Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
11941/17476 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silikonit on ihan turha riski naiselle, ja turha juttu muutenkin.

Jos miehellä on joku tarve päästä tuijottelemaan suuria rintoja tai kiinteitä pallotissejä, niin sellaisia pääsee katsomaan vaikkapa rannalla tai netistä - ei miehen oman puolison tarvitse sellaiseksi muuttua.

Joskus nainen tekee muutoksia itsessä ihan kyllä pelkästään oman itsen takia. Jos on vaikkapa epämuodostuneet rinnat, niin seksuaaliseen itsetuntoon vaikuttaa ihan hemmetisti, jos ne pääsee korjaamaan kirurgilla. Ei se sinänsä siis kumppanin vaatimus ole, vaan naisen itsensä.

Toivottavasti jokainen tekee keholleen mitä tekee juuri tuon vuoksi, että haluaa itselleen hyvää. Toisten ihmisten vuoksi ei pidä tehdä yhtään mitään. Muuten, tissithän voivat olla myös liian isot. Minulla on pari kaveria, jotka ovat käyneet pienennysleikkauksessa, koska isot tissit vaikeuttivat urheilua ja aiheuttivat selkävaivoja.

Vierailija
11942/17476 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Onko sinut tunnistettu täällä?

Miksi? Mill3a tavalla?

Muutaman kerran olen ollut varma siitä kun olen laittanut viestiä kollegalle ja joku ulkopuolinen on vastannut.

Silti: toivottavasti ei.

Mulla vastasi kerran tyyppi (vahingossa?) nimellään niinkuin allekirjoittaa säpot. Ja oli kommentoinut, ettei vois paremmalle käydä. Voi tietty olla suurensuuri yhteensattumakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11943/17476 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, kuinkas muutenkaan.

Vierailija
11944/17476 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Mill3a tavalla?

Muutaman kerran olen ollut varma siitä kun olen laittanut viestiä kollegalle ja joku ulkopuolinen on vastannut.

Mulla vastasi kerran tyyppi (vahingossa?) nimellään niinkuin allekirjoittaa säpot. Ja oli kommentoinut, ettei vois paremmalle käydä. Voi tietty olla suurensuuri yhteensattumakin.

Tämä viestin allekirjoittaminen sähköpostin tapaan ja omalla nimellä on mun pahin pelkoni. Vois hyvin tapahtua epähuomiossa ja automaattisesti.

Eri

Vierailija
11945/17476 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän, ettei oo tärkein asia, mutta mikähän meidän oikea ikäero on? Ja mikähän on sun toinen nimi?

Mitäpä veikkaisit molempiin?

Ekaan 14 vuotta? Tokaan en osaa sanoa. Arvaan huvikseen Ilmari tai Kristian.

väärin. Oikea vastaus 5-10 vuotta. Toinen nimi Olavi. Väärä henkilö siis, kuten aina täällä.

eli toinen on 40-50

sivu

Vierailija
11946/17476 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisit rakas T viestiä mulle...😔

Vierailija
11947/17476 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset itse laita?

Vierailija
11948/17476 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset itse laita?

Luulen mokanneeni tämän. Tiedän hänen kyllä olleen kiinnostunut, mutta itse mokasin. Jos hän ottaisi yhteyttä uskaltaisin jatkaa siitä. Nyt tämä liian hankalaa näin. 

Vierailija
11949/17476 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Mill3a tavalla?

Tämä viestin allekirjoittaminen sähköpostin tapaan ja omalla nimellä on mun pahin pelkoni. Vois hyvin tapahtua epähuomiossa ja automaattisesti.

Eri

Täällä olen pari kertaa huomannut etunimen viestin perässä, mutta se viesti on melkein heti sen perään poistettu. Myös itse olen vahingossa meinannut laittaa nimeni viestin loppuun. Varsinkin jos väsyneenä ja kiireellä kirjoittaa. Tarkkana saa olla koko ajan.

Vierailija
11950/17476 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin vois laittaa. (eri ja eri T.)

Vierailija
11951/17476 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun aate?

Vierailija
11952/17476 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Mill3a tavalla?

Olen laittanut monta viestiä ihastukselle:

Etunimi, ammatti, ikä, tukan väri, kaupunki, jopa vaattet jne mutta aina eri viesteissä.

Vierailija
11953/17476 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekin vois laittaa. (eri ja eri T.)

Älkää murehtiko, palsta on täynnä myös T:llä alkavia naisia. Kyllä joku teitäkin muistaa. Kirjoittajista naisia varmasti 95%.

Vierailija
11954/17476 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Mill3a tavalla?

Olen laittanut monta viestiä ihastukselle:

Etunimi, ammatti, ikä, tukan väri, kaupunki, jopa vaattet jne mutta aina eri viesteissä.

Jep. Mullakin on tullut vastauksia, ja osa on sopinut, osa on ollut ajallisesti tai muuten puutaheinää. IRL-juttujakin on sopinut (tai sitten olen itse saanut ne sopimaan, kuka tietää).

(eri)

Vierailija
11955/17476 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun aate?

Mistä?

Vierailija
11956/17476 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Mill3a tavalla?

Eri

Samaistun. Kerran meinasi käydäkin niin, voin kertoa, ettei ollut mukava tunne.

Vierailija
11957/17476 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin kaa on lämpimät välit. 💙

Vierailija
11958/17476 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

Me olemme edelleen siinä vaiheessa, ettei olla tutustuttu oikein kunnolla. Toisaalta me tutustumme koko ajan tipoittain. Sinusta en edelleenkään tiedä oikeasti mitään, sinulla on etulyöntiasema kaikin puolin. Eikä mitään meitä ole, eikä tarvitse ollakaan. Ilahtuisin, jos näkisin sinut ja vielä parempi jos meillä olisi jatkossakin kivat välit. Eksyin taas tänne 😞 Haluaisin kyllä tietää sinusta enemmän, mutta miten se voi ikinä toteutua. Vaikka yrität jutella, se jää aina siihen, että minä annan sinulle tietoa tai reaktion ja minä en pääse kysymään sinulta mitään!! Kannaltani tilanne on yksinkertaisesti typerä.

Vierailija
11959/17476 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

👋 naapurille iloinen vilkutus.

Vierailija
11960/17476 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkiksi, jos olet täällä...

Sun pojalla on ihana nimi.

Jos oisin saanu poikia, toisella olis sama nimi.

Alkaako nimi Oolla?

Ketju on lukittu.