Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Olipa ihana nähdä tänään. Vaikka katsettasi aina välillä väistelinkin, se johtuu vain liiasta intensiteetistä, aivothan tässä sulaa.
Ja tämä sama sana sanalta multa…
Vierailija kirjoitti:
Maisemassa tumma taivas
Mulla värikäs.
Hyvää yötä kaunis M-nainen
J-mies
"The demons come down the hardest to those who shine the brightest"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa ihana nähdä tänään. Vaikka katsettasi aina välillä väistelinkin, se johtuu vain liiasta intensiteetistä, aivothan tässä sulaa.
Ja tämä sama sana sanalta multa…
❤️
Otetaanko rakkaani huomenna puheeksi tulevaisuus? Me ja meidän yhteinen elämä.
Aika kulkee,mutta ei pidetä kiirettä.
Opetellaan tuntemaan toisemme ja näytetään toisillemme mitä on rakkaus ja miltä se tuntuu♥️
M-N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maisemassa tumma taivas
Myrskysää suosikkini.
Enemmän tyyni hiljaisuus
Kaipaan sinua valonsäteeni. On niin surullinen olo kaikesta ja pelkään puolestasi. Olet niin tärkeä minulle. Jos vaan voisin tekisin enemmän vuoksesi. Nyt en pysty siihen ja kaikki on rajallista. Haluan, että tiedät aina miten paljon minulle merkitset. Hyvää yötä.
Hyvää yötä elämäin ihmenaiselle miulta mieheltä päivän päätteeks halein suukoin 30km rajain takaa. Huomiseen. Myös kaipaajille ja pierurollille.1
Kiirii aika
Kiirii vuodet
Kiirii ääniaallot
Vain yksi jää
Sinä mielessäni
Vierailija kirjoitti:
Otetaanko rakkaani huomenna puheeksi tulevaisuus? Me ja meidän yhteinen elämä.
Aika kulkee,mutta ei pidetä kiirettä.
Opetellaan tuntemaan toisemme ja näytetään toisillemme mitä on rakkaus ja miltä se tuntuu♥️
M-N
Otetaan. Aloita sinä.
Hyvää huomenta! Torstai on toivoa täynnä. Harmoniaa ja sovittelua tähän päivään.
Jonakin päivänä suakaan ei enää oo, silloin kadun eniten, etten tullut puheillesi. Joutaako näitä tunteita sitten koko elämän riippakivenä kantamaan..
Hyvää huomenta, ihana kollega 😚
Myrskysää suosikkini.