Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
12561/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kaikella on tarkoituksensa. Ehkä kohtalo johdattaa minua jotain parempaa kohden.

Mitä kävi :(?

Ei mitään. Mikään ei etene mihinkään suuntaan.

Miksei? Jos olisin sun kaivattu niin voisinko tehdä jotain?

Vierailija
12562/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kirjoitan, mutta eri naiselle.

Sama

Mullakin, mutta kirjoitan kolmelle naiselle.

Toivottavasti ne sun naiset ei ole oikeassa elämässä keskenään tekemisissä. Jää muuten helposti luu käteen, kun ne huomaa sun olevan kiinnostunut monesta yhtäaikaa. Jokainen nainen haluaa ja ansaitsee olla ainutlaatuinen ja rakastettava.

Voi pitää ihmisenä monesta. Suhde mielessä vain yhdestä. Suvaitsevaisuutta, kiitos ❤️

Aivan sivusta

Niille naisille tilanne saattaa kuitenkin näyttäytyä sellaisena, että ap virittelee verkkojaan samanaikaisesti useamman naisen kanssa nimenomaan suhde mielessään.

Ne naiset tuskin saa koskaan tietää mistään kirjoittelusta yhtään mitään. Kukaan niistä. Turhaan taas murehditte tuntemattomien kuvioita, keskittykää omaan. Sivusta

Ajattelinkin sellaista tapausta, että naiset tuntevat toisensa, ja huomaavat ap:n virittelevän verkkojaan moneen suuntaan.

En tiedä, kuka sun mielessä tässä on ap, kun kaikkiaan kolme ilmoittautui kaipaamaan useampaa. Olen tuo toisena kirjoittanut, enkä virittele mitään verkkoja mihinkään suuntaan. Yhdestä olen tositarkoituksella kiinnostunut ja toinen on joku outo sivufantasia. Nämä naiset tuntevat (tai ehkä pikemminkin tietävät) toisensa kyllä, mutta mikäli meille ykkösen kanssa tulee joskus jotakin juttua, niin ilman muuta kerron mun kummallisista tunteistani sitä toistakin kohtaan. Tunnen heidät molemmat, ja tiedän, ettei siitä paljastuksesta mitään ihmettelyä ja huvittumista suurempaa seuraa.

Ihmisillä on erilaisia tilanteita ja ne eletään irl, ei ketjussa. Ketjussa voi kirjoitella mitä lystää. Muistaakseni joku kirjoitteli eksällekin vielä sen nykyisen ihastuksen ohella. Ei kannata omia täältä mitään itselle kun tosiasiallisesti nämä on ihan kenelle sattuu ja missä mielessä sattuu.

T. Yksi mahdollinen ap

Aika ”kivasti”sanottu, että tuo ykkösvaihtoehto ihmettelisi ja suorastaan huvittuisi sun tunteistasi sitä toista kohtaan. Eipä olis hääppöistä olla tuo kakkosvaihtoehto. On tässä jotain hyvääkin, kun tietää ettei ole minkäänlainen vaihtoehto yhtään kellekään. Ei tarvitse olla myöskään yleistä hilpeyttä aiheuttava vitsivaihtoehto. Sivusta

Hän ei henkilönä ole mikään vitsi, vaan mun tunteet on se omituinen tässä. Et tiedä kuviota, se on melko erikoinen. Turhaan yrität samastua ja projisoida omaan tilanteeseesi.

Sama

Toivottavasti et ole tälle kakkoselle antanut ymmärtää sulla olevan mitään tunteita häntä kohtaan 😞. Itse pelkään olevani juuri tässä tilanteessa. Kaivattu vaan on kyllä näyttänyt tunteitaan. Pelkään tulevani pelatuksi kaiken jälkeen. Meilläkin erikoinen kuvio.

Häntä ei kuule voisi mun tunteet vähempää kiinnostaa, hyvä jos muistaa koko olemassaoloani edes. Ei todellakaan ole sulla tämä tilanne. Tämä on tosissaan kiero ja outo, enkä tajua itsekään, miten tästä tällainen on tullutkin.

