Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan kaipaan sinua.
Miksi muka niin?
En minä häntä saa. Elämä nyt vain menee niin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tämä kidutus loppuu?
Itsehän pidät sitä yllä.
Ei kyllä päde tässä tapauksessa. 😞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesän aikana otetaan selvää💛
Mistä?😊
Meistä
Vierailija kirjoitti:
N46 alkaa olla käyttöikänsä loppupäässä ja sen verran unohdettu tapaus, että ei ihme jos tekee mieli paheksua muiden seksielämää.
Tämä N46 ei paheksu kenenkään seksielämään, oli se sitten millainen hyvänsä, jos lain puitteissa ja suostumukseen perustuen mennään. Tässä iässä oman seksuaalisuuden kanssa on aika selvillä vesillä. Lopetella en ajatellut. Sivusta
Gallup: mitkä kolme asiaa yhdistävät sinua ja kaivattuasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46 alkaa olla käyttöikänsä loppupäässä ja sen verran unohdettu tapaus, että ei ihme jos tekee mieli paheksua muiden seksielämää.
Tämä N46 ei paheksu kenenkään seksielämään, oli se sitten millainen hyvänsä, jos lain puitteissa ja suostumukseen perustuen mennään. Tässä iässä oman seksuaalisuuden kanssa on aika selvillä vesillä. Lopetella en ajatellut. Sivusta
Kuulostat hyvältä tyypiltä ja just sellaiselta, jolle tuo käyttöiän loppupää ei häämötä vielä vuosikymmeniin 👍
Mun kaivattu täytti jo onneksi 47 vähän aikaa sitten, joten tuo ei koske häntä 😁
Vierailija kirjoitti:
Oot kyl magee.
Thanks
Vierailija kirjoitti:
Mä en tule sanomaan sulle enää koskaan sanaakaan.
-naiselle.
🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tämä kidutus loppuu?
Itsehän pidät sitä yllä.
Ai kuinka niin?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt terveiset siltä keski-ikäistä työkaveriaan kadehtivalta palstapirkolta, joka ei kestä jäätyään kakkoseksi itseään vanhemmalle naiselle?
Voi olla. Ei tässä iässä enää tarvitse miehestä kilpailla. Eikä muutenkaan miellyttää. Tykkää tai on tykkäämättä.
Eri
Minä olen yännnnisten sukua, mutta moni suvussa on suitsunut nuita piirteitä uskonnollisuudella ja tiukalla moraalikäsityksellä.
Jos noin ei oltaisi tehty, niin koko suku vaan jännnistelisi menemään ja ties missä oltaisiin.
Ehkä nämä geenit ajavat jännnisten luo ja epäjännikset tuntuu tylsiltä, mutta sitten sosiaalinen puoleni ei haluaisi elää jännniksen kanssa vaan haluaisin ainakin ulospäin kunnollista elämää.
Pitäisi varmaan löytää joku samanlainen eli geneettisesti jänniz joka ei halua elää kuitenkaan ihan niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tule sanomaan sulle enää koskaan sanaakaan.
-naiselle.🥺
Älä turhaan sure. Joko tuo johtuu siitä, että hänellä on oikeasti siihen syy. Silloin sinä olet sen syyn takana, ja joudut vain kestämään hölmöilyjesi seuraukset. Tai sitten se johtuu siitä, että hän on ikävä tyyppi, eikä lainkaan kaipauksesi arvoinen. Et siis menetä oikeasti mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesän aikana otetaan selvää💛
Mistä?😊
Meistä
Jos kertoisit vielä kenestä meistä. Mä olin se, joka kysyi. En jaksa enää tätä epätietoisuutta. Tuun hulluksi. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Ammatti, pitkä tukka ja hyvännäköinen peba.
Yep ne kaikki kolme anto negaa sille ettei anneta heti sukeltaa pikkareihin😁😆