Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
12581/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötäjäiset tosiaan 😁

Vierailija
12582/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi trullia käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12583/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole rakastunut opettajaan, mutta ihastunut kylläkin. Yritän parhaani mukaan olla olematta.

Minäkin olen ihastunut naisopettajaan. Molemmat aikuisia, Anakin hän täysjärkinen.

Petraan? Vai kehen?

t. Nainen

Petran tuntomerkit? Te jotka on seurannut.

Nuttura toisinaan, brune, ope, pääkaupunkiseudulta, tykkää oranssista ja keltaisesta.

t. Nainen melko samoilla tuntomerkeillä

Vierailija
12584/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole rakastunut opettajaan, mutta ihastunut kylläkin. Yritän parhaani mukaan olla olematta.

Minäkin olen ihastunut naisopettajaan. Molemmat aikuisia, Anakin hän täysjärkinen.

Petraan? Vai kehen?

t. Nainen

Petran tuntomerkit? Te jotka on seurannut.

Nuttura toisinaan, brune, ope, pääkaupunkiseudulta, tykkää oranssista ja keltaisesta.

t. Nainen melko samoilla tuntomerkeillä

Ja mies vaalea kollega.

Vierailija
12585/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesäsuunnitelmat jäissä, miten teillä muilla? Onko kaivattu keskiössä irl, vai onko yhtä kaipausta suven aika?

Kesään kuuluu oma aika, spontaanius, seikkailu, kamut, ehkä perhe (velvollisuus kesäaikaan)

Ei kaipaus kuulu minun kesääni, olen kesäihminen eli kesäisin aktiivinen ja energinen.

Talvella taipuvainen passiivisuuteen ja masenteluun (sis. kaipauksen)

Vierailija
12586/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle, 😘

Vierailija
12587/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin näin se meni 😭😅

Vierailija
12588/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reaktiot: 😱🥶

Vierailija
12589/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reaktiot: 😱🥶

Mihin?

Vierailija
12590/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljäsosa on miehiä.

Aprillipäivä meni jo!

Vierailija
12591/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kesän aikana aikaa niin turha odottaa, että toinen on avosylin vastaan ottamassa syksyllä. Ei voi kesän yli odotuttaa eikä muutenkaan liian kauan. Voi miettiä omalla kohdalla miltä se tuntuu.

Sitten pitää rehellisesti sanoa, jos ei vain halua aikaa antaa. Yksinkertaista.

Vierailija
12592/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täällä ole kuin opettajia.

Vierailija
12593/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesän jälkeen en ole tavattavissa

Vierailija
12594/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän täällä ole kuin opettajia.

Ja niihin ihastuneita oppilaita. Me muut voidaankin poistua. Mielelläni sen teenkin.

Vierailija
12595/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kirjoitan, mutta eri naiselle.

Sama

Mullakin, mutta kirjoitan kolmelle naiselle.

Toivottavasti ne sun naiset ei ole oikeassa elämässä keskenään tekemisissä. Jää muuten helposti luu käteen, kun ne huomaa sun olevan kiinnostunut monesta yhtäaikaa. Jokainen nainen haluaa ja ansaitsee olla ainutlaatuinen ja rakastettava.

Voi pitää ihmisenä monesta. Suhde mielessä vain yhdestä. Suvaitsevaisuutta, kiitos ❤️

Aivan sivusta

Niille naisille tilanne saattaa kuitenkin näyttäytyä sellaisena, että ap virittelee verkkojaan samanaikaisesti useamman naisen kanssa nimenomaan suhde mielessään.

Ne naiset tuskin saa koskaan tietää mistään kirjoittelusta yhtään mitään. Kukaan niistä. Turhaan taas murehditte tuntemattomien kuvioita, keskittykää omaan. Sivusta

Ajattelinkin sellaista tapausta, että naiset tuntevat toisensa, ja huomaavat ap:n virittelevän verkkojaan moneen suuntaan.