Toivottavasti sitten lähennytte ykköskaivatun kanssa. Minun kaivattu on ollut ihastunut varattuun naiseen samoista löyhistä ympyröistä. Emme tunne sen enempää naisen kanssa vaikka facebook-kavereita olemmekin. Kaivattu ei ole koskaan itse maininnut asiaa ja olen saanut sen käsityksen että vuosia sitten ovat ainakin olleet läheisissä jutteluväleissä kavereina. Aiheuttaa valtavaa epävarmuutta, sillä tunteet olivat tuota naista kohtaan todella vahvan kuuloisia. Mietin olenko vain joku joka kelpaa.

Tämä ja sitä edellinen viesti siis sivusta.

Haluaisin itse vain ettei minussa herätetä toiveikkuutta turhaan ja näytetä ja kerrota tunteita, jos niitä ei oikeasti riittävästi ole. Jos mun kanssa ei olla ja mun sydäntä ei oteta vakavissaan. Ehkä joku muukin täällä tuntee mistä puhun. Olen useamman kerran tullut pelatuksi. Mies on jättänyt asioita kertomatta, mutta seksi on kuitenkin kelvannut keplotella ensin. Minä typerä luulin heidän olleen myös ihastuneita ja rehdein aikein. Sen sijaan antoivat minun tahallaan olettaa asioita.

Sivusta)

Miksi naiset olette niin helppoja seksiin jos omat toiveenne on muuta?

Omaa selkärankaa, jos mieheltä löytyy sitä myös saattaa asiat mennä toisinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12563/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna kello 14. Be ready.

Iam. I always will be. And I won’ t feel quilty. I earn this now.

Etkö tunne oloasi peittomaiseksi? 🤔.

Like blanket or Payton place?

Vierailija
12564/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesän aikana otetaan selvää💛

Kuinka usein näette hänen kanssaan? Anna vähän vinkkejä.

Vierailija
12565/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut ajatukseni alkaneen harhailemaan varsinkin tietyissä hetkissä yhteen vanhaan ihastukseen, eli alkaako mieleni pushaamaan tilalle jotain toista kun tunne ns. kaivatusta väistyy?

Onko mieli sellainen, että siellä täytyy aina olla joku?

Siis tietyillä hetkillä ainakin, ei koko ajan.

Tuo vanha ihastus on toisaalta kyllä myös ainoa menneisyyteni mies, jonka kanssa voisin vielä sekstailla ym.

Lisään: jonain päivänä täällä oli gallupia millaiselle matkalle lähtisi kaivattunsa kanssa, ja myös silloin huomasin miettiväni, että tuo nimenomainen vanha ihastus on ainoa elämäni / menneisyyteni mies, jonka kanssa voisin lähteä minne vaan ja jonka kanssa voisin kuvitella olevani yhtälailla niin kaupungin sykkeessä, vuorilla seikkailemassa kuin rantalomalla kutemassakin.

Varmaan tuohon kyllä vaikuttaa sekin, että hän on ainoa menneisyyteni / elämäni mies, jonka oikeasti tunnen jollain tasolla ja paremmin kuin muut.

Ei tarvisi päästä mihinkään omaan rauhaan tutustumaan, kun jonkinlainen tuttuus ja mutkattomuus on jo olemassa eli voi mennä myös hälinän keskelle olemaan ja pitää silti sen yhteyden meidän välillä.

Hälinän keskellä olemisesta ja yhteydestä on jo kokemusta, tiedän että voidaan silti olla omassa kuplassa.

Vierailija
12566/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12567/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Like a quilt, eli viltin paikka.

Vierailija
12568/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Toivottavasti ne sun naiset ei ole oikeassa elämässä keskenään tekemisissä. Jää muuten helposti luu käteen, kun ne huomaa sun olevan kiinnostunut monesta yhtäaikaa. Jokainen nainen haluaa ja ansaitsee olla ainutlaatuinen ja rakastettava.

Voi pitää ihmisenä monesta. Suhde mielessä vain yhdestä. Suvaitsevaisuutta, kiitos ❤️

Aivan sivusta

Niille naisille tilanne saattaa kuitenkin näyttäytyä sellaisena, että ap virittelee verkkojaan samanaikaisesti useamman naisen kanssa nimenomaan suhde mielessään.

Ne naiset tuskin saa koskaan tietää mistään kirjoittelusta yhtään mitään. Kukaan niistä. Turhaan taas murehditte tuntemattomien kuvioita, keskittykää omaan. Sivusta

Ajattelinkin sellaista tapausta, että naiset tuntevat toisensa, ja huomaavat ap:n virittelevän verkkojaan moneen suuntaan.

