Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä nainen. Voisitko seurustella itseäsi lyhyemmän miehen kanssa?

Vierailija
30.08.2025 |

Pituuseroa yli 5cm.

Voisitko seurustella lyhyemmän miehen kanssa

Vaihtoehdot

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäänkin ämmänrohjakkeeseen voi kassit tyhjentää.

Vierailija
2/11 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä pituusero ei haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
4/11 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Tämä on aivan ehdoton juttu. Monesta muusta asiasta olen valmis tinkimään, mutta en siitä että a) mies on minua lyhyempi ja b) mies on tummahipiäinen ja tummatukkainen. Älykkyys on silti tärkein ominaisuus. 

Vierailija
5/11 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni oli minua 6 senttiä lyhyempi. Suhde kaatui ihan muihin asioihin kuin osapuolten pituuksiin. N39

Vierailija
6/11 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi. Tämä on aivan ehdoton juttu. Monesta muusta asiasta olen valmis tinkimään, mutta en siitä että a) mies on minua lyhyempi ja b) mies on tummahipiäinen ja tummatukkainen. Älykkyys on silti tärkein ominaisuus. 

Olet typerä ja pinnallinen etkä ansaitse minkään pituista puolisoa. 

Vierailija
7/11 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä nainen (yli 180 cm) ja minkä tahansa pituinen mies kelpaisi. Yleensä minua lyhyemmillä miehillä tulee jokin kompleksi ja minua pidemmät miehet haluavat kuitenkin sen siron 160-senttisen taskuvenuksen.

Vierailija
8/11 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole erityisen pitkä, vain 175cm. Mutta voisin hyvin seurustella vaikkapa 169cm miehen kanssa, kunhan on hyvä tyyppi. Sellaisen kanssa kuin tuo eka vastaaja, en voisi olla ihan riippumatta siitä kuinka pitkä, lyhyt tai komea on ulkoisesti. Luonne menee aina edelle, vaikka toki ulkonäönkin pitää miellyttää. Mut surkeaa ihmistä en halua, pitää olla hyvännäköinen JA hyvä tyyppi. Hyvä tyyppi puhuu nätisti, ei rumasti. Hyvä tyyppi myös ajattelee kauniisti, ei ole mätä sisältä.

Luultavasti rumia puhuva mies myös ON ruman näköinen, yleensä se menee niin. 

Vierailija
9/11 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkä nainen (yli 180 cm) ja minkä tahansa pituinen mies kelpaisi. Yleensä minua lyhyemmillä miehillä tulee jokin kompleksi ja minua pidemmät miehet haluavat kuitenkin sen siron 160-senttisen taskuvenuksen.

Mun 182cm kaverilla on 190cm komea ja hyväluontoinen mies, ei ole ollut ongelmia. Löysivät toisensa jo nuorena, ja edelleen onnellisia.

Vierailija
10/11 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet typerä ja pinnallinen etkä ansaitse minkään pituista puolisoa. 

En ole. Minulla on oma seksuaalinen preferenssi, eikä se muuksi muutu. En kiihotu yhtään lyhyistä ja tummista miehistä. Kun seksi ei suju, parisuhde ei suju. Aivan kuten miehetkin haluavat, että naisella on jonkinmoiset rinnat, takamus ja vyötärö, niin nainen yleensä haluaa että mies on miehen mittainen. Ei tarvitse murehtia mun puolisotilanteesta, kun kriteerien mukainen puoliso löytyi hakemattakin. 

Vierailija
11/11 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäni pidempiä naisia ei ole seurani kiinnostanut vaikka muuten seuraa on löytynut helposti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi