Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Olet mulle enemmän kuin kukaan aiemmin. Sattuu niin pirusti, ettet vastaa mulle. Mikä tahansa vastaus olisi parempi kuin tää löysä hirsi, jossa nyt roikun.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa saisi joskus kaivatultaan viestin.
Hyvää iltaa kaivattuni.
Hyvää yötä Sydikselle 💕💕💕💕💕
🌜 Tosis
Vierailija kirjoitti:
Rauhallinen, tasainen varmuus ilman itsevarmuutta vetosi sen lisäksi, että koin itseni hyväksytyksi. Sitten kääntyi niin, että jouduin todistella ja osoittaa rakkauttani. Sun kanssa kävi ihan samoin. Kauhea tarve osoittaa, että oon hyvä tyyppi, hyväksy mut. Mennyt niin pitkälle, että oon alkanut jo itsekin miettiä omia motiivejani ja oonko niin vilpitön kuin kuvittelen. Tarpeeksi kun kuulee mielipiteitä alkaa siihen itsekin uskoa.
Voi ei! Älä ikinä epäile ettenkö hyväksyisi. Jos olet rehti, rehellinen ja vilpitön sulla ei ole mitään hävettävää, pelättävää eikä arkailtavaa kanssani. Epävarmuuksia on kaikilla jossakin määrin. Inhimmillistä se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos me lähdettäis yhdessä matkalle, minne mentäis? Tulisko muita mukaan?
Seuran ollessa hyvä kohde voi olla mikätahansa, mutta toivottavasti hyväsänky ja uima mahdollisuus. Norjan vuonot vois olla kivat pitkästä aikaa. Yöpyminen hyvässä hotellissa.
Oi, Norja! En olekaan käynyt. Haluaisin kyllä.
Sivusta eri)
Suosittelen, Pohjois- Norjaa❤️❤️❤️
Unohdin sanoa toivonmukaan vain me kaksi. Suosittelen toki etelän vuonoja, mutta pohjoinenkin on kaunis. Mutta toisaalta sieläkin on tullut oltua, joten olen aina jalunnut käydä Andorrassa t. Rooma🥰 t. Ateena yms.. tekemistä ja liikettä yasapainotettuna🌻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se joku lohtu on kun Oulun polliisi lisää tarinoihinsa 😅😇🥰
Öö täh
Tais osua ja upota? 😃
Rakas Tetra, kaipaan sinua🐠
T. Miljoonakalasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö täh
Tais osua ja upota? 😃
En yhtään ymmärtänyt, siksi reaktioni. T. Öötäh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nalleterapiaa vai lupasihteeri?
Ömmöm…🥰
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää. Haluan sinut pois ajatuksistani. Unistani. Haaveistani. Silti haluan nähdä sinut, vaikka helposti voisin olla näkemättäkin jos vain niin päätän. Olen vain jumissa. Jumissa sinun katseisiisi vaikken uskalla niihin kunnolla vastata. Kuitenkin olen huomannut, että katseesi hakeutuu myös muihin, joten olen vain yksi muiden joukossa, joten mene pois ajatuksistani. Taidat tehdä niin vain huvittaaksesi itseäsi.
Miehelle vai naiselle?
Mä sydämeni laulun miten esiin oikein saisin? Kun säveliä on, mut sanoja ei sitten ollenkaan. Niin paljon sulle kertoa mä haluan rakkaudesta kultasein, mut kieli on kuin soinnuton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö täh
Tais osua ja upota? 😃
En yhtään ymmärtänyt, siksi reaktioni. T. Öötäh
Juokkonää pillillä piimää?
-sivusta
Me voitais mennä Barcelonaan, monestakin syystä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Sydikselle 💕💕💕💕💕
🌜 Tosis
Hyvää yötä Sydis, olet symppis ja ihana. Toivottavasti tapaatte.
Sivusta, ei- sydis.
Telepaattisesti silittelen sinut rakas kauniisiin uniin. Vielä monta suukkoa kaulallesi ja niskaasi. Helliä suudelmia sinulle, rakkain. Voisinpa nukahtaa viereesi. Tule taas uniini. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Minä rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Rakas Tetra, kaipaan sinua🐠
T. Miljoonakalasi.
Te ette pysty ainakaan lisääntymistoimintoja keskenänne harrastamaan 😁
Vierailija kirjoitti:
Rauhallinen, tasainen varmuus ilman itsevarmuutta vetosi sen lisäksi, että koin itseni hyväksytyksi. Sitten kääntyi niin, että jouduin todistella ja osoittaa rakkauttani. Sun kanssa kävi ihan samoin. Kauhea tarve osoittaa, että oon hyvä tyyppi, hyväksy mut. Mennyt niin pitkälle, että oon alkanut jo itsekin miettiä omia motiivejani ja oonko niin vilpitön kuin kuvittelen. Tarpeeksi kun kuulee mielipiteitä alkaa siihen itsekin uskoa.
'jouduin osoittaa rakkauttani'. Aivan. Parempi olisi se perinteinen 'kerron sitten jos tilanne muuttuu'? Oletko miettinyt, miksi jätät läheisesi niin epävarmaksi rakkaudestasi?
Vierailija kirjoitti:
Me voitais mennä Barcelonaan, monestakin syystä.
Lisäys: olemme molemmat siellä käyneetkin, mutta kaksin aina kaunihimpi.
Öö täh