En tiedä, kuka sun mielessä tässä on ap, kun kaikkiaan kolme ilmoittautui kaipaamaan useampaa. Olen tuo toisena kirjoittanut, enkä virittele mitään verkkoja mihinkään suuntaan. Yhdestä olen tositarkoituksella kiinnostunut ja toinen on joku outo sivufantasia. Nämä naiset tuntevat (tai ehkä pikemminkin tietävät) toisensa kyllä, mutta mikäli meille ykkösen kanssa tulee joskus jotakin juttua, niin ilman muuta kerron mun kummallisista tunteistani sitä toistakin kohtaan. Tunnen heidät molemmat, ja tiedän, ettei siitä paljastuksesta mitään ihmettelyä ja huvittumista suurempaa seuraa.

Ihmisillä on erilaisia tilanteita ja ne eletään irl, ei ketjussa. Ketjussa voi kirjoitella mitä lystää. Muistaakseni joku kirjoitteli eksällekin vielä sen nykyisen ihastuksen ohella. Ei kannata omia täältä mitään itselle kun tosiasiallisesti nämä on ihan kenelle sattuu ja missä mielessä sattuu.

T. Yksi mahdollinen ap

Aika ”kivasti”sanottu, että tuo ykkösvaihtoehto ihmettelisi ja suorastaan huvittuisi sun tunteistasi sitä toista kohtaan. Eipä olis hääppöistä olla tuo kakkosvaihtoehto. On tässä jotain hyvääkin, kun tietää ettei ole minkäänlainen vaihtoehto yhtään kellekään. Ei tarvitse olla myöskään yleistä hilpeyttä aiheuttava vitsivaihtoehto. Sivusta

Hän ei henkilönä ole mikään vitsi, vaan mun tunteet on se omituinen tässä. Et tiedä kuviota, se on melko erikoinen. Turhaan yrität samastua ja projisoida omaan tilanteeseesi.

Sama

Toivottavasti et ole tälle kakkoselle antanut ymmärtää sulla olevan mitään tunteita häntä kohtaan 😞. Itse pelkään olevani juuri tässä tilanteessa. Kaivattu vaan on kyllä näyttänyt tunteitaan. Pelkään tulevani pelatuksi kaiken jälkeen. Meilläkin erikoinen kuvio.

Häntä ei kuule voisi mun tunteet vähempää kiinnostaa, hyvä jos muistaa koko olemassaoloani edes. Ei todellakaan ole sulla tämä tilanne. Tämä on tosissaan kiero ja outo, enkä tajua itsekään, miten tästä tällainen on tullutkin.

Toivottavasti sitten lähennytte ykköskaivatun kanssa. Minun kaivattu on ollut ihastunut varattuun naiseen samoista löyhistä ympyröistä. Emme tunne sen enempää naisen kanssa vaikka facebook-kavereita olemmekin. Kaivattu ei ole koskaan itse maininnut asiaa ja olen saanut sen käsityksen että vuosia sitten ovat ainakin olleet läheisissä jutteluväleissä kavereina. Aiheuttaa valtavaa epävarmuutta, sillä tunteet olivat tuota naista kohtaan todella vahvan kuuloisia. Mietin olenko vain joku joka kelpaa.

Tämä ja sitä edellinen viesti siis sivusta.

Haluaisin itse vain ettei minussa herätetä toiveikkuutta turhaan ja näytetä ja kerrota tunteita, jos niitä ei oikeasti riittävästi ole. Jos mun kanssa ei olla ja mun sydäntä ei oteta vakavissaan. Ehkä joku muukin täällä tuntee mistä puhun. Olen useamman kerran tullut pelatuksi. Mies on jättänyt asioita kertomatta, mutta seksi on kuitenkin kelvannut keplotella ensin. Minä typerä luulin heidän olleen myös ihastuneita ja rehdein aikein. Sen sijaan antoivat minun tahallaan olettaa asioita.

Sivusta)

Miksi naiset olette niin helppoja seksiin jos omat toiveenne on muuta?

Omaa selkärankaa, jos mieheltä löytyy sitä myös saattaa asiat mennä toisinkin.

