Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Gallup: mitkä kolme asiaa yhdistävät sinua ja kaivattuasi?
Työnantaja. En keksi kahta muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mahamakkara
Ettei mahtimakkara?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesän aikana otetaan selvää💛
Mistä?😊
Meistä
Jos kertoisit vielä kenestä meistä. Mä olin se, joka kysyi. En jaksa enää tätä epätietoisuutta. Tuun hulluksi. Sivusta
4 sunshine
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan kaipaan sinua.
Miksi muka niin?
En minä häntä saa. Elämä nyt vain menee niin...
Miksi menee? Toinen suunta?
Jos täällä joku muistuttaa, että luultavasti kaipaamanne ihminen ei koskaan lue täältä mitään, tulee vastareaktioksi klassikko, että sehän on kaikille päivänselvää. Kuitenkin viestejä lukemalla väittäisin, että ei ole. Ne uniikin tunnisteet, mitä täällä näkyy, ovat oikeastaan aina niin ympäripyöreitä, että tuskin kukaan niihin luottaisi, vaikka osuisikim kohdalleen. En kirjoitata tätä kiusatakseni, vaan sen vuoksi, että täällä ilmiselvästi useampi kirjoittaja pitää melko todennäköisenä tunnistavansa kaivattunsa ja sen vuoksi saavat täältä itselleen vain pahaa mieltä, koska pelkäävät ikävien viestien olevan itselleen. Itsenne vuoksi, älkää luulko, ei positiivista tai negatiivista. Ympäripyöreillä kalastuksillakaan asiat eivät ratkea tai selviä. Älkää suotta kiusatko itseänne.
Vierailija kirjoitti:
Tausta, tausta ja rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hyväsydämisyys, tarkka ihmistuntemus, sisu.
Vierailija kirjoitti:
Haluisin niin sanoa rakkaus, mutta:
Ammatti, katsekontakti ja punapigmentti. 😉🙃
🦊->🐯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesän aikana otetaan selvää💛
Mistä?😊
Meistä
Jos kertoisit vielä kenestä meistä. Mä olin se, joka kysyi. En jaksa enää tätä epätietoisuutta. Tuun hulluksi. Sivusta
4 sunshine
Eli ohi siis
Vierailija kirjoitti:
Jos täällä joku muistuttaa, että luultavasti kaipaamanne ihminen ei koskaan lue täältä mitään, tulee vastareaktioksi klassikko, että sehän on kaikille päivänselvää. Kuitenkin viestejä lukemalla väittäisin, että ei ole. Ne uniikin tunnisteet, mitä täällä näkyy, ovat oikeastaan aina niin ympäripyöreitä, että tuskin kukaan niihin luottaisi, vaikka osuisikim kohdalleen. En kirjoitata tätä kiusatakseni, vaan sen vuoksi, että täällä ilmiselvästi useampi kirjoittaja pitää melko todennäköisenä tunnistavansa kaivattunsa ja sen vuoksi saavat täältä itselleen vain pahaa mieltä, koska pelkäävät ikävien viestien olevan itselleen. Itsenne vuoksi, älkää luulko, ei positiivista tai negatiivista. Ympäripyöreillä kalastuksillakaan asiat eivät ratkea tai selviä. Älkää suotta kiusatko itseänne.
Juuri noin. Itse en edes etsi häntä täältä, koska luotan häneen ja meidän yhteyteen. Luottamus onkin se tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Voi muutenkin välillä miettiä miltä se kaikki siitä toisesta tuntuu mitä teidän välillä tapahtuu, asettua toisen asemaan. Suostuisitko itse samaan kohteluun mitä hänelle tarjoat? Tuntuisiko se kivalta?
Tämä on nyy ihan yleinen kirjoitelma. Kaikille palstalaisille.
Voin paljastaa, että minulle on aina ollut aivan sama miltä hänestä tuntuu, ja aivan sama miten käyttäydyn.
Syy tälle on ihan vaan se, että hän itse osoitti hyvin nopeasti ettei HÄNTÄ kiinnosta yhtään miltä minusta tuntuu eikä kunnioittanut minua ollenkaan, joten tietysti se vei kunnioituksen minultakin ja kaikki on ollut aivan se ja sama sen suhteen mitä hän ajattelee.
