Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta voitaisiin hyvin pitää toisiamme silloin tällöin hyvänä, vaikka vaan helliä vähän.
Eikä siitä tarvitsisi kenellekään kertoa. Mitä ajatuksia? Miehelle tämä
Voidaan pitää oikeinkin hyvänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuista päätellen jollain on tosi huono päivä tänään.
Mulla.
-mies, sivusta. Sivuutettu, unohdettu, ignoorattu, ghoustattu.Voi sentään. Voimia. Mä päätin vastata sulle, että huomaat ettei kaikki sivuuta tai ignooraa sua 😘 ghostaamista en harrasta laisinkaan.
- nainen, sivustaKiitos. Ehkä tapaan joskus jonkun sinunlaisen.
Ole hyvä. Et löydä.
No sullaki on näköjään huono päivä. Hali 🤗
Vierailija kirjoitti:
Kun voisi huutaa tuuleen miten sua kaipaan vaan ei, takinhuppua alemmas ja eteenpäin lumessa. Tämä sää on mun tunnetila mutta sisällä kytee takassa lämmin hiillos ja sää tiedät sen, miehelle.
No kun en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Kettuilusta huolimatta olet minulle tosi tärkeä. Menen ajoissa mukkumaan, eli nyt. Harvemmin näin aikaisin, mutta olen uupunut monesta asiasta johtuen. Hy.
Kettuilusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kettuilusta huolimatta olet minulle tosi tärkeä. Menen ajoissa mukkumaan, eli nyt. Harvemmin näin aikaisin, mutta olen uupunut monesta asiasta johtuen. Hy.
Kettuilusta?
Kyllä. Juuri siitä. Nyt kuitenkin nukahdan.
Vierailija kirjoitti:
Jotenki hävettää, oikeasti luulin sisimmässäni että pitäisit minusta.
Todellisuudessa se vain hiveleli egoasi, kun tajusit että välitän susta. Ei muuta.
Miten tuttua avasin tänään silmäni samaan todellisuuteen. Yllättävästi siihen tarvittiin vain poikkeus viikkoon. Tsemppiä sinne ja ei muutakuin eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Oisinpa osannut valita sanani paremmin enkä olisi panikoinut. Se on oikeastaan ainoa asia jota kadun.
Voisinpa ottaa tämän takaisin: ❤️ (un-send it)
Kauniita unia. Ilmeisesti ihan heti ei ole vaaraa että törmättäisii. Kaipaan sinua. ❤
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, ihana vaalea mies ❤️☺️
😙❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla.
-mies, sivusta. Sivuutettu, unohdettu, ignoorattu, ghoustattu.Voi sentään. Voimia. Mä päätin vastata sulle, että huomaat ettei kaikki sivuuta tai ignooraa sua 😘 ghostaamista en harrasta laisinkaan.
Ole hyvä. Et löydä.
Hyi pysy poissa
Haluan vain sanoa, että ymmärrän sinua. Ja osaan tarkastella asiaa sinunkin näkökulmasta. Anna anteeksi, jos aiheutin sulle turhaa päänvaivaa "kiukuttelullani." Haluaisin puhua sun kanssa ihan eri aiheista. Kuten siitä, kuinka ikävä mulla on sua ja kuinka ihana oot. Ja kuinka rakastunut olen sinuun. Mulla on tosi kova ikävä sua.
Hyvää yötä
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä! Kiitos kun olet!
Otat kettuiluna mun kipuilut. Ymmärrän sen jos itsekkin koet kaiken yhtä kipeästi kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kettuilusta?
Hän on turri.
Oispa huominen mun päivä. Toki muillekin hyvä, mutta eniten tarvitsen sitä nyt. 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla.
Ole hyvä. Et löydä.
Hyi pysy poissa
Pusu vielä kaupan päälle 😘
Mikähän karminen testi tämäkin on. Vai onko mikään? Hullaannuin susta aivan täysin, persiilleen meni ja nyt leikit jonkun muun kanssa. Mureni vähän haavekuvat sinusta. Ajattelen, että se meidän välinen juttu jossain vaiheessa oli sullekin jotakin tärkeämpää. Ja että villiinnyit täysin sitten, kun luulit vain testanneeni viehätysvoimaani, mutta ehkä olitkin aina vain levoton ja siinä kaikki.
Mikään ei le kyllä ikinä sekoittanut mun päätä näin, en voisi ikinä kuvitella kirjoittelevani mitään tälläistä sekoilua mutta tässä mennään. Kuulostaa tasan sellaiselta kuviolta, mille olen naureskellut ja pyöräytellyt silmiäni joskus itse. Kaiken lisäksi tämäkin voi olla jotain ihan mun omia sekoiluja.
Pakko purkaa johonkin kun ei voi puhua kenellekään, sori kun joudutte lukemaan tämmöisen :D Kasvaa ihan hirvee paine päässä, kun koko tilanne oli niin järjetön ettei tunteiden käsittelylle jäänyt tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kettuiluni. Pusuja sulle jos olet kaivattuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syitä, miksi mies ei lähesty naista voi olla mm. nainen antaa ristiriitaisia signaaleja, on varattu, mielialojen vaihtelevuus, aiheuttaa epävarmuutta miehessä, nauraa kun mies yrittää sanoa jotain nättiä naiselle, vihainen ilme ja äkillinen pidättyvyys.
Tekosyitä.
Niin on. Nykymiehet on vässyköitä ja syyttävät siitä vielä naisia.
Ei viitsi lähestyä. Kuitenkin varattu tai ei muuuten vaan kiinnosta kun olen tällainen "vässykkä".
Eihän sitä koskaan tiedä 😘 sinä ainakin vaikutat sympaattiselta tyypiltä! Mä ajattelen, että ihana juttu, kun mies kertoo tunteistaan ja puhuu - vaikka asiat oliskin menneet ei-toivotulla tavalla ja nyt 🦊ttaa vietävästi. Niin kuin viestissäsi teit. Ja voin kertoo, etten todellakaan oo ainoa nainen, joka tätä ominaisuutta arvostaa _korkealle_.