Naurahdin. Jos mies käyttäytyy ihastuneesti, on kiinnostunut ja minä käyttäydyn samoin, olemme jutelleet tai tapailleet jonkin aikaa, niin eikö ole kohtuullista olettaa hänen olevan sinkku kun lakanoja käydään pöllyttämään? Onko jotenkin kohtuutonta odottaa tunteet huomioonottavaa käytöstä toista kohtaan? Kuinka kauan siinä pitäisi jalkoja pitää ristissä? Myöhemmin jopa useamman kerran jälkeen on käynyt jotakin kautta ilmi heidän olleen varattuja. On vähän vaikea etukäteen kieltäytyä seksistä kun ei tiedä😄

Käytetty olo tuosta on kyllä jäänyt, samoin epäluulo kaikkien miesten motiiveja kohtaan. Vaikea luottaa ettei kaikki valehtelisi ja feikkaisi ihastusta pitkäänkin saadakseen.

Onkohan sun miesmausssasi sitten jotain tosi mädännnäistä, jos sinulle on käynyt jopa useammman kerran noin?

Itselläni ei ole tuollaisesta kokemusta eikä kaveripiirissäkään kellään, joten ei ihan super yleistä voi olla.

Kauhean kuuloista touhua kyllä, ei ihme jos menee luottamus miehiiin.

Vierailija
12596/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi muutenkin välillä miettiä miltä se kaikki siitä toisesta tuntuu mitä teidän välillä tapahtuu, asettua toisen asemaan. Suostuisitko itse samaan kohteluun mitä hänelle tarjoat? Tuntuisiko se kivalta?

Tämä on nyy ihan yleinen kirjoitelma. Kaikille palstalaisille.

Vierailija
12597/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kirjoitan, mutta eri naiselle.

Sama

Mullakin, mutta kirjoitan kolmelle naiselle.

Toivottavasti ne sun naiset ei ole oikeassa elämässä keskenään tekemisissä. Jää muuten helposti luu käteen, kun ne huomaa sun olevan kiinnostunut monesta yhtäaikaa. Jokainen nainen haluaa ja ansaitsee olla ainutlaatuinen ja rakastettava.

Voi pitää ihmisenä monesta. Suhde mielessä vain yhdestä. Suvaitsevaisuutta, kiitos ❤️

Aivan sivusta

Niille naisille tilanne saattaa kuitenkin näyttäytyä sellaisena, että ap virittelee verkkojaan samanaikaisesti useamman naisen kanssa nimenomaan suhde mielessään.

Ne naiset tuskin saa koskaan tietää mistään kirjoittelusta yhtään mitään. Kukaan niistä. Turhaan taas murehditte tuntemattomien kuvioita, keskittykää omaan. Sivusta

Ajattelinkin sellaista tapausta, että naiset tuntevat toisensa, ja huomaavat ap:n virittelevän verkkojaan moneen suuntaan.

En tiedä, kuka sun mielessä tässä on ap, kun kaikkiaan kolme ilmoittautui kaipaamaan useampaa. Olen tuo toisena kirjoittanut, enkä virittele mitään verkkoja mihinkään suuntaan. Yhdestä olen tositarkoituksella kiinnostunut ja toinen on joku outo sivufantasia. Nämä naiset tuntevat (tai ehkä pikemminkin tietävät) toisensa kyllä, mutta mikäli meille ykkösen kanssa tulee joskus jotakin juttua, niin ilman muuta kerron mun kummallisista tunteistani sitä toistakin kohtaan. Tunnen heidät molemmat, ja tiedän, ettei siitä paljastuksesta mitään ihmettelyä ja huvittumista suurempaa seuraa.

Ihmisillä on erilaisia tilanteita ja ne eletään irl, ei ketjussa. Ketjussa voi kirjoitella mitä lystää. Muistaakseni joku kirjoitteli eksällekin vielä sen nykyisen ihastuksen ohella. Ei kannata omia täältä mitään itselle kun tosiasiallisesti nämä on ihan kenelle sattuu ja missä mielessä sattuu.

