Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta suloinen mieskollega.
Sussa on kaikki, mitä toivoa saattaa.
💝💝💝💝💝Kiitos, kaunis😍
t. ei-petra 🧡
Älä mene karkuun, jookosta kookosta? 💗
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jatkuvasti kaulakorun lukko tossa eessä. Mummo savosta tapasi sanoa, että joku ajattelee sinua, kun lukko roikkuu etupuolella. Voinhan tässä sitten lohduttautua ajattelemaan, että käyn mielessäsi.
Olen myös kuullut tuon, mutta vielä lisäksi sen, että jos lukko on korun vasemmalla puolen joku ajattelee sinua lämpimästi, mutta jos lukko on korun oikealla puolella, joku ajattelee pahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jatkuvasti kaulakorun lukko tossa eessä. Mummo savosta tapasi sanoa, että joku ajattelee sinua, kun lukko roikkuu etupuolella. Voinhan tässä sitten lohduttautua ajattelemaan, että käyn mielessäsi.
Olen myös kuullut tuon, mutta vielä lisäksi sen, että jos lukko on korun vasemmalla puolen joku ajattelee sinua lämpimästi, mutta jos lukko on korun oikealla puolella, joku ajattelee pahalla.
Tästä eteenpäin pidän kaulakoruja lukko edessä. Ehkä sitten ajattelet mua koko ajan. 😉🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä eteenpäin pidän kaulakoruja lukko edessä. Ehkä sitten ajattelet mua koko ajan. 😉🙃
Sama. Ja lukko korun vasemmalla puolella. Kiitos vinkistä. Edes toivonpilkahdus nyt.
peru vaan v@ttu kaikki. en ois tänää halunnutkaa nähä .04
Hellä aamuhali sinulle, rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiirii aika
Kiirii vuodet
Kiirii ääniaallot
Vain yksi jää
Sinä mielessäniOliko tämä se, mitä pyysin? Jos oli, kiitos. 😊
Vierailija kirjoitti:
👩🏻🤝👨🏼
Vinkkinä nuo värit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuma tulee sun seurassa, pelitoveri ;)
Toivottavasti muustakin kuin liikunnasta.
Liittyy liikuntaan ja tähänkin päivään. Kuumuutta riittää muutenkin kyllä. Sanotaanko näin, että hyvät avut.
Mitkä avut erityisesti?
Hyvät lihakset, kuumat tissit. Olen kai sitten salatiirailija.
Tisseistä päättelen, että pelitoverisi on nainen. Niin jännä, että mainitset hyvät lihakset ensimmäisenä avuna. Mut saahan niitä mielellään katsella, ei siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuma tulee sun seurassa, pelitoveri ;)
Toivottavasti muustakin kuin liikunnasta.
Liittyy liikuntaan ja tähänkin päivään. Kuumuutta riittää muutenkin kyllä. Sanotaanko näin, että hyvät avut.
Mitkä avut erityisesti?
Hyvät lihakset, kuumat tissit. Olen kai sitten salatiirailija.
Tisseistä päättelen, että pelitoverisi on nainen. Niin jännä, että mainitset hyvät lihakset ensimmäisenä avuna. Mut saahan niitä mielellään katsella, ei siinä.
Myös katselija on tasan varmasti nainen. Miksi olisi omituista ihailla lihaksia? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👩🏻🤝👨🏼
Vinkkinä nuo värit...
Danny on selkeästi mies mutta onko Erika tai Helmi värjännyt hiuksensa🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👩🏻🤝👨🏼
Vinkkinä nuo värit...
Voihan tuo oikeanpuoleinen olla Mikko Kuustonen nuorena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👩🏻🤝👨🏼
Vinkkinä nuo värit...
Ok, myönnän. Hänellä harvoin sinistä. Mekko ja kengät on "syntisen kauniin väriset"/ mun lempivärejä, mun hiukset ei oo enää noin pitkät eikä tummat.
Kyse ei silti d:stä, vaan...