Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Raskaita päiviä, olisin kaivannut sinua. Se, että taas ignooraat viestini, ei helpota yhtään. No, se on sinun huonoa käytöstäsi, eikä. Minun häpeäni. Jos sinulle puhtaasta sydämestä joku jotain sanoo, ja sinä et viitsi edes lukea, niin ole hyvä vaan.
Me lähdettäisiin jollekin kapiselle laivalle.
Meidän ulkona syöminen olisi Raxissa syömistä. Urheilulajimme olisi biljardin peluu lähikuppilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos me lähdettäis yhdessä matkalle, minne mentäis? Tulisko muita mukaan?
Molemmilla on lapsia, voitais ottaa ne mukaan ja mennä Muumimaailmaan. 😉
Teinit muumimaailmaan?
Kesätöihin vaikka... sitten aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Me lähdettäisiin jollekin kapiselle laivalle.
Meidän ulkona syöminen olisi Raxissa syömistä. Urheilulajimme olisi biljardin peluu lähikuppilassa.
Hyvin tuollakin pärjäis. Ruåttinlaivat on ihan kivoja ja niitä on uusia liikenteessä.
Tuohon matkakyssäriin;
Azoreilla haluaisin käydä. Tai Islanti. Enempi sellainen tekemisloma, eikä rannalla makoilua, koska en jaksa maata missään rannalla. Ja enempi luontoa kuin kaupunkia, mutta historiallisia kohteita olisi kiva nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että etsit ja haluat toisenlaista kuin mitä mä olen.
En tykkää pitkistä hiuksista miehillä.
Riippuu miehestä. Itse oon tarkempi naamakarvoituksen suhteen. Sitä saa olla tai olla olematta, kunhan on siisti (sama pätee hiuksiin).
Vierailija kirjoitti:
Jos me lähdettäis yhdessä matkalle, minne mentäis? Tulisko muita mukaan?
Kahdestaan lähdettäisiin, se on ainakin varma.
Jonnekin kauas ja lämpimään, päätettäisiin sitten kohde yhdessä. Rentoutumista ja lepoa ..
Vierailija kirjoitti:
Tuohon matkakyssäriin;
Azoreilla haluaisin käydä. Tai Islanti. Enempi sellainen tekemisloma, eikä rannalla makoilua, koska en jaksa maata missään rannalla. Ja enempi luontoa kuin kaupunkia, mutta historiallisia kohteita olisi kiva nähdä.
Lähden sun kans matkalle, jos kaivattusi feilaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon matkakyssäriin;
Azoreille 🤩. Siellä en oo käyny. Islannissa kerran, mutta pidempi loma kävis kyllä. (Sivusta, lomasta ja kaivatusta haaveillen.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon matkakyssäriin;
Mä oon sit tokalla varasijalla. ;))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että etsit ja haluat toisenlaista kuin mitä mä olen.
En tykkää pitkistä hiuksista miehillä.
Riippuu miehestä. Itse oon tarkempi naamakarvoituksen suhteen. Sitä saa olla tai olla olematta, kunhan on siisti (sama pätee hiuksiin).
Mä taas en tykkää pitkistä hiuksista kenelläkään miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon matkakyssäriin;
Mä oon sit tokalla varasijalla. ;))
Jos tehdään sellaiset kaipaajamatkat kaikkien halukkaiden kesken. 😁 Ap.
Mun miehellä on eikä sitä kiinnosta mun mielipide. Tekis mieli saksia ne yön aikana.
Ihan turhaa haaveilla jostain yhteisistä matkoista, kun hän ylevänä ja arvokkaana miehenä haluaa pitää minut etäällä itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on eikä sitä kiinnosta mun mielipide. Tekis mieli saksia ne yön aikana.
Ketäs kaipailet? 🤔
Mun kaivatulla oli tässä jossain vaiheessa ylikasvanut hiusmalli, mutta ne niskakiharat! 🤤🤤🤤🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketäs kaipailet? 🤔
Vähähiuksista.
Vierailija kirjoitti:
Mikolle hyvää viikonloppua Vaasaan 😘
Miksi et anna periksi? Pelkäätkö, että lähtee käpälästä?
Teinit muumimaailmaan?