En tiedä, kuka sun mielessä tässä on ap, kun kaikkiaan kolme ilmoittautui kaipaamaan useampaa. Olen tuo toisena kirjoittanut, enkä virittele mitään verkkoja mihinkään suuntaan. Yhdestä olen tositarkoituksella kiinnostunut ja toinen on joku outo sivufantasia. Nämä naiset tuntevat (tai ehkä pikemminkin tietävät) toisensa kyllä, mutta mikäli meille ykkösen kanssa tulee joskus jotakin juttua, niin ilman muuta kerron mun kummallisista tunteistani sitä toistakin kohtaan. Tunnen heidät molemmat, ja tiedän, ettei siitä paljastuksesta mitään ihmettelyä ja huvittumista suurempaa seuraa.

Ihmisillä on erilaisia tilanteita ja ne eletään irl, ei ketjussa. Ketjussa voi kirjoitella mitä lystää. Muistaakseni joku kirjoitteli eksällekin vielä sen nykyisen ihastuksen ohella. Ei kannata omia täältä mitään itselle kun tosiasiallisesti nämä on ihan kenelle sattuu ja missä mielessä sattuu.

T. Yksi mahdollinen ap

Aika ”kivasti”sanottu, että tuo ykkösvaihtoehto ihmettelisi ja suorastaan huvittuisi sun tunteistasi sitä toista kohtaan. Eipä olis hääppöistä olla tuo kakkosvaihtoehto. On tässä jotain hyvääkin, kun tietää ettei ole minkäänlainen vaihtoehto yhtään kellekään. Ei tarvitse olla myöskään yleistä hilpeyttä aiheuttava vitsivaihtoehto. Sivusta

Hän ei henkilönä ole mikään vitsi, vaan mun tunteet on se omituinen tässä. Et tiedä kuviota, se on melko erikoinen. Turhaan yrität samastua ja projisoida omaan tilanteeseesi.

Sama

Toivottavasti et ole tälle kakkoselle antanut ymmärtää sulla olevan mitään tunteita häntä kohtaan 😞. Itse pelkään olevani juuri tässä tilanteessa. Kaivattu vaan on kyllä näyttänyt tunteitaan. Pelkään tulevani pelatuksi kaiken jälkeen. Meilläkin erikoinen kuvio.

Häntä ei kuule voisi mun tunteet vähempää kiinnostaa, hyvä jos muistaa koko olemassaoloani edes. Ei todellakaan ole sulla tämä tilanne. Tämä on tosissaan kiero ja outo, enkä tajua itsekään, miten tästä tällainen on tullutkin.

Toivottavasti sitten lähennytte ykköskaivatun kanssa. Minun kaivattu on ollut ihastunut varattuun naiseen samoista löyhistä ympyröistä. Emme tunne sen enempää naisen kanssa vaikka facebook-kavereita olemmekin. Kaivattu ei ole koskaan itse maininnut asiaa ja olen saanut sen käsityksen että vuosia sitten ovat ainakin olleet läheisissä jutteluväleissä kavereina. Aiheuttaa valtavaa epävarmuutta, sillä tunteet olivat tuota naista kohtaan todella vahvan kuuloisia. Mietin olenko vain joku joka kelpaa.

Haluaisin itse vain ettei minussa herätetä toiveikkuutta turhaan ja näytetä ja kerrota tunteita, jos niitä ei oikeasti riittävästi ole. Jos mun kanssa ei olla ja mun sydäntä ei oteta vakavissaan. Ehkä joku muukin täällä tuntee mistä puhun. Olen useamman kerran tullut pelatuksi. Mies on jättänyt asioita kertomatta, mutta seksi on kuitenkin kelvannut keplotella ensin. Minä typerä luulin heidän olleen myös ihastuneita ja rehdein aikein. Sen sijaan antoivat minun tahallaan olettaa asioita.

Sivusta)

Ja kuka urpo kuvittelee, että mies joka paneskelee useampia naisia rinnakkain, kirjoittelis jollakin tällaisella palstalla heille yhdellekään... sivusta

Vierailija
12569/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Aivan sivusta

T. Yksi mahdollinen ap

Sama

Sivusta)

Sivusta myös enkä lukenut yllä olevia viestejä, mutta itselleni on aina plussaa saada ihastukselta seksiä.

