Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyllisyys avioerosta, olen ollut kamala ihminen

Vierailija
22.05.2023 |

Olen tullut siihen tulokseen, että ex on ollut aivan oikeassa. Minä olin tylsä, aikaansaamaton, nipottaja. Kuormituin liikaa arjen yksin pyörittämisestä. Ja lopulta pitääkseni langat käsissä kontrolloin kaikkea, en ehkä antanut miehelle tarpeeksi tilaa olla semmoinen kun on.
Mies sitten entisestään vetäytyi arjesta, meni omia menojaan ja pakeni alkoholiin.

Nyt hänellä on uusi rakkaus, elämä luistaa, urheilee, syö terveellisesti ja onnellisempi.

Minä, joka annoin kaikki vuoteni perheelle, olen yksin. Katkera ja yksin.

Aika kova paikka myöntää että on huono. Vaikka kuvitteli olevansa se hyvä ja huolehtiva. Niin oikeasti olinkin ihan jotain muuta.

Tässäpä sitten keräillään elämän rippeitä kasaan ja mietitään että mitä ihmettä sitä tällä yksinäisellä elämällään tekisi??

Miehen uusi onni iskee tajuntaan mitä yllättävämmissä paikoissa. Jostain sivilauseesta tulee mieleen.

En minä sitä exää kaipaa ollenkaan. Mutta olisko meillä ollut erilaista, jos minä olisin ollut toisenlainen?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, jos mies ei osallistunut arjenpyörittemiseen ja sinun huomioimiseen niin tuskin hän pidemmällä ajanjaksolla tekee uudessakaan suhteessa. Eli sinun kuormasi on helpottunut. Anna ajan kuluttua niin huomaat, että olet onnellisempi yksin kuin mieslapsen kanssa.

Vierailija
2/32 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin turhan nipottaja, mutta olen kuitenkin onnellinen eksän uudesta suhteesta. Hän ansaitsee parempaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen marttyyriakka jolle mikään ei kelpaa ja sitten v o l lo ttaa kun kukaan ei koskaan mitään. Ja jos yrittääkin ni sitten alkaa huuto ei noin, ei näin, anna mä teen. Sitten nalkutetaan kun ukko makaa sohvalla koska sekin on väärin.

Hyvä että tunnistat tämän itsestäsi.

Vierailija
4/32 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllähän ex miehesi kuulostaa täydelliseltä.

- jättää kotityöt ja arjen pyörittämisen vaimolle

- huomaa vaimon rasittuvan niin pakenee harrastuksiin ym

- alkaa juomaan alkoholia

- ero

Joku muu mies olisi sanonut vaimolleen hei minusta tuntuu että olet liian kiireinen ja rasittunut. Jaetaan kotitöitä uusiksi. Mitä minä voisin ottaa vastuulleni? Käydäänkö parisuhdeterapiassa? Jne.

Vierailija
5/32 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, jos mies ei osallistunut arjenpyörittemiseen ja sinun huomioimiseen niin tuskin hän pidemmällä ajanjaksolla tekee uudessakaan suhteessa. Eli sinun kuormasi on helpottunut. Anna ajan kuluttua niin huomaat, että olet onnellisempi yksin kuin mieslapsen kanssa.

Toiset voivat ottaa opiksi virheistään tai sitten se mikä oli sinulle kuorma ei ole toiselle yhtikästä mitään. Eksän uusi on joku himosiivooja, joka rakastaa pitää kodin viimisen päälle kunnossa ei tarvitse eikä halua eksän apua siihen. 

Vierailija
6/32 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli täysin päinvastainen nainen. Ei ollut sekään mistään kotoisin.

Vierailija
7/32 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uuvuit? Jakoiko ex arjen velvollisuudet kanssasi vähintään tasan? Ja enemmänkin, kun olit uupunut? Tukiko hän sinua muutoinkin ja eritoten kamppaillessasi uupumuksen kanssa?

Niinpä. Nyt leuka pystyyn. Ja muista, että totuus koittaa vielä uudessakin suhteessa. Nyt on vielä liehoittelyvaihe menossa.

Vierailija
8/32 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi. Älä turhaan syyttele itseäsi.

Vierailija
9/32 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Ap! Ehkä sullakin uusi onni on odotettavissa! Monesti sen ihmisen/ asian tärkeyden huomaa vasta, kun sen menettää. Mutta toisaalta, lapsillanne on varmasti mukavampi olla isän kanssa, joka on onnellinen, eikä onneton..

Vierailija
10/32 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, entä jos olen väärässä siitä mitä se totuus oli? Entä jos se oikeasti on toisen kanssa paljon parempaa? Ja varmasti on. Heillä on aikaa toisilleen kun lapset eivät ole siinä kokoajan.