Tajusin noin kuukaudessa alunperinkin ettei meidän välille tule syntymään ikinä minkäänlaista ihmissuhdetta, eikä käytökselläni ole merkitystä suuntaan tai toiseen.
Harmi tietysti jos joku kaukaa ihastunut on tätä ketjua lukiessaan kuvitellut, että minun avautumiseni omasta keissistäni on ollut heille.
Tosin kai näiden ketjussa kaukoihastustaan kaipaavien pitäisi ymmärtää, että jos heillä ei ole ollut mitään draamaa sen ihastuksensa kanssa, niin ei ne viestit heille silloin ole.
Itse käsittelin ketjussa dramaattisen keissin tunteet, oli ihan hyvä väylä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mahamakkara
Kaikilla on, kun kroppaa riittävästi mutkalle vääntää. Jos on vääntämättäkin, niin...noh? Haittaakse?
Vierailija kirjoitti:
Huoltoyhtiö ja osittain sama duunialue. Enempää ei pysty 😉
Vierailija kirjoitti:
Asuinalue, lapset ja kiinnostus urheiluun/liikuntaan, tosin eri lajeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi muutenkin välillä miettiä miltä se kaikki siitä toisesta tuntuu mitä teidän välillä tapahtuu, asettua toisen asemaan. Suostuisitko itse samaan kohteluun mitä hänelle tarjoat? Tuntuisiko se kivalta?
Voin paljastaa, että minulle on aina ollut aivan sama miltä hänestä tuntuu, ja aivan sama miten käyttäydyn.
Syy tälle on ihan vaan se, että hän itse osoitti hyvin nopeasti ettei HÄNTÄ kiinnosta yhtään miltä minusta tuntuu eikä kunnioittanut minua ollenkaan, joten tietysti se vei kunnioituksen minultakin ja kaikki on ollut aivan se ja sama sen suhteen mitä hän ajattelee.
Tajusin noin kuukaudessa alunperinkin ettei meidän välille tule syntymään ikinä minkäänlaista ihmissuhdetta, eikä käytökselläni ole merkitystä suuntaan tai toiseen.Harmi tietysti jos joku kaukaa ihastunut on tätä ketjua lukiessaan kuvitellut, että minun avautumiseni omasta keissistäni on ollut heille.
Tosin kai näiden ketjussa kaukoihastustaan kaipaavien pitäisi ymmärtää, että jos heillä ei ole ollut mitään draamaa sen ihastuksensa kanssa, niin ei ne viestit heille silloin ole.
Itse käsittelin ketjussa dramaattisen keissin tunteet, oli ihan hyvä väylä siihen.
Kerrohan millä aikavälillä tämä sinun draamasarja on täällä palstalla esitetty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin noin kuukaudessa alunperinkin ettei meidän välille tule syntymään ikinä minkäänlaista ihmissuhdetta, eikä käytökselläni ole merkitystä suuntaan tai toiseen.Harmi tietysti jos joku kaukaa ihastunut on tätä ketjua lukiessaan kuvitellut, että minun avautumiseni omasta keissistäni on ollut heille.
Itse käsittelin ketjussa dramaattisen keissin tunteet, oli ihan hyvä väylä siihen.Kerrohan millä aikavälillä tämä sinun draamasarja on täällä palstalla esitetty?
2016 syystalvella taisin aloittaa (ehkä marraskuu, tai sitten vasta vuodenvaihde - en muista tarkalleen) ja alkoi hiipua joskus 2018 ensin hieman, sitten 2020 lisää ja nyt tämän kuluneen talven aikana ei ole tullut enää oikein mitään dramaattista settiä.
En osaa sanoa millä aikavälillä on ollut ne dramaattisimmat, joskus 2017 saattoi olla aika vuoristorataa jos muistaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ammatti, työnantaja ja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammatti, työnantaja ja...
Anna tulla nyt vaan! Kakista ulos!
Kuulostaa lopulliselta. Miksi et?