Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Kun kollega hymyilee, ottaa katsekontaktin, tulee usein työhuoneeseen, tulee lähekkäin näyttämään jotain, hän on huomannut ihastuksen. Vai mitä?
Toivon niin ♥️
Näin on minulle tapahtunut.
Mä en tiedä mistään mittään.
Vinkiksi, jos olet täällä...
Sun pojalla on ihana nimi.
Jos oisin saanu poikia, toisella olis sama nimi.
Vierailija kirjoitti:
Yks kolli vaa kirjoitti:
Meidän näkemistämme yritetään estää.
Tää ei ol aineska mull.
Juu ei mullekaan. Se kolli ketä mää kaipaan, se kyl välttelee ihan oma-alotteisest. Ei tarvii toisten yrittää estel. Sivult, kopiokonee takkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks kolli vaa kirjoitti:
Tää ei ol aineska mull.
Juu ei mullekaan. Se kolli ketä mää kaipaan, se kyl välttelee ihan oma-alotteisest. Ei tarvii toisten yrittää estel. Sivult, kopiokonee takkaa
🤣oleks siäl väijyss?
Sun kanssa spoon siis lusikka-asentoon kaipaan. Kenenkään spoon ei ole tuntunut samalta jälkeesi 😭
Vierailija kirjoitti:
Jos oisin saanu poikia, toisella olis sama nimi.
Jos on mun pojan nimestä kyse niin hän on ainakin etunimen merkityksen mukainen, kirjaimellisesti kaikissa ihmissuhteissa ja kaikissa asioissa. Fiksu mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oisin saanu poikia, toisella olis sama nimi.Jos on mun pojan nimestä kyse niin hän on ainakin etunimen merkityksen mukainen, kirjaimellisesti kaikissa ihmissuhteissa ja kaikissa asioissa. Fiksu mies!
Puhuttiin hänen kanssa tästä eilen.
Yks kolli vaa kirjoitti:
Taistele niitä estäviä voimia vastaan.😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks kolli vaa kirjoitti:
Tää ei ol aineska mull.
🤣oleks siäl väijyss?
Ole. Sielt mä sit loikkaan kauhian karjasun kera esii, ku kuule et siel se ny tulee. Siin hän sit seisoo tukka pystys ja kauhu katsees ja miätti, et mihi mää pääsisi pakenee. Eikä pääs. Pakko sanoo huament, ja sekös hänt harmitta.
Gallup
Mitä toivot kaipaukselta?
Trollataanko mua? Kudos to you.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein ihastumista ei tarvitse arvailla kun sitä ei voi olla huomaamatta 😄.
Siis kollega on huomannut?😯
Mun kollega ainakin on, ja ahdistui niin pahasti, että ryhtyi välttelemään parhaansa mukaan. Nyt rupeaa jo muutkin ihmettelemään, mikä meidän välejä hiertää. Mitä tästä opimme. Jos rupeaa työpaikalla joku kiinnostamaan, tee kaikkesi viilentääksesi tunteesi heti alkuun. Jos mahdollista, vaihda työpaikkaa. Sivusta
Miksi sun pitäis mihinkään lähteä, jos jollakulla toisella on joku ongelma? Et ole tehnyt mitään. Jatka töitä ja laita välttely täyteen ignoreen.
Kyseessä on sen toisen ongelma ja tunteet, ei sun. Kyselijöille voit kohauttaa olkia.
Sivusta myösJuu, en ole lähdössäkään, ja tuskin on hänkään. Sen vaan sanon, että jos voisin mennä ajassa taaksepäin, niin olisin peittänyt ihastukseni paremmin. Ei kai tässä auta, kuin antaa ajan tehdä tehtävänsä.
Mutta joka tapauksessa: ei ole sun ongelma tai edes vika. Ongelma on hänellä. Aikuisten ihmisten täytyy kyetä tulemaan toimeen erilaisissa konteksteissa eikä antaa toisten tunteiden vaikuttaa omaan toimintaan niin paljon. Hänen tunteensa (mahdollinen ahdistus) eivät ole sinun ongelmasi, sinun tunteesi (mahdollinen ihastus) eivät ole hänen ongelmansa. Ne tunteet ovat teillä itsellä.
Sori kun saarnaan, mutta tämä on jotakin, mitä itse vastikään opin. Sitä ei turhaan sanota, että harkitsevan henkilön käytös on kuin viilipytty – myrskythän syntyvät vesilasissa, eivät viilissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks kolli vaa kirjoitti:
Tää ei ol aineska mull.
🤣oleks siäl väijyss?
Ole. Sielt mä sit loikkaan kauhian karjasun kera esii, ku kuule et siel se ny tulee. Siin hän sit seisoo tukka pystys ja kauhu katsees ja miätti, et mihi mää pääsisi pakenee. Eikä pääs. Pakko sanoo huament, ja sekös hänt harmitta.
Sää tairakki oll puuma? Met ei häne kans oll viimeks juteltu kopiokoneell. Ett hän kyll tiätä misä. Eikä hän arastele munt.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Ystävyyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta kaipaavat! Lauantai alkaa gallupilla. Kumpi teistä on menestyneempi, kaipaamasi vai sinä? Nuoli ylös hän ja nuoli alas sinä.
Suht samanarvoinen tutkinto on molemmilla, mutta hän selkeästi pitää itseään parempaan porukkaan kuuluvana.
Tai sitten sinä määrittelylläsi pidät häntä selvästi parempaan porukkaan kuuluvana.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Halauksen.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Toivon syvää, pysyvää, välittävää ja arvostavaa ihmissuhdetta. Luottopakkia.
Vierailija kirjoitti:
Trollataanko mua? Kudos to you.
Jokainen vaipuu joskus tähän harhaan
Maybe, mutta onko sillä väliä? Onnea joka tapauksessa. Sitä aina tarvitaan.