Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö onko kaipaamasi parisuhteessa?
Itse en tiedä.
Ei mitään käryä. Toivottavasti on, koska ansaitsee kaiken rakkauden ja onnen (sikäli mikäli sen tarvii ansaittua olla, kaikki tarvitsee rakkautta IMHO). Itse olen, vaikka en siitä niissä tilanteissa huutele, kun häntä näen. Ja en ole hakeutumassa parisuhteeseen hänen kanssaan (ennen kuin joku huutelee pettäjää ja moraalitonta). -naine
Mikset huutele? Kannattanee se jossakin sivulauseessa antaa ilmi, ettei se toinen ala kuvitella mitään
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuumatissiselle terveiset. Odotan kohtaamista!
Joo, tää on mulle. Papat tykkää.
Kyllä vain. Terveisin Pentti
Vierailija kirjoitti:
Huomenta Elinalle ❤️
Kiitos 😘
Ei mun terveiset näköjään tulleet perille.
Rakkaita terveisiä sinulle siis.
Eilen lähetin vähän tavanoimaisemmat.
Pusuja päivääsi, komea kollega.
Ei, mutta eihän tavan rinnoistakaan tule välttämättä maitoa. Tästäkin on kokemusta. Piti koko ajan antaa maitokorviketta ja hyvin kasvoi terve lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö silareilla imettämään?
Pystyy ja moni imettääkin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaveri ainakin imetti ihan ongelmitta, ei kai ne silikonipallot mitenkään siihen maidontuotantoon vaikuta
Vierailija kirjoitti:
Joillekin aiheuttaa ongelmia.
Silikonit on ihan turha riski naiselle, ja turha juttu muutenkin.
Jos miehellä on joku tarve päästä tuijottelemaan suuria rintoja tai kiinteitä pallotissejä, niin sellaisia pääsee katsomaan vaikkapa rannalla tai netistä - ei miehen oman puolison tarvitse sellaiseksi muuttua.
Vierailija kirjoitti:
😘♥️
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on joku tarve päästä tuijottelemaan suuria rintoja tai kiinteitä pallotissejä, niin sellaisia pääsee katsomaan vaikkapa rannalla tai netistä - ei miehen oman puolison tarvitse sellaiseksi muuttua.
Joskus nainen tekee muutoksia itsessä ihan kyllä pelkästään oman itsen takia. Jos on vaikkapa epämuodostuneet rinnat, niin seksuaaliseen itsetuntoon vaikuttaa ihan hemmetisti, jos ne pääsee korjaamaan kirurgilla. Ei se sinänsä siis kumppanin vaatimus ole, vaan naisen itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😘♥️
🧩❤
Silikoneista tuli mieleen tää absurdi tapaus, kun mikään ei riitä:
https://www.is.fi/viihde/art-2000006029993.html
(Miljardöörimies kuoli peniksen suurennusleikkaukseen)
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Onko sinut tunnistettu täällä?
Miksi? Mill3a tavalla?
Muutaman kerran olen ollut varma siitä kun olen laittanut viestiä kollegalle ja joku ulkopuolinen on vastannut.
Silti: toivottavasti ei.
Oletko mies tyytyväinen peniksesi kokoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on joku tarve päästä tuijottelemaan suuria rintoja tai kiinteitä pallotissejä, niin sellaisia pääsee katsomaan vaikkapa rannalla tai netistä - ei miehen oman puolison tarvitse sellaiseksi muuttua.Joskus nainen tekee muutoksia itsessä ihan kyllä pelkästään oman itsen takia. Jos on vaikkapa epämuodostuneet rinnat, niin seksuaaliseen itsetuntoon vaikuttaa ihan hemmetisti, jos ne pääsee korjaamaan kirurgilla. Ei se sinänsä siis kumppanin vaatimus ole, vaan naisen itsensä.
No joo jos on jotain ihan todella pahaa epämuodostumaa joka näkyy esim. uimahallissakin uikkareista, kiinnittää huomiota ja häiritsee elämää, niin ymmärrän.
Useimmiten silikonit kuitenkin taidetaan hankkia ihan vaan, koska halutaan isommat tai kiinteämmät rinnat, ja sen takana on kyllä yleiset kauneusihanteet ja rintojen kohdalla ne kumpuavat kyllä miehistä (toisin kuin vaatemuodin kohdalla, joka on naisten juttu eikä miehiä varten).
Sama se mulle eikä sen suuremmin kiinnosta mitä joku keholleen tekee, mutta henkilökohtaisesti pidän ihan turhana riskinä kaikin puolin.
Pois se minusta, kaikenlainen kalastelu. Ihan vaan tuota assosiaatiota hätänumeroon mietin tässä töitä vältellessäni. Onnea yritykseen pysyä pois, may the force be with you (noh, miten ne univormupukuiset nyt tunkee mulla joka asiayhteyteen) 🤩