En kyllä tiedä oonko sit edes ton kysymyksen kohderyhmää, en kai…

Jos ihastus ei voi johtaa muuhun kuin seksiin, niin mieluummin seksi kuin ei mitään.

Eihän siinä vaiheessa muutenkaan voi vielä tietää haluaako itsekään muuta kuin seksiä, ellei sit oo tuntenut jo pidempään (ja silloin sitä seksiäkin kannattaa miettiä tarkemmin, et voiko välit muuttua oudoiksi sen jälkeen ja joutuuko vielä näkemään ym.)

Vierailija
12570/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilttiketju tämä on koko lanka.

-sivusta

Vierailija
12571/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kaikella on tarkoituksensa. Ehkä kohtalo johdattaa minua jotain parempaa kohden.

Mitä kävi :(?

Ei mitään. Mikään ei etene mihinkään suuntaan.

Ja tää nyt ei ollut multa. Täällä on aika monella mullakin varmaan sama tilanne että tilanne ei etene. Mutta mä en halua ketään muuta kuin hänet. Sivusta

Hyvä, että selvensit. Luulin koko aika, että se oli just sulta.

Tämä palsta on siitä inhottava, kun kirjoittaa jonkun viestin, kohta joku perään laittaa samasta aiheesta kielteisen viestin. Ja ne kaksi voi helposti yhdistää. Mä laitoin, että odotanko mies turhaan, koska mitään ei tapahdu. Sitten kohta joku kohta laittaa perään, että toivottavasti kohtalo tuo eteeni jotain parempaa koska tilanne ei etene. Helposti voi luulla että mä kirjoitin molemmat ja tehdä siitä omat johtopäätöksensä. Ei tänne pitäisi yhtään mitään kun kaikki hukkuu ja sekoittuu joka tapauksessa. Mä kun en ole kiinnostunut etsimään yhtään ketään hänen tilalleen. Joko hänet tai ei ketään.

Vierailija
12572/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ketjussa nytkin monta miestä.

Vierailija
12573/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilttiketju tämä on koko lanka.

-sivusta

Totta puhut kamu.

Vierailija
12574/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ihastus ylipäätään tarkoittaa sitä, että voin harrastaa seksiä kyseisen ihmisen kanssa.

Muista jutuista ja ajan kanssa sitten käy ilmi se, onko siinä ainesta muuhunkin kuin seksiin.

Seksi ilman ihastusta ei juurikaan kiinnosta minua, ainoan poikkeuksen tekee jotkut leffamaiset sattumat tuntemattoman kanssa, mutta niissäkin sitä kokee sellaisen hetken huuman ja ikään kuin ihastuksen.

Saman huomaa noissa hetkissä myös miehestä, sillä on samanlainen olemus, katse ja eleet kuin ihastuneella miehellä.

Tylsin ja epäkiinnostavin seksin muoto on joku sellainen, että hankitaan sovitusti Tinderistä tai baarista joku pano/fyckbuddy tms.

Todella tylsää, en ymmärrä miten ketään kiinnostaa sellainen.

Ehkä ihmisiä, joille seksi partnerin kanssa on masturbaation korvike?

Vierailija
12575/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisesti miehiä on ollut kolmasosa.

Vierailija
12576/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma….. sillä on pitkä muisti..

Vierailija
12577/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäsosa on miehiä.

Vierailija
12578/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä turn off miehessä, jos seksi on sille lähinnä masturbaation korvike.

En voisi alkaa sellaisen kanssa, on jotenkin liian maatiaismaista touhua sellainen. Saalistaa seksiä ym., ei kiinnostavat ihmiset toimi niin.

Tylsämielisten robottien hommaa.

Vierailija
12579/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole rakastunut opettajaan, mutta ihastunut kylläkin. Yritän parhaani mukaan olla olematta.

Minäkin olen ihastunut naisopettajaan. Molemmat aikuisia, Anakin hän täysjärkinen.

Petraan? Vai kehen?

t. Nainen

Petran tuntomerkit? Te jotka on seurannut.

Vierailija
12580/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäsuunnitelmat jäissä, miten teillä muilla? Onko kaivattu keskiössä irl, vai onko yhtä kaipausta suven aika?

Ketju on lukittu.