T. Yksi mahdollinen ap

Aika ”kivasti”sanottu, että tuo ykkösvaihtoehto ihmettelisi ja suorastaan huvittuisi sun tunteistasi sitä toista kohtaan. Eipä olis hääppöistä olla tuo kakkosvaihtoehto. On tässä jotain hyvääkin, kun tietää ettei ole minkäänlainen vaihtoehto yhtään kellekään. Ei tarvitse olla myöskään yleistä hilpeyttä aiheuttava vitsivaihtoehto. Sivusta

Hän ei henkilönä ole mikään vitsi, vaan mun tunteet on se omituinen tässä. Et tiedä kuviota, se on melko erikoinen. Turhaan yrität samastua ja projisoida omaan tilanteeseesi.

Sama

Toivottavasti et ole tälle kakkoselle antanut ymmärtää sulla olevan mitään tunteita häntä kohtaan 😞. Itse pelkään olevani juuri tässä tilanteessa. Kaivattu vaan on kyllä näyttänyt tunteitaan. Pelkään tulevani pelatuksi kaiken jälkeen. Meilläkin erikoinen kuvio.

Häntä ei kuule voisi mun tunteet vähempää kiinnostaa, hyvä jos muistaa koko olemassaoloani edes. Ei todellakaan ole sulla tämä tilanne. Tämä on tosissaan kiero ja outo, enkä tajua itsekään, miten tästä tällainen on tullutkin.

Toivottavasti sitten lähennytte ykköskaivatun kanssa. Minun kaivattu on ollut ihastunut varattuun naiseen samoista löyhistä ympyröistä. Emme tunne sen enempää naisen kanssa vaikka facebook-kavereita olemmekin. Kaivattu ei ole koskaan itse maininnut asiaa ja olen saanut sen käsityksen että vuosia sitten ovat ainakin olleet läheisissä jutteluväleissä kavereina. Aiheuttaa valtavaa epävarmuutta, sillä tunteet olivat tuota naista kohtaan todella vahvan kuuloisia. Mietin olenko vain joku joka kelpaa.

Tämä ja sitä edellinen viesti siis sivusta.

Haluaisin itse vain ettei minussa herätetä toiveikkuutta turhaan ja näytetä ja kerrota tunteita, jos niitä ei oikeasti riittävästi ole. Jos mun kanssa ei olla ja mun sydäntä ei oteta vakavissaan. Ehkä joku muukin täällä tuntee mistä puhun. Olen useamman kerran tullut pelatuksi. Mies on jättänyt asioita kertomatta, mutta seksi on kuitenkin kelvannut keplotella ensin. Minä typerä luulin heidän olleen myös ihastuneita ja rehdein aikein. Sen sijaan antoivat minun tahallaan olettaa asioita.

Sivusta)

Miksi naiset olette niin helppoja seksiin jos omat toiveenne on muuta?

Omaa selkärankaa, jos mieheltä löytyy sitä myös saattaa asiat mennä toisinkin.

Tuota helpolla... levittämistä en ole koskaan ymmärtänyt. Ihmiseen pitäisi ensin tutustua rauhassa. Seksiä haluavia miehiä on paljon. En ole koskaan mennyt moiseen lankaan. Minulla ei ole montaa s. kumppania ollutkaan. Harrastan sitä vain suhteessa.

N46

- sivusta

Ei ihmisen pidä tehdä mitään siten kuin sinun mielestäsi pitäisi.

Jos joku haluaa seksiä niin se on vapaa sitä harrastamaan, oli sitten nainen, mies tai muusu.

Älä vaivaa päätäsi toisten naisten seksielämällä vaan keskity omaan. Ainoa millä on sinulle väliä on se, että elät kuten sinulle sopii ja valitset miehen sen mukaan.

Vierailija
12598/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla naisena ei ole mitään tarvetta tutustua seksikumppaniin rauhassa, ainoa millä on merkitystä on oikeanlainen energia.

En saa tutustumisesta mitään, eikä minua ylipäätään kiinnosta tutustua jokaiseen mieheen jonka kanssa haluan seksiä.

Vierailija
12599/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä aiot?

Vierailija
12600/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tieto sun pitää sanoa sille, kenelle se kuuluu sanoa. Ei tänne palstalle kirjoittaa. Kukaan ei tiedä kuka olet ja kenelle kirjoitat.

Ketju on lukittu.