Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mitä toivot kaipaukselta?
Orastavaa kevätkaipausta, uusia tuulia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta kaipaavat! Lauantai alkaa gallupilla. Kumpi teistä on menestyneempi, kaipaamasi vai sinä? Nuoli ylös hän ja nuoli alas sinä.
En arvottele itseäni ja toisia, en ole vertailutyperyyteen taipuvainen. Opettelin jo varhain tuosta pois ja on ollut helpompaa sen jälkeen. Lapsille olen opettanut samaa.
Jokainen on arvokas ja ollaan ihmisinä aivan samoilla viivoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollataanko mua? Kudos to you.
Jokainen vaipuu joskus tähän harhaan
Kelle kirjoittelet täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks kolli vaa kirjoitti:
Meidän näkemistämme yritetään estää.
Tää ei ol aineska mull.
Juu ei mullekaan. Se kolli ketä mää kaipaan, se kyl välttelee ihan oma-alotteisest. Ei tarvii toisten yrittää estel. Sivult, kopiokonee takkaa
🤣oleks siäl väijyss?
Ole. Sielt mä sit loikkaan kauhian karjasun kera esii, ku kuule et siel se ny tulee. Siin hän sit seisoo tukka pystys ja kauhu katsees ja miätti, et mihi mää pääsisi pakenee. Eikä pääs. Pakko sanoo huament, ja sekös hänt harmitta.
Sää tairakki oll puuma? Met ei häne kans oll viimeks juteltu kopiokoneell. Ett hän kyll tiätä misä. Eikä hän arastele munt.
Juu, puumaha mää. Semmonen peto, et ei ol ihme, jos pien kolli vähä peljästyy.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä mistään mittään.
Voit tietääkin. Palsta sotkee ajatukset helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks kolli vaa kirjoitti:
Meidän näkemistämme yritetään estää.
Tää ei ol aineska mull.
Juu ei mullekaan. Se kolli ketä mää kaipaan, se kyl välttelee ihan oma-alotteisest. Ei tarvii toisten yrittää estel. Sivult, kopiokonee takkaa
🤣oleks siäl väijyss?
Ole. Sielt mä sit loikkaan kauhian karjasun kera esii, ku kuule et siel se ny tulee. Siin hän sit seisoo tukka pystys ja kauhu katsees ja miätti, et mihi mää pääsisi pakenee. Eikä pääs. Pakko sanoo huament, ja sekös hänt harmitta.
Sää tairakki oll puuma? Met ei häne kans oll viimeks juteltu kopiokoneell. Ett hän kyll tiätä misä. Eikä hän arastele munt.
Juu, puumaha mää. Semmonen peto, et ei ol ihme, jos pien kolli vähä peljästyy.
😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuitenkaan vetäis mistään mitään kovin vakavia johtopäätöksiä. 😄
Vierailija kirjoitti:
Usein ihastumista ei tarvitse arvailla kun sitä ei voi olla huomaamatta 😄.
Kyllä voi olla huomaamatta. Voi käydä jopa niin, ettei huomaa sitä itse. Sitä vaan käy muutaman kerran jonkun kiinnostavan ihmisen luona juttelemassa, niin ympärillä olevat alkavat puhua, kuinka olet ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuitenkaan vetäis mistään mitään kovin vakavia johtopäätöksiä. 😄
Totta tuokin.
Mitä vastaan tuleekaan, niin toista Sua ei milloinkaan. 😊
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Lähentymistä, tutustumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi olla huomaamatta. Voi käydä jopa niin, ettei huomaa sitä itse. Sitä vaan käy muutaman kerran jonkun kiinnostavan ihmisen luona juttelemassa, niin ympärillä olevat alkavat puhua, kuinka olet ihastunut.
Mulle kävi kerran niin että tuttavamies yllättäen juhlissa suuteli suoraan suulle kun uutta vuotta halailtiin. Tuli puskista, vaikka meillä olikin ihan mukavat ja ystävälliset välit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Lähentymistä, tutustumista.
Täysin samat ajatukset. 😘
Vierailija kirjoitti:
Riippuu henkilöstä. Itse en ole koskaan huomannut, kun joku on ollut minuun ihastunut, se on sitten vain kerrottu minulle (joskus vuosiakin jälkeenpäin). Olen siis jättänyt reagoimasta vastapuolen hienoisiin aloitteisiinkin, vaikka olisin saattanut itsekin olla kiinnostunut, jos olisin tajunnut ajatella.
Oman ihastukseni sen sijaan varmasti huomaa kaikki. Olen niin punasteleva, sähläävä ja sanoissa sekoileva, ettei jää kyllä kenellekään epäselväksi. Siksi pyrinkin välttelemään ihastusta aluksi parhaani mukaan; tiedän kokemuksesta, että tunteet tasoittuvat vähän ajan kanssa, enkä mokaa itseäni sitten enää ihan niin pahasti kuin mitä aluksi täysin aivovammaisena.
Laitahan elonmerkki, jos ja kun oot täällä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Loppuisi nämä viimeisetkin rippeet mitä on enää jäljellä.
Läheisyyttä, samanmielisyyttä, hellyyttä, ymmärrystä.
Huomenta Elinalle ❤️