Lihapullista tulee parempia kun ne paistaa voissa
Kommentit (20)
Mistä tahansa paistettavasta tulee parempaa voissa paistamalla, tämä tuskin on mikään uutinen.
Ei tulis mieleenkään paistaa lihapullia. Ne kypsennetään tomaattikastikkeessa.
Kyllähän Italiassakin lihapullat ruskistetaan, enne tomattikastikkeeseen laittoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Italiassakin lihapullat ruskistetaan, enne tomattikastikkeeseen laittoa.
Ja Kreikassa. Soutzoukakia, nam.
Mutta eivät kypsy nopeasti sisältä.. Äitini paistoi ne aina pannulla ja pyöritteli lihapullat ensin vehnäjauhoissa, nam. Isä oli sitä ennen teurastanut sonnin ja me äitin kanssa jauhettiin heti jauhelihaa...oih kuinka on sinua ikävä Koivulan Anja.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä Viddua joku Italia meille kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Kreikassa. Soutzoukakia, nam.
Ja suomessa suomalaisella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Kiinassa taas ne tehdään koirasta ja grillataan rapeiksi ennen Hoi Sui kastikkeeseen laittoa.
Vierailija kirjoitti:
Puerto ricossa ne kypsennetään banaaninlehden sisässä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tahansa paistettavasta tulee parempaa voissa paistamalla, tämä tuskin on mikään uutinen.
r y z s ä s tä ei tule🤣
Tässä ohje.
Muista aina hävetä kaikkea mitä suomessa tehdään tai syödään. Ok.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ohje.
Tietysti. Oooh Italia. Siellä lihapullatkin on niin hienoja. Ja se italialainen kahvi.
Oooh ja ne Italian Pitsat. Pasta ja Ihmiset... Ooooh.
Videolla kerrottu Ghee on kirkastettu voi. Tohtori Berg vastaa kommentissa parhaista paistorasvoista seuraavasti:
Some of the best oils for cooking include stable, saturated fats such as unrefined coconut oil, grass-fed tallow, or ghee. Grass-fed butter, cold-pressed extra virgin olive oil, and unrefined avocado oil work well for medium to low heat and provide beneficial antioxidants and heart-friendly monounsaturated fats.
Suomeksi:
Joitakin parhaita ruoanlaittoöljyjä ovat stabiilit, tyydyttyneet rasvat, kuten puhdistamaton kookosöljy, ruoholla ruokittujen laidunten tali tai ghee. Ruoholla ruokittujen laidunten voi, kylmäpuristettu ekstra-neitsytoliiviöljy ja puhdistamaton avokadoöljy toimivat hyvin keskilämmöllä tai miedolla lämmöllä ja tarjoavat hyödyllisiä antioksidantteja ja sydänystävällisiä kertatyydyttymättömiä rasvoja.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ohje.
Mua hävettää olla tällainen ruma ja tyhmä suomalainen. Eikö teitäkin ?
Vierailija kirjoitti:
Videolla kerrottu Ghee on kirkastettu voi. Tohtori Berg vastaa kommentissa parhaista paistorasvoista seuraavasti:
Some of the best oils for cooking include stable, saturated fats such as unrefined coconut oil, grass-fed tallow, or ghee. Grass-fed butter, cold-pressed extra virgin olive oil, and unrefined avocado oil work well for medium to low heat and provide beneficial antioxidants and heart-friendly monounsaturated fats.
Suomeksi:
Joitakin parhaita ruoanlaittoöljyjä ovat stabiilit, tyydyttyneet rasvat, kuten puhdistamaton kookosöljy, ruoholla ruokittujen laidunten tali tai ghee. Ruoholla ruokittujen laidunten voi, kylmäpuristettu ekstra-neitsytoliiviöljy ja puhdistamaton avokadoöljy toimivat hyvin keskilämmöllä tai miedolla lämmöllä ja tarjoavat hyödyllisiä antioksidantteja ja sydänystävällisiä kertatyydyttymättömiä rasvoja.
Suomessa käytetään suomalaista rypsiöljyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ohje.
Mua hävettää olla tällainen ruma ja tyhmä suomalainen. Eikö teitäkin ?
Mua hävetti olla ranskassa. Kävelin kumarassa ja mulkoilin ihmisiä kulmieni alta.
Ihmiset vaan osoitti mua sormella ja naureskeli " katso Suomalainen" Kyllä mua hävetti.
Ja hävettää vieläkin. Ja ne mun voissa paistetut lihapullat on ihan paskoja...
Kaikesta tulee parempaa, kun sen paistaa voissa. Kasviöljyt ovat epäterveellistä roskaa.
Mä syön 💩
Suklaata