Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

11501/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidaanko vielä panna

Kovin ristiriitaisia minulle haastelet? Eilen olit vielä rintojasi näyttämässä ja nyt sitten panna? Siis sana pannahan tulee jostain saksanmaalta ja on kielteinen eli kirkonkirous jossa julistetaan pannaan :)

Tätä meno aikomasi performanssi huipentuu siihen että toteamme, pannaan.

:)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
11502/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua mä melkein lähetin sulle viestin! 🙈 Ja siihen olisin kirjoittanut että joko siirrytään irl-elämään.

No mulle ei kannata enää laittaa. En enää oikein usko, että tästä olisi oikeaan elämään monellakin tapaa, joten jääköön tänne ja kumpikin kaipaa niin kauan kuin kaipaa ja sitten kun haluaa niin poistuu kaipaamasta. Ihmisille tapahtuu asioita oikeassakin elämässä ja on aika siirtyä seuraamaan niiden tapahtumia enenevässä määrin. Tauon pitäminen on avannut silmiä ja olen ajatellut viestejämme uudella näkökannalla enkä näe meissä mitään sellaista, että tästä tulisi mitään, joten en usko, että sinun kannattaisi juuri minulle viestiä. Todennäköisesti en vastaa. Oikeastaan ei ole tarkoitus enää törmäilläkään irl. 

Juuri.näin, täällä ollut pitkään samat tunnelmat. Haaveen tasolla toimii mutta tosielämään tätä ei kannattaisi koskaan edes harkita vievänsä. Onneksi vastapuoli on fiksu ja on tajunnut saman (vaikka nyt tuskin täällä sentään käy).

Sivusta eri

Oletko varma, että se vastapuoli on saman oikeasti tajunnut? Onko asiasta keskusteltu?

Kyllä olen. Eikä ole sinulle tai sinun tilanteestasi, turhaan siis murehdit.

Murehdin vieläkin. Oliko mieheltä?

Älä murehdi, oli luultavasti miehelle, toivottavasti ei mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11503/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä ketju muistutti minua elämän realiteeteista. En koskaan voisi kokoaikaisesti seurustella kaivattuni kanssa, koska kolmen viikon välein hän muuttuu hirviöksi. Tarvitsen oman turvallisen tilani.

Vierailija
11504/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä ketju muistutti minua elämän realiteeteista. En koskaan voisi kokoaikaisesti seurustella kaivattuni kanssa, koska kolmen viikon välein hän muuttuu hirviöksi. Tarvitsen oman turvallisen tilani.

Bipolaarinen?

Vierailija
11505/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän yrität, olisi kiva tietää? Jätät vastaamatta viesteihin, vaikka luet ne heti ja odotat, että laitan jotain lisää? Turhaan aiheutat harmistusta, koska olen jo täysin rakastunut suhun 💗

Mistä tiedät?

Vierailija
11506/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tässä mietityttää, eikä ihan vähää.

Vierailija
11507/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sweetheart, hyvää viikonloppua! Ehkä tulen tänne illalla hetkeksi, vaikka on kyllä menoja, kuten viikonloppuisin kuuluu olla. Olet yhä mielessäni päivittäin! ❤️-terveisin nicenainen

Vierailija
11508/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bipolaarinen?

Eiku lueskelin noita menkkajuttuja ja päätin, etten kyllä yhteen muuta.

Vierailija
11509/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup. Kaipaatko opettajaa?

Tavallaan. Alle kouluikäisten.

Tarhatäti, niinkuin lapset sanoo ❤

Jep 😍

Oo.. 😍

Vierailija
11510/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä naiset muuttuu ilkeiksi ja rumiksi hirviöiksi neljän viikon välein. Sivusta taass

Vierailija
11511/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐯

Vierailija
11512/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua mä melkein lähetin sulle viestin! 🙈 Ja siihen olisin kirjoittanut että joko siirrytään irl-elämään.

No mulle ei kannata enää laittaa. En enää oikein usko, että tästä olisi oikeaan elämään monellakin tapaa, joten jääköön tänne ja kumpikin kaipaa niin kauan kuin kaipaa ja sitten kun haluaa niin poistuu kaipaamasta. Ihmisille tapahtuu asioita oikeassakin elämässä ja on aika siirtyä seuraamaan niiden tapahtumia enenevässä määrin. Tauon pitäminen on avannut silmiä ja olen ajatellut viestejämme uudella näkökannalla enkä näe meissä mitään sellaista, että tästä tulisi mitään, joten en usko, että sinun kannattaisi juuri minulle viestiä. Todennäköisesti en vastaa. Oikeastaan ei ole tarkoitus enää törmäilläkään irl. 

Samaistun.

Alunperin olisin tietysti halunnut vaikka mitä ja ainakin hengailla/sekstailla, mutta nyt aikojen kuluttua en näe enää oikein pointtia missään.

Minusta tuskin on tulossa enää ihmistä, eli ainoa mikä minulle sopii on jonkinlainen löyhä hengailu ja seksi, mutta ei hänen kanssaan, koska en enää pystyisi hänen kanssaan seksiin. Liikaa loukattuja tunteita ja kulunutta aikaa, että se olisi enää mahdollista.

Eri

Tää ei ollut minulta.

Vierailija
11513/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaatko lääkäriä tai hoitajaa? Nuoli ylös kyllä, nuoli alas ei.

Vierailija
11514/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin tämä epätietoisuus päättyy?

Kun lumet sulaa, aurinko paahtaa ja puiden lehdet on hiirenkorvalla...

Olispa sulta mies. Mutta mua kiinnostaa tietää, että miks just sillon, miks ei nyt? Onko sulla joku syy, että pitää odottaa sinne asti? Aiotko sitten ehdottaa jotain? Sivusta

Ajattelen vaan et istuttais jossain auringossa.... parempi olis tietysti nopeammin

Kyllä se sopii. Tietysti toivoisin jo aikaisemmin. Nähtiinkö eilen?

Vierailija
11515/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei minultakaan.

Vierailija
11516/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulushaikara.

Vierailija
11517/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies. Voitaisko nähdä tänäiltana? Mun olis ihan pakko jutella. Sulle, kenen kanssa nähtiin eilen.

Joo, ehottomasti.

Vierailija
11518/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nähty eilen

Vierailija
11519/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

👩🏻‍🤝‍👨🏼

Vierailija
11520/17476 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä naiset muuttuu ilkeiksi ja rumiksi hirviöiksi neljän viikon välein. Sivusta taass

Onpa taas typerää yleistämistä kaikkia naisia koskevaksi ilmiöksi!😁

Ketju on lukittu.