Entä jos olen kuvitellut meidän arjessa olleet ongelmat, eikä niitä enää ole, kun minä "ainoa rikkinäinen asia" olen sieltä pois???

Vierailija
11/32 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset voivat ottaa opiksi virheistään tai sitten se mikä oli sinulle kuorma ei ole toiselle yhtikästä mitään. Eksän uusi on joku himosiivooja, joka rakastaa pitää kodin viimisen päälle kunnossa ei tarvitse eikä halua eksän apua siihen. 

Helppoa olla himosiivooja ennen kuin on yhteisiä lapsia yövalvomisineen...

Vierailija
12/32 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AV:lla ei uskota, että naisessa voisi olla jotain vikaa, vaikka hän itse sanoo niin. :D

Tietysti, 'ole mies, ryhdistäydy, ota vastuu...' ja 'anna naisesi olla vahva itsellinen, itsenäinen, vartalonsa käytöstä (only fänssis ja huaraaamal) päättävä, elämänsä haltuunottava (sugardäddin sponsoroima) moderni fishbike'.

Vierailija
13/32 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Millä tavalla sun eksä oli oikeassa?

Hän pakotti sut pyörittämään arkea yksin. Kaatoi sun niskaan kaiken vaativan ja tylsän homman samalla, kun meni ja joi alkoholia. Hän ei auttanut millään tavalla, ei kommunikoinut, ei yrittänyt tehdä sun elämästä helpompaa.

Kai tiedät, että tuollainen meno ei koskaan muutu? Aina löytyy uusi nainen joka suostuu samanlaiseksi kotipiiaksi ja ulkoapäin saattaa näyttää miten kaikki on niin ihanaa ja kivaa. Sama pska sieltä tulee jossain vaiheessa vastaan. 

Vierailija
14/32 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sä yksin olet? Mihin se perhe siis on joutunut, jolle sä kaikkesi annoit?

Vierailija
15/32 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kyllä aika karsea vaimo. Naama aina mutrulla ja nalkutin joka asiasta. Ihan hävettää, kun joskus nalkutin vaikka ruokakaupassa kaikkien kuullen. Jäkätijäkätijää. Tulin siihen tulokseen, että en vaan sovi parisuhteeseen ja parempi olla yksin. Kaveri pisti kyllä tuon jäkätyksen vielä paremmaksi. Lokki oli paskonut miehen päällä ja kaveri oli siitä suuttunut miehelle, että pitääkö linnun paskankin alle jäädä. Siinä kohtaa oli tajunnut, että oiskohan se nyt aika erota, kun toinen ärsyttää jo noinkin paljon. 

Vierailija
16/32 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän meissä kaikissa ole sekä hyvät että huonot puolemme. Ja parisuhde on kahden kauppa. Menneet on menneitä, anna niiden olla siellä. Hyvä, että tiedostat omat käytösmallisi. Niistä opiksi ja elämässä eteenpäin.

Vierailija
17/32 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän pakotti sut pyörittämään arkea yksin. Kaatoi sun niskaan kaiken vaativan ja tylsän homman samalla, kun meni ja joi alkoholia. Hän ei auttanut millään tavalla, ei kommunikoinut, ei yrittänyt tehdä sun elämästä helpompaa.

Kai tiedät, että tuollainen meno ei koskaan muutu? Aina löytyy uusi nainen joka suostuu samanlaiseksi kotipiiaksi ja ulkoapäin saattaa näyttää miten kaikki on niin ihanaa ja kivaa. Sama pska sieltä tulee jossain vaiheessa vastaan. 

AP juuri kertoi, ettei hänelle kelvannut miehen apu arkeen. Mies tajusi lähteä pois jaloista pyörimästä.

Vierailija
18/32 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, viestin perusteella olet vähän samanlainen edelleen. Tyytymätön, valitat ja haikailet muuta. Ei sinun nyt kannata miettiä miehen uutta parisuhdetta, vaan itseäsi ja mikä tekee elämästäsi hyvää nyt. Keskity hyvään ja elä arvojesi mukaan.

Vierailija
19/32 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP juuri kertoi, ettei hänelle kelvannut miehen apu arkeen. Mies tajusi lähteä pois jaloista pyörimästä.

Helppohan se on sitten yrittää auttaa kun on vuosia kuormittanut toista arjen tekemisillä. 

Vierailija
20/32 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän meissä kaikissa ole sekä hyvät että huonot puolemme. Ja parisuhde on kahden kauppa. Menneet on menneitä, anna niiden olla siellä. Hyvä, että tiedostat omat käytösmallisi. Niistä opiksi ja elämässä eteenpäin.[/quot

Voi miten viisaita sanoja, totta joka ikinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän