Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Iltayön sini.
Ajatuksen kosketus
läpi pimeän.
🤍
Hyvää yötä
-Hai Ku
,🖌️
Ha eipä oo tähän ikään tullut vielä tämmöstä et korvat punasena omista ajatuksista. Varmaan paistoi ku neontaulu mun pään päällä. Ja mitä sit kun aika loppuu? Alanko hengaa siellä kaiken vapaa-ajan? Jäin koukkuun sun katseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taaskaan sulta mitään. Ei koskaan. Turhaan luen.
Älä luovuta, multa sulle tämmönen💓
Jatketaan huomenna.
Taidan keskittyä huomenna johonkin tärkeämpään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
11
36
Et tietenkään ymmärtänyt kun ei ollut sinulle. 29 olisi ollut korkein mahdollinen.
Aa, mutta 36 pn tunniste sekä vihje😅😇
Se on minun ikä.
Aha, ei tarkoita sitä kuitenkaan.
Aivan, ei tarkoitakaan, ja vastasit sivusta. 11 ei viittaa ikään eikä edes vuosilukuun.
Pelinumero. Sivusta.
Ei ainakaan tässä yhteydessä.
Ap, siis 11-kirjottaja.
Jos 29 korkein mahdollinen, helmikuun syntymäpäivä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään selvyyttä ei tule huomennakaan niin kuin ei muinakaan kertoina. Sama epävarmuuden tunne kaivelee. Minun olisi pakko repäistä itseni irti ja lopettaa haaveilu. Tuntuu vain, että sitten minulla ei ole sitäkään pientä toivonkipinää elämässä. Ehkä sinuun ihastuminen on pitänyt minut jotenkin pystyssä näiden vaikeiden aikojen aikana. Ehkä mitään konkreettista ei koskaan ole tarkoituskaan tapahtua kanssasi vaikka se haaveissa onkin. Miehelle.
Jos tää on mulle, niin huomautan että viestin sulle päivittäin ja paljoa ei konkretiaan tarvittaisi. Naiselle.
Mä luulen, että ei ollut 😘. Miten ottaa se askel konkretiaan? Olen yrittänyt, enkä osaa. Sivusta nainen.
Vierailija kirjoitti:
Salaa ajattelen sinua.
Ei se ole mikään salaisuus enää. Tunnen, tiedostan, aistin, koen, huomaan…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuma tulee sun seurassa, pelitoveri ;)
Toivottavasti muustakin kuin liikunnasta.
Liittyy liikuntaan ja tähänkin päivään. Kuumuutta riittää muutenkin kyllä. Sanotaanko näin, että hyvät avut.
Mitkä avut erityisesti?
Voimaa ja valoa hei… kirjoitti:
En saa sua mielestäni.
En edes halua sua päästäni. Voimaa ja valoa itsellesikin.
Olipa ihana nähdä tänään. Vaikka katsettasi aina välillä väistelinkin, se johtuu vain liiasta intensiteetistä, aivothan tässä sulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuma tulee sun seurassa, pelitoveri ;)
Toivottavasti muustakin kuin liikunnasta.
Liittyy liikuntaan ja tähänkin päivään. Kuumuutta riittää muutenkin kyllä. Sanotaanko näin, että hyvät avut.
Mitkä avut erityisesti?
Hyvät lihakset, kuumat tissit. Olen kai sitten salatiirailija.
Eihän haittaa ihana, että oon välillä tällainen viime tipan-ihminen? Huomaan yhtäkkiä, että sataa asiaa on tekemättä, joita alan sitten tuskassa ja kiireessä tekemään alta pois. Oon vähän sellainen haaveilija. Mutta saan kyllä asioita tehtyä paljonkin, kunhan päätän. Huomenna taas viikon paras hetki, kun saan nähdä sinut. Tulisitpa oikein lähelle. Voisin hipaista tai koskettaa ihan "vahingossa". Siellä suojaisassa tilassa. Mulla on ikävä sua. Mutta sehän ei ole mitään uutta. Nähdään.
Hyvää yötä.
Hyvää yötä vaalea A-mies ❤️😘 en ihan vielä ole luopunut toivosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin viestiä ja nähdä kaivattuni kanssa päivittäin.
Viestiminen toimii siten, että lähettää viestin, toinen vastaa, sinä vastaat sitten jne.
Voisitko laittaa tän saman viestin mun kaivatulle?
Väsyttäää ja peli kesken. Et varmaan katso sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään selvyyttä ei tule huomennakaan niin kuin ei muinakaan kertoina. Sama epävarmuuden tunne kaivelee. Minun olisi pakko repäistä itseni irti ja lopettaa haaveilu. Tuntuu vain, että sitten minulla ei ole sitäkään pientä toivonkipinää elämässä. Ehkä sinuun ihastuminen on pitänyt minut jotenkin pystyssä näiden vaikeiden aikojen aikana. Ehkä mitään konkreettista ei koskaan ole tarkoituskaan tapahtua kanssasi vaikka se haaveissa onkin. Miehelle.
Jos tää on mulle, niin huomautan että viestin sulle päivittäin ja paljoa ei konkretiaan tarvittaisi. Naiselle.
Mä luulen, että ei ollut 😘. Miten ottaa se askel konkretiaan? Olen yrittänyt, enkä osaa. Sivusta nainen.
Vastaisit vain viestiin, siitä se lähtisi.
Muiden mielestä me ollaan jo pari. Miksei siis oltaisi? 😘