikistunut. Ei se mun vika ole, että oot vanha ja väsynyt.

Häntäkö kaipaat? 

Ketju